[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
Ja już przeglądam B8 i najchętniej z czerwoną papą w środku zakupię, a pod machą niestety raczej tylko diesel będzie siedział jak ja się do tego klekotu przyzwyczaję, nie wiem...
Mam nadzieję, że łatwiej będzie kupić w oryginalnym lakierze niż Audi TT MK1, bo już mam dość oglądania tych parchów, które kosztują nawet 30000zł, a szpachli mają na pół centymetra miejscami. Ale Gosia i tak mi nie odpuści i TT raczej będę szukał równolegle cały czas aż do skutku.
Mam nadzieję, że łatwiej będzie kupić w oryginalnym lakierze niż Audi TT MK1, bo już mam dość oglądania tych parchów, które kosztują nawet 30000zł, a szpachli mają na pół centymetra miejscami. Ale Gosia i tak mi nie odpuści i TT raczej będę szukał równolegle cały czas aż do skutku.
Tighe, mój cab podoba mi się najbardziej na świecie z cabrio, ale nie mam czasu nim jeździć. Co roku tylko kilka zlotów i w lato weekendy. Chcę kupić A4 B8 Avant i wstępnie myślę o kółku 19" Vossen/Rotiform/3SDM itp. + airride, tak by również moja Gosia mogła tym jeździć.
Pewnie cabrio będę sprzedawał za granicę, bo w PL brakuje ludzi, którzy zapłacą za włożone prace i serce w auto.
Pewnie cabrio będę sprzedawał za granicę, bo w PL brakuje ludzi, którzy zapłacą za włożone prace i serce w auto.
k3llys, a wg mnie 19" jest w sam raz:
Artec Turbo P 9,5x19" ET37 + dystans 20mm i z tyłu 11x19" et25 opony 215/35 i 235/35.
Vossen cv3 slate grey 19x10 et55 with 15mm spacers on 255/35/19 michelin pilot super sport lowered on kw h.a.s. no rubbing.
Moim zdaniem 20" jest ok na seryjnym zawieszeniu, albo do A4 Allroad.
Choć myślę, że na początek tanim i eleganckim wyjściem będą 20" z S8:
Artec Turbo P 9,5x19" ET37 + dystans 20mm i z tyłu 11x19" et25 opony 215/35 i 235/35.
Vossen cv3 slate grey 19x10 et55 with 15mm spacers on 255/35/19 michelin pilot super sport lowered on kw h.a.s. no rubbing.
Moim zdaniem 20" jest ok na seryjnym zawieszeniu, albo do A4 Allroad.
Choć myślę, że na początek tanim i eleganckim wyjściem będą 20" z S8: