Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

`89 CMX250C - "Chudy Bob"

Prezentacja w/w.
deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

`89 CMX250C - "Chudy Bob"

Post autor: deejay.ftb » 20 sie 2012, 00:58

Czolgiem, to znowu ja niestety.

Po kilkudziesieciu obejrzanych egzemplarzach i kilku zmianach koncepcji wreszcie jest - moje pierwsze moto >50ccm :mrgreen:
Na poczatku mialo byc supermotard 50-80ccm 2T, potem tez cos w tym stylu tylko 125ccm 4T (Yamaha TW, Suzuki VanVan ktorego o malo nie kupilem, w porywach do Varadero 125), w miedzyczasie ogladalem siakies nakedy ale jakos najmocniej po dyni kolatal mi sie 'chopper' - w pieniadzach ktore mialem do wydania miescily sie tylko 2 rozsadne modele: Suzuki LS400/650 i Honda Rebel. Na LSa porwe sie moze za sezon lub dwa, tymczasem 31. lipca stanelo na Hondzi:

model: Honda CMX 250C Rebel
baujahr: 1989
silnik: lopatologia stosowana czyli 2-cylindrowy blizniak SOHC chlodzony powietrzem i zasilany pojedynczym gaznikiem, pojemnosc: 234ccm
moc: a co to takiego? w dowodzie stoi 13 kilowatow, moze to to :-P
osiagi: max podobno 130km/h ale najprzyjemniej jezdzi sie w zakresie 80-100
wypas: lightbar i oryginalny krawat z kieszona na zbiorniku
foty z niedzielnego spaceru:

Obrazek

podzialane:
higiena osobista czyli swieza oliwa, swiece i przesmarowanie lancucha, na dniach regulancja zaworow
wyciepniety 'sissybar' (oparcie dla pasazera) tudziez pegi pasazera
siodlo kierowcy zmienione na element z pozniejszego rocznika - lepiej przystosowane do mojego wielkiego zadu :mrgreen:
tylne kierunki zmienione na mniejsze.

do podzialania:
nadac troche charakteru


podziekowania wedruja do:
dydo85 za szpiegostwo przemyslowe
DREDa za cierpliwosc, glos rozsadku i asyste przy przywleczeniu tego dobra do mojego garazu.

21.07.2013:
do podzialania:
nadac troche charakteru
w moim wykonaniu wyszlo to tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

zmiany:
- plaska kierownica Lucas
- manety z Junaka
- pompa przedniego hamulca Nissin z Hondy CBR600 F3, do tego przewod Goodrigde w oplocie
- brak prawego lustra
- male kierunki przod i tyl
- skarpety na lagach z przodu
- linka sprzegla dopasowana do nowej kierownicy
- siodlo solowka na sprezynach, reczna robota "by Jacek z Sandomierza"
- tylny blotnik wykonany przez Tomka z 25 Bodywork takze istnieje tylko w jednym takim egzemplarzu, lakierung blotnika "by keczy". lampiszon diodowy.
- wymieniona cala wiazka elektryczna, oryginalna byla ucieta i sztukowana czego nie znieslem
- nowa os tylnego kola dorabiana na zamowienie, oryginalna byla za krotka zeby zamocowac blotnik
- tablica rejestracyjna obrocona o 90 stopni i przykrecona do wahacza, mocowanie to rowniez dzielo Tomka, podobnie jak stelaz pod sprezyny siodla

oczywiscie jest jeszcze troche do zrobienia i poprawienia (malowanie proszkowe surowych elementow, wymiana kilku srub na krotsze etc.) ale wreszcie nareszcie moge jezdzic. micha sie cieszy :mrgreen:


20.09.2013
ostateczny wystroj na konczacy sie sezon 2013:

Obrazek

02.10.2013
ostateczniejszy wystroj na koniec sezonu
- waska kierownica od Yamahy Virago 535
- nowy, zgrabniejszy licznik
- stacyjka pod zbiornikiem
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

10.12.2013
jeszcze w pazdzierniku 'wprowadzilem sie' z balaganem do SLG gdzie wreszcie mam to czego dotychczas bardzo mi brakowalo czyli swiety spokoj (w garazu podziemnym w najmniejszym nawet bloku tego nie uswiadczysz) i miejsce zeby dzialac. hulajnoga wisiala troche na portalach z ogloszeniami ale nikt nie okazal sie zdecydowany na tyle zeby podjac zatem ostatecznie i nieodwolalnie dzialam dalej. w pierwszej kolejnosci i przy walnej pomocy noorec`a wyprodukowalismy ulatwiacz dalszej roboty czyli prosty podnosnik. foto robione banka po oleju wiec jakosc jak zwykle:

Obrazek Obrazek Obrazek

26.03.2014
podzialalem troche od ostatniego wpisu:
- przeszedlem przez punkt bez odwrotu, czyli obcialem ostatnia sekcje ramy, zeszlifowalem mocowania puszki filtra powietrza, skrzynki akumulatora i przenioslem wspornik siodla i kierunkowskazow
Obrazek
- z seryjnym airboksem wylecial splyw odmy ktory zastapilem takim badziewkiem:
Obrazek
- usunalem lewy przelacznik przy kierownicy i dzwignie ssania, w zamian dalem przelacznik ze skutera:
Obrazek
- wywalilem prawy przelacznik przy kierownicy zespolony z rolgazem zastepujac go... niczym :) i rolgazem od crossa na jedna linke zamiast seryjnych dwoch. linke oczywiscie trzeba bylo przerobic.
Obrazek
- wsporniki kierownicy wymienilem na nizsze z innego motocykla (z Hondy Transalp konkretniej)
- opuscilem polki na lagach do momentu w ktorym oparly sie o kierownice (czyli malo, okolo 15mm)
- kierownice 'turystyczna' skrocilem zeby bylo latwiej operowac w korku ale na razie zalozylem z powrotem 'dragbar'. sie nie moge zdecydowac, no.
- wykonalem (w sensie narysowalem i wycialem) z nierdzewki nowa skrzynke na akumulator i reszte elektryki. spawal oczywiscie noorec.
- znajomy znajomego wjechal na ostro z lutownica i przerobil elektryke. przy kierownicy zostal tylko jeden przelacznik ktory pokazywalem wyzej a stacyjka jest teraz na skrzynce z akumulatorem i moto odpala sie obecnie tak jak samochod czyli tylko z kluczyka
- z racji ze seryjna puszka filtra powietrza wyleciala na zbity pysk zmajstrowalem 'akcesoryjny' dolot ktory konczy sie w ramie
- ciegno ssania usuniete z kierownicy zastapilem, a jakze, skuterowym i przymocowalem do ramy pod siodlem
- mniej wiecej zlozylem, uruchomilem i wymienilem olej. wyglada to tak
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

12.04.2014
pali, jezdzi, hamuje i swieci czyli rozpoczalem sezon:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2014, 16:02 przez deejay.ftb, łącznie zmieniany 13 razy.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 20 sie 2012, 07:43

Fajne moto, bardzo ładny stan. Szerokości!

Jaki kask do niego zakładasz? ;-)

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 20 sie 2012, 08:58

jezdze w tym co mam. na przyszly sezon pomysle o czyms bardziej w klimacie.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 16 maja 2013, 22:13

poka błotnik 8-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 18 maja 2013, 20:03

I jak wrażenia po przesiadce z miejskich szerszeni?! :mrgreen:

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 18 maja 2013, 21:11

keczy pisze:poka błotnik 8-)
jak poskladam calosc. na razie musze skladac filmy bo ludzie czekaja
skoti pisze:I jak wrażenia po przesiadce z miejskich szerszeni?! :mrgreen:
to tez jest miejski szerszen ale generalnie fenomenalnie

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 18 maja 2013, 21:46

Zacny motorek, a wypucowany , wypieszczony :mrgreen:
Tak właśnie traktuje się moto.

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 21 lip 2013, 17:33

...nareszcie zaczalem sezon. tak to teraz wyglada:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 21 lip 2013, 22:29 przez deejay.ftb, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 21 lip 2013, 17:44

:shock: Nie myślałem że zwykła 250tka może tak cultowo wyglądać! Zmiany na duży plus <ok> Co dokładnie w nim zmieniłeś, na pierwszy rzut oka widzę siedzisko, błotnik tył, kierownica, mniejsze kierunki, inna obudowa filtra, wyleciało jedno lusterko. To ten sam motor??

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 21 lip 2013, 18:13

juba pisze:na pierwszy rzut oka widzę siedzisko, błotnik tył, kierownica, mniejsze kierunki, inna obudowa filtra, wyleciało jedno lusterko. To ten sam motor??
to zdecydowanie ta sama sztuka :)
wlasciwie wszystko wylapales, gwoli uscislenia to obudowa filtra jest seryjna tylko na poczatku byla przykryta ta chromowana pokrywa w ktorej niestety zepsulem jedno mocowanie i dotad go nie naprawilem :-/

z rzeczy o ktorych nie wspomniales to dorzucilem 'skarpety' na lagi i zmienilem przednia pompe hamulcowa tudziez dalem nowy przewod w oplocie. starej pompie nic nie bylo tylko wymyslilem ze chce miec jedno lusterko i nie miec pustego gwintu w prawej manecie wiec poszukalem innej pompy, 'nowa' pochodzi z CBR600 :)

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 21 lip 2013, 18:27

A powiedz sam przy nim robiłeś czy jakaś firma? Motor naprawdę nabrał charakteru :mrgreen:

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 21 lip 2013, 18:34

blotnik i mocowanie siodla tudziez tablicy rejestracyjnej wykonal Tomek z 25 Bodywork, lakierung to podobno dzielo keczego. samo siodlo i pozostale graty kupilem na allegrze, poskladalem samodzielnie.
Ostatnio zmieniony 21 lip 2013, 22:43 przez deejay.ftb, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 21 lip 2013, 21:15

Czyli włożyłeś coś od siebie do projektu i to się liczy ;-) Mam nadzieję, że kiedyś zobaczę tą maszynę bo uwielbiam motocykle nawet bardziej niż audi :-P

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 21 lip 2013, 22:35

deejay.ftb pisze:blotnik i mocowanie siodla tudziez tablicy rejestracyjnej wykonal Tomek z 25 Bodywork, lakierung to podobno dzielo keczego
ah, to na ich robotę musiałeś TYLE czasu czekać? No nieładnie panowie, nieładnie... :->
Ale motocykl kozak, zaprawdę pozytywnie odstaje od tej szarości spotykanej dziś na drogach 8-)

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 21 sie 2013, 19:53

pare fot obecnego 'wystroju' ktory niestety musialem w kilku szczegolach pozmieniac:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle, skutery i quady.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl