[B4 ABT] Odcinanie zasilania
[B4 ABT] Odcinanie zasilania
Witam wszystkich mam problem w swojej 80-tce . Otóż gdy przejechałem dystans około 20km to nagle zapaliły mi się kontrolki - te co są przy zapłonie , po czym auto już samo się toczyło a silnik zgasł . Zdjąłem klemę , poczekałem z minutę po czym założyłem i auto normalnie odpaliło a kontrolki zgasły chwilę po odpaleniu . Pojechałem sobie do sklepu , auto stało zgaszone na jakieś 15 minut . Wróciłem i odpaliło normalnie . Tylko wyjechałem spod parkingu i po jakieś 200 metrach znowu to się pojawiło i silnik zgasł . Ponownie zdjąłem klemę po czym założyłem , ale auto po przekręceniu kluczyka aby odpalić nic nie reagowało , rozrusznik wcale nie kręcił , była całkowita cisza tylko pompka co podawała paliwo . Myśłę sobie poczekam jakiś czas , nic znowu . Gdzieś po 40 minutach spróbowałem odpalić - normalnie odpaliło . Nie wiem co za czort się dzieję ale jak pojechałem do dziewczyny to jej ojciec jednoznacznie stwierdził , iż jest to wina modułu zapłonu - ma na myśli szczotki chociaż po mojemu to dwa małe bolczyki ale mniejsza o to . Mówi że się zacinają . To oznacza że po upływie czasu jak silnik ostygnie to prąd wraca czy jak bo nie rozumiem tego . Czy ten moduł może być na 100% winny ? Proszę o pomoc drodzy forumowicze .
Ostatnio zmieniony 18 lip 2013, 06:48 przez XDaveX, łącznie zmieniany 3 razy.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
XDaveX, na początek popraw temat
zapoznaj się z tym -zanim-cos-tu-napiszesz-przeczytaj-nazy ... t9608.html
a co do tematu to gdzieś tu czytałem że w podobnych okolicznościach większość klubowiczów miała problemy z cewką zapłonową
zapoznaj się z tym -zanim-cos-tu-napiszesz-przeczytaj-nazy ... t9608.html
a co do tematu to gdzieś tu czytałem że w podobnych okolicznościach większość klubowiczów miała problemy z cewką zapłonową