[B4]Tarcze zegarów
DLA WSZYSTKICH KOMBINUJĄCYCH ZDJĄĆ WSKAZÓWKI - NIE RÓBCIE TEGO SAMI !!!
Odradzam w 100%. Ja niestety się połakomiłem i zdjąłem u siebie - tzn nie zdjąłem ale bardzo delikatnie je podważyłem i... nie działa mi obrotomierz !!! Lepiej dać parę złotych więcej i oddać licznik komuś kto się na tym zna dużo więcej niż my sami (odradzam też oczywiście wiejskich mechaników "Józków" naprawiających stare auta pod domem)
Dlaczego wyciągałem wskazówki? Otóż zacząłem tuningować moją B4 bo znudził mi się jej klasyczny wygląd. Nowy image - skórzane fotele i kanapa. Nowa okleina na kokpit, nowy lewarek zmiany biegów + mieszek, nowe rygle, kierownica, pedały, podłokietnik... no i nowy wygląd licznika - założyłem obręcze chromowane (i już duża zmiana), ale chciałem jeszcze zmienić kolor podświetlenia tarcz na biały. Niestety brak funduszy na tarcze indiglo, więc stwierdziłem że póki co zdejmę stare tarcze, zmażę rozpuszczalnikiem czerwoną farbę z tyłu tarcz i przynajmniej na chwilę uzyskam białe podświetlenie zegarów... Niestety przeliczyłem się i teraz czeka mnie świeży wydatek na nową deskę rozdzielczą. Ponieważ ze słyszenia wiem, że jest ich kilka rodzajów, więc teraz pozostaje mi modlić się o to żebym trafił na "swoją" za pierwszym razem.
Jeśli więc przyjdzie Wam do głowy coś podobnego - DAJCIE SOBIE SPOKÓJ Z TYM !!! NIE RÓBCIE TEGO SAMI !!!
Odradzam w 100%. Ja niestety się połakomiłem i zdjąłem u siebie - tzn nie zdjąłem ale bardzo delikatnie je podważyłem i... nie działa mi obrotomierz !!! Lepiej dać parę złotych więcej i oddać licznik komuś kto się na tym zna dużo więcej niż my sami (odradzam też oczywiście wiejskich mechaników "Józków" naprawiających stare auta pod domem)
Dlaczego wyciągałem wskazówki? Otóż zacząłem tuningować moją B4 bo znudził mi się jej klasyczny wygląd. Nowy image - skórzane fotele i kanapa. Nowa okleina na kokpit, nowy lewarek zmiany biegów + mieszek, nowe rygle, kierownica, pedały, podłokietnik... no i nowy wygląd licznika - założyłem obręcze chromowane (i już duża zmiana), ale chciałem jeszcze zmienić kolor podświetlenia tarcz na biały. Niestety brak funduszy na tarcze indiglo, więc stwierdziłem że póki co zdejmę stare tarcze, zmażę rozpuszczalnikiem czerwoną farbę z tyłu tarcz i przynajmniej na chwilę uzyskam białe podświetlenie zegarów... Niestety przeliczyłem się i teraz czeka mnie świeży wydatek na nową deskę rozdzielczą. Ponieważ ze słyszenia wiem, że jest ich kilka rodzajów, więc teraz pozostaje mi modlić się o to żebym trafił na "swoją" za pierwszym razem.
Jeśli więc przyjdzie Wam do głowy coś podobnego - DAJCIE SOBIE SPOKÓJ Z TYM !!! NIE RÓBCIE TEGO SAMI !!!
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie
- Daniel Choros
- Forum Audi 80
- Posty: 744
- Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
- Lokalizacja: Kamionka/Chełm
Do bendinger5: Kolego mój sympatyczny. Niestety zmartwiłeś mnie niezmiernie, bo okazuje się że ja również mam licznik VDO i niestety wygląda na to że nie jest on taki bezinwazyjny. Po prostu się zepsuł. Z resztą czego ja oczekiwałem po swojej pracy. Jak się człowiekowi wydaje, że poradzi sobie ze wszystkim sam (co pozwala też zaoszczędzić na tzw "robociźnie" u magistra doktora specjalisty mechanika/elektryka) to potem wychodzą różne rzeczy. Nie jest to regułą, ale z autopsji mogę stwierdzić jedno - ja niestety nie mam szczęścia do bezinwazyjności swoich poczynań... chociaż nie powiem - ramki chrom na zegary udało mi się założyć samemu hehehe Na szczęście zamówiłem już sobie nowy licznik więc tylko czekam aż przyjdzie i już przy nim nic nie robie! Niech sobie świeci swoim czerwono-pomarańczowym kolorem. Niech żyje swoim zdrowym życiem, a ja nie będę leczył go z chorób których nie ma. No może ubiorę go tylko w ramki chrom (przełożę ze starego) i tyle.
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie
dziesiątki razy robiłem podobne zabiegi rozbierajac zegary w drobny mak składajac i nikt nie narzekał ze cos nie działa ,wskazówek się nie podważa elementy zegarów sa za delikatne by czym kolwiek robic w taki sposobherbii pisze:DLA WSZYSTKICH KOMBINUJĄCYCH ZDJĄĆ WSKAZÓWKI - NIE RÓBCIE TEGO SAMI !!!
Odradzam w 100%. Ja niestety się połakomiłem i zdjąłem u siebie - tzn nie zdjąłem ale bardzo delikatnie je podważyłem i... nie działa mi obrotomierz !!! Lepiej dać parę złotych więcej i oddać licznik komuś kto się na tym zna dużo więcej niż my sami (odradzam też oczywiście wiejskich mechaników "Józków" naprawiających stare auta pod domem)
Dlaczego wyciągałem wskazówki? Otóż zacząłem tuningować moją B4 bo znudził mi się jej klasyczny wygląd. Nowy image - skórzane fotele i kanapa. Nowa okleina na kokpit, nowy lewarek zmiany biegów + mieszek, nowe rygle, kierownica, pedały, podłokietnik... no i nowy wygląd licznika - założyłem obręcze chromowane (i już duża zmiana), ale chciałem jeszcze zmienić kolor podświetlenia tarcz na biały. Niestety brak funduszy na tarcze indiglo, więc stwierdziłem że póki co zdejmę stare tarcze, zmażę rozpuszczalnikiem czerwoną farbę z tyłu tarcz i przynajmniej na chwilę uzyskam białe podświetlenie zegarów... Niestety przeliczyłem się i teraz czeka mnie świeży wydatek na nową deskę rozdzielczą. Ponieważ ze słyszenia wiem, że jest ich kilka rodzajów, więc teraz pozostaje mi modlić się o to żebym trafił na "swoją" za pierwszym razem.
Jeśli więc przyjdzie Wam do głowy coś podobnego - DAJCIE SOBIE SPOKÓJ Z TYM !!! NIE RÓBCIE TEGO SAMI !!!
koniec końców zepsułem sobie licznik i trzeba będzie założyć nowy. Nauczyłem się jednego - jeśli wydaje Ci się że poradzisz sobie ze wszystkim sam, to Ci się tylko niestety wydaje. Jestem niestety zmartwiony z innego powodu - przepływka do wymiany i nie idzie jej dostać w sklepach. Ale to nie post w tym temacie...