[80b4]1.8 ADR turbo quattro
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
Ciekawy projekcik, odpręż aby silnik i zaladuj 0,4 bara :mrgreen:
Mój 1,8 NE jeżdził bezawaryjnie półtora roku na doładowaniu 0,35 bara i stopniu 10 a nie mial natrysków na denko tłoka i nie bylo tam wymiennika ciepła oleju. Jeżdzilby pewno do dziś gdyby nie zmiana na głowicę od Audi A4 o wiekszym przeplywie i ciągłe kręcenie do 7000 RPM.
Trzymam kciuki i czekamy na efekty <ok>
Mój 1,8 NE jeżdził bezawaryjnie półtora roku na doładowaniu 0,35 bara i stopniu 10 a nie mial natrysków na denko tłoka i nie bylo tam wymiennika ciepła oleju. Jeżdzilby pewno do dziś gdyby nie zmiana na głowicę od Audi A4 o wiekszym przeplywie i ciągłe kręcenie do 7000 RPM.
Trzymam kciuki i czekamy na efekty <ok>
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
zrobiłem już 15tys km na doładowaniu 0,15-0,2 i prócz 1 strzału gazu wszystko ok ale jest nowy pomysł z abk już nie będę kombinować znajomy ma 1.8adr z a4 i zastanawiam się nad swapem tego silnika i dołożeniu kompresora 135-140 km jest do zrobienia na tamtym silnikuturbofin pisze:Ciekawy projekcik, odpręż aby silnik i zaladuj 0,4 bara :mrgreen:
Mój 1,8 NE jeżdził bezawaryjnie półtora roku na doładowaniu 0,35 bara i stopniu 10 a nie mial natrysków na denko tłoka i nie bylo tam wymiennika ciepła oleju. Jeżdzilby pewno do dziś gdyby nie zmiana na głowicę od Audi A4 o wiekszym przeplywie i ciągłe kręcenie do 7000 RPM.
Trzymam kciuki i czekamy na efekty <ok>
[ Dodano: 2013-07-07, 23:37 ]
foty przodu trochę lepszej jakości
jacek199315 pisze:zrobiłem już 15tys km na doładowaniu 0,15-0,2 i prócz 1 strzału gazu wszystko ok ale jest nowy pomysł z abk już nie będę kombinować znajomy ma 1.8adr z a4 i zastanawiam się nad swapem tego silnika i dołożeniu kompresora 135-140 km jest do zrobienia na tamtym silnikuturbofin pisze:Ciekawy projekcik, odpręż aby silnik i zaladuj 0,4 bara :mrgreen:
Mój 1,8 NE jeżdził bezawaryjnie półtora roku na doładowaniu 0,35 bara i stopniu 10 a nie mial natrysków na denko tłoka i nie bylo tam wymiennika ciepła oleju. Jeżdzilby pewno do dziś gdyby nie zmiana na głowicę od Audi A4 o wiekszym przeplywie i ciągłe kręcenie do 7000 RPM.
Trzymam kciuki i czekamy na efekty <ok>
[ Dodano: 2013-07-07, 23:37 ]
Na Abk zrobisz spokojnie 170 KM
foty przodu trochę lepszej jakości
[url=http://images33.fotosik.pl/713/645ce84cc63c27f5m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images38.fotosik.pl/2097/55d82f32a4b58370m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images43.fotosik.pl/1885/920aa61c940a7afdm.jpg]Obrazek[/URL]
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tu masz szyby: https://audi80.pl/b4-80-abkschemat-e ... t21327.htm a szyberdach to jeden kabel zasilający podłączony do modułu od elektrycznych szyb.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
aldi, podziękował <ok>
wie ktoś może z jakiego materiału wykonany jest tylny zderzak w qp bo nie znalazłem oznaczeń i nie wiem czym go spawać
na tył ląduje blenda rs i seria lampy więc nic już z nimi nie będę robiłPrzemas80 pisze:Jacek jak już będziesz te rzeczy lakierował to przepoleruj lampy tylne widziałem u Damiana auto daje radę
wie ktoś może z jakiego materiału wykonany jest tylny zderzak w qp bo nie znalazłem oznaczeń i nie wiem czym go spawać
Ostatnio zmieniony 21 lip 2013, 22:49 przez jacek199315, łącznie zmieniany 1 raz.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa