może mi ktoś udzielić informacji nt. wymiany przewodów paliwowych?
wczoraj kapłem się, że mam wyciek benzyny spod auta...
co się okazało?
że ktoś kiedyś zerwał (uszkodził 2 przewody paliwowe) i załatał je jakimiś gumowymi z zaciskami... no i właśnie z tego miejsca był wyciek... aktualnie wadliwe przewody zastąpiłem na szybkiego nowymi gumowymi przewodami paliwowymi 6mm... jednak nie jestem pewien tego rozwiązania...
czytałem, że w benzynie jest spore ciśnienie w tych przewodach i obawiam się, że to rozwiązanie nie jest do końca bezpieczne i może się okazać nietrwałe...
tak więc proszę o jakieś rady !!
co dalej robić?
-wymienić na nowe?
-zostawić jak jest?
no i jeszcze pytanie dlaczego 3 przewody?
jbc jutro moge porobić foty jakby były potrzebne... prosze o rady
[AAH] Przewody paliwowe
[AAH] Przewody paliwowe
Ostatnio zmieniony 16 sie 2013, 20:47 przez chodor, łącznie zmieniany 1 raz.
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
Ja proponuję Tekalana http://www.pneumat.com.pl/tekalan - lepsze od gumy pod każdym względem. Już w dwóch autach na takie coś wymieniłem i jest ok.
Dodatkowy plus jest taki, że dostaniesz o takiej samej średnicy jak oryginalne przewody i ładnie pasuje w te uchwyty pod podłogą. Poza tym do Tekalanu dostępne są wszelkiej maści złączki i można to wszystko bez problemu połączyć z istniejącą instalacją paliwową.
Jeśli chodzi o przewody: 1 - zasilanie paliwem silnika, 2 - powrót paliwa 3 - odprowadzanie oparów paliwa ze zbiornika
Dodatkowy plus jest taki, że dostaniesz o takiej samej średnicy jak oryginalne przewody i ładnie pasuje w te uchwyty pod podłogą. Poza tym do Tekalanu dostępne są wszelkiej maści złączki i można to wszystko bez problemu połączyć z istniejącą instalacją paliwową.
Jeśli chodzi o przewody: 1 - zasilanie paliwem silnika, 2 - powrót paliwa 3 - odprowadzanie oparów paliwa ze zbiornika
dzięki ale kupiłem już zwykłe gumowe maja odporność do 10mPa więc powinno być git
no i problemów z wymianą też nie powinno być... takie tekaleny to chyba za dużo zabawy jednak... no i problem z dostępnością .'/
jak teraz rozpoznać który przewód jest który?
no i problemów z wymianą też nie powinno być... takie tekaleny to chyba za dużo zabawy jednak... no i problem z dostępnością .'/
jestes tego pewien?jaco82 pisze:Jeśli chodzi o przewody: 1 - zasilanie paliwem silnika, 2 - powrót paliwa 3 - odprowadzanie oparów paliwa ze zbiornika
jak teraz rozpoznać który przewód jest który?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
[B4 2.8 V6 AAH 174KM]
Raczej nie bo to tylko odciąganie oparów podczas pracy silnika, gdy silnik jest zgaszony to nawet powietrze nim nie przejdzie bo elektrozawór pod maską jest zamknięty. Nie wiem czy wszystkie 80taki nie mają podobnego problemu bo u mnie jest tak samo.
Ewentualnie podczas tankowania spróbuj wcisnąć odpowietrznik przy, który jest wciskany przez zakręcony korek...
Ewentualnie podczas tankowania spróbuj wcisnąć odpowietrznik przy, który jest wciskany przez zakręcony korek...