[coupe 2.3 ng] dziwne stukanie podczas krecenia rozrusznikie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 kwie 2013, 23:45
[coupe 2.3 ng] dziwne stukanie podczas krecenia rozrusznikie
Witam prawdopodobnie mam do wymiany walek rozrzadu po pod czas krecenia rozrusznikiem strasznie cos klekocze pod klawiatura, w trakcie jazdy jest juz cacy , mysle ze to wlasnie on.
I mam pytanie czy to na pewno on, co moglo sie tam stac poluzowac czy cos w tym stylu?
Jak to to , to jakie koszta naprawy,i czy podejdzie uzywany walek z tej samej wersji silnikowej ?
I mam pytanie czy to na pewno on, co moglo sie tam stac poluzowac czy cos w tym stylu?
Jak to to , to jakie koszta naprawy,i czy podejdzie uzywany walek z tej samej wersji silnikowej ?
Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 09:24 przez mefistofiel, łącznie zmieniany 1 raz.
- uzdar
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 lis 2012, 08:35
- Imię: Darek
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Gdańsk
wałek raczej jest wytrzymały, sprawdź szklanki i prowadnice zaworów. ostatnio robiłem remont głowicy i koszt do 500zł + reszta detali https://audi80.pl/coupe-23-ng-remont-silnika-vt49905,15.htm
jezeli byłby to wałek to spokojnie od innego silnika NG podejdzie
jezeli byłby to wałek to spokojnie od innego silnika NG podejdzie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 kwie 2013, 23:45
- Mateusz794
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 17 sty 2009, 19:39
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 kwie 2013, 23:45
A jednak to nie jest ten trzpień wyjalem go i dalej to samo .
Wszystko przeczysciłem krokowy pokleilem gumy od krokowego, ogarnąłem ten włacznik od przepustnicy ten na dole, i teraz jest dupa jak odpalam auto to oprocz tego denerwujacego pukania podczas krecenia rozrusznikiem to obroty wchodza od razu na 2tysie czy to sie zmnieni , czy cos zle zrobiłem?
pomoze ktos?
Wszystko przeczysciłem krokowy pokleilem gumy od krokowego, ogarnąłem ten włacznik od przepustnicy ten na dole, i teraz jest dupa jak odpalam auto to oprocz tego denerwujacego pukania podczas krecenia rozrusznikiem to obroty wchodza od razu na 2tysie czy to sie zmnieni , czy cos zle zrobiłem?
pomoze ktos?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 kwie 2013, 23:45
Odnośnie obrotów. Jeśli zdejmowałeś gumę, kleiłeś ją, to upewnij się czy dobrze ją założyłeś na przepływomierz. Szczególnie z tyłu potrafi źle się ułożyć i w przepustnicę będzie leciało lewe powietrze.mefistofiel pisze:A jednak to nie jest ten trzpień wyjalem go i dalej to samo .
Wszystko przeczysciłem krokowy pokleilem gumy od krokowego, ogarnąłem ten włacznik od przepustnicy ten na dole, i teraz jest dupa jak odpalam auto to oprocz tego denerwujacego pukania podczas krecenia rozrusznikiem to obroty wchodza od razu na 2tysie czy to sie zmnieni , czy cos zle zrobiłem?
pomoze ktos?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 kwie 2013, 23:45
W zasadzie to nie Dzisiaj to zrobie tylko najpierw sprawdze tą gume.luk448 pisze:mefistofiel, a zaglądałeś do niego kiedyś?Może trzeba go wyczyscić, a może bendiks Ci sie kończy.
Więc tak wracajac do tych obrotow ta guma jest dobrze zalozona ale waz od krokowego wyl walniety na srodku , przeciąłem go i wstawilem kawalek rurki plastikowej, skrecilem to opaskami. Czy to przez to moga byc takie wysokie obroty ?
Obroty ogarniete winowajca byl zacinajacy sie krokowy. Wyplukalem go nitro i git malina ...
Jeszcze tylko pozostalo te pukanie ale zobacze dzisiaj czy po wymianie oleju sie cos zmieni.
[ Dodano: 2013-06-17, 15:32 ]
wiec tak auto prawie ogarniete i znowu kolejny problem...
Wiec tak jak odpalam auto to cisnienie oleju na zegarach vdo jest 1,5 bara ale jak rusze i przekrocze 2 tys obrotow to cisnienie wskakuje na 5barow i nie wazne czy stoje czy jade to caly czas tak sie utrzymuje czasami spadnie do 4,5 co moze byc przyczyna tego ?
Kolego to żaden problem, ciśnienie podczas jazdy masz prawidłowe, ma być w okolicach 5 bar. Na postoju tez ok, wartość ok. 2 bar jest prawidłowa.mefistofiel pisze: wiec tak auto prawie ogarniete i znowu kolejny problem...
Wiec tak jak odpalam auto to cisnienie oleju na zegarach vdo jest 1,5 bara ale jak rusze i przekrocze 2 tys obrotow to cisnienie wskakuje na 5barow i nie wazne czy stoje czy jade to caly czas tak sie utrzymuje czasami spadnie do 4,5 co moze byc przyczyna tego ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 kwie 2013, 23:45