Audi B4 Cabrio 2.0E
Otoz NIE PASUJE :!: .Z autopsji wiem,ze w poliftowych modelach jest duzy wieloklin-chcialem ostatnio przelozyc swoja i zdziwienie bylo wielkie.I nijak nie zrezasz.Jak chcesz s-line kiere,to szukaj na duzy wieloklinzzzagubiony pisze:Pasuje z duzym i malym wieloklinem ja niestety nie wiem jak jarozroznic nie widzac tylu kierownicy. Szukaj na maly wieloklin pasuje p&p z duzym troche rzezby
p.s.
sympatyczne autko,napewno bedziesz zadowolony.Kiere zmienic to dobry pomysl,i jeszcze te oblesne pomaranczowe kierunki z przodu zmien na biale.Pozdrowiska
Route 66 pisze:zzzagubiony napisał/a:
Pasuje z duzym i malym wieloklinem ja niestety nie wiem jak jarozroznic nie widzac tylu kierownicy. Szukaj na maly wieloklin pasuje p&p z duzym troche rzezby
Otoz NIE PASUJE :!: .Z autopsji wiem,ze w poliftowych modelach jest duzy wieloklin-chcialem ostatnio przelozyc swoja i zdziwienie bylo wielkie.I nijak nie zrezasz.Jak chcesz s-line kiere,to szukaj na duzy wieloklin
Hmm... tyle że kolegi auto nie jest poliftowe... brak stopu w klapie, niepełne zagłówki, zwykły zderzak. Jest dobry katalog online częśći do audi
http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 CarProg2 wybieramy i szukamy co tak naprawdę jest potrzebne
co do pomarańczowych kierunków to uważawm że mają swój urok <ok>
powiem Ci że nie wiem skąd masz takie doświadczenia na temat dużego wieloklinu ale każdą kierownicę którą miałem i to tylko z aut powyzej 97r były na mały wieloklin , więc jak dlamnie mogłeś mieć coś rzeźbionego z kolumną .Route 66 pisze:Otoz NIE PASUJE :!: .Z autopsji wiem,ze w poliftowych modelach jest duzy wieloklin-chcialem ostatnio przelozyc swoja i zdziwienie bylo wielkie.I nijak nie zrezasz.Jak chcesz s-line kiere,to szukaj na duzy wieloklinzzzagubiony pisze:Pasuje z duzym i malym wieloklinem ja niestety nie wiem jak jarozroznic nie widzac tylu kierownicy. Szukaj na maly wieloklin pasuje p&p z duzym troche rzezby
p.s.
sympatyczne autko,napewno bedziesz zadowolony.Kiere zmienic to dobry pomysl,i jeszcze te oblesne pomaranczowe kierunki z przodu zmien na biale.Pozdrowiska
Duży wieloklin z tego co wiem wsadzali po ostatnim lifcie czyli 98. Ale patrzac na samochód Route66 wszystko jest możliwe, bo ma dość wysoki rocznik a deska przed liftem. Może taka kombinacja wyposażeniowa? Może jak ktoś zamawiał ten samochód zażyczył sobie duży wieloklin haha :mrgreen:
[ Dodano: 2013-07-20, 11:34 ]
[ Dodano: 2013-07-20, 11:34 ]
Pełny polift wszedł dopiero po 98. Jeżeli masz 96 to masz zapewne mały wieloklin i musisz szukać kierownicy na mały. ALBO kupic na duży wieloklin i zaadoptować tulejkę redukcyjną która zmienia z małego na duży. U siebie takie coś zastosowałem i mam kierownice S-ke z A4Viteknt pisze:No to w takim razie jak mam mojego Caba 96 rok z pełnym poliftem to kiera na duzy wieloklin wejdzie p&p do mnie?
Ja 2 lata temu kupiłem prawie taką samą tylko z S8 z przyciskami do zmiany biegów. Do dziś jej nie założyłem. Redukcja wieloklinu załatwia sprawę montażu samego koła, ale nie wiem jak podłączyć poduszkę powietrzną i nie wiem jak rozwiązać kwestię działania klaksonu i odbijania kierunkowskazów. Jednak na pewno da się to zrobić, gdyż RSLaci ma taką w swoim cabrio.VeiR pisze:Tak, pompa jest kupiona dobra, z odpowiednią ilością elektrozaworów.
Powiem mu o tych stykach ale to jest tak jak kiedyś czytałem na innym forum, w większości przypadków tacy mechanicy albo elektrycy dopiero się uczą na Twoim dachu.
No dobra, przekonaliście mnie do tej kierownicy
http://allegro.pl/airbag-poduszka-z-kie ... 23460.html
taka będzie pasować?
PS RSLaci sprzedaje swojego brązowego cabrio.
Niektore czesci sa poliftowe a inne nie?michalo pisze:Route 66 pisze:zzzagubiony napisał/a:
Pasuje z duzym i malym wieloklinem ja niestety nie wiem jak jarozroznic nie widzac tylu kierownicy. Szukaj na maly wieloklin pasuje p&p z duzym troche rzezby
Otoz NIE PASUJE :!: .Z autopsji wiem,ze w poliftowych modelach jest duzy wieloklin-chcialem ostatnio przelozyc swoja i zdziwienie bylo wielkie.I nijak nie zrezasz.Jak chcesz s-line kiere,to szukaj na duzy wieloklin
Hmm... tyle że kolegi auto nie jest poliftowe... brak stopu w klapie, niepełne zagłówki, zwykły zderzak. Jest dobry katalog online częśći do audi
http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 CarProg2 wybieramy i szukamy co tak naprawdę jest potrzebne
co do pomarańczowych kierunków to uważawm że mają swój urok <ok>
Wlasnie, ze nie zmienie kierunkow! Wszyscy mavie pozmieniane to ja nie zmienie
Pisalem wczesniej, ze chce go zachowac w jak najwiekszym ori co nie znaczy, ze zupelnie nic nie zmienie
Pisalem tez, ze planuje 18 felgi na nastepny sezon, na te napalilem sie strasznie juz:
www.ebay.pl/itm/7-5-x18-AUDI-CABRIOLET-4-STUD-ZCW-ANGEL-4-ALLOY-WHEELS-4x108-ET38-/330943798805?pt=UK_CarParts_Acc_Wheels_tyres_Trims_Car_Rims_ET&hash=item4d0dc99e15
Ale dzisiaj zobaczylem na allegro 18 z s line 4x108 ori i juz sam nie wiem...
Mam jeszcze pytanie, czy jak bedzie na 18 i dostanie lekka glebe to nie bedzie za malo miejsca w nadkolach?
Gratuluję zakupu i witam w naszych progach <ok> pomału wyprowadzaj wszystkie niedoskonałości a w wolnej chwili korzystaj z przyjemności obcowania z cabrio <ok> a zmianę silnika zostaw jak się nacieszysz 2,0E... jeżeli chodzi o swap to najbardziej rozsądną opcją (jak masz 2,0E) jest 1,8T AEB :mrgreen:
tutaj możesz poczytać więcej :
https://audi80.pl/allprzekladka-siln ... t74698.htm
tutaj możesz poczytać więcej :
https://audi80.pl/allprzekladka-siln ... t74698.htm
niestety bez rezania nie podejdą ci fotele ci z A5 czy TT. Tylna kanapa tylko z 80 cabrio. Samą wiązkę możesz sobie sam zrobić i puścić to akurat łatwo zrobić. Fotele na przód jak będziesz zmieniał to szukaj raczej Recaro. Często w pełnej elektryce a mocowanie i tak będziesz musiał przerabiać. Jedyną wadą ich jest cena