Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ABK 94] jedzie póki zimny

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

[b4 2.0 ABK 94] jedzie póki zimny

Post autor: romeo » 17 lis 2007, 16:39

preblem jest gdy silnik osiąga tem ok 70C
zaczyna szarpac obroty spadają nie reaguje na wcisnięcie pedału gazu po czym staje i ledwo zipie
na zimnym pieknie jedzie jest żwawy az mnie niunia zadziwia ze ma ma jeszcze taki potencjął niestety radosc nie trwa zbyt długo
dodam ze problem jest na benzynie na LPG gra
bede wdzięczny za wszelkie sugestie

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 17 lis 2007, 16:47

Prawdopodobnie padła sonda. Jak jest zimny to idzie gdyż sterownik bierze sygnał z czujnika temperatury a jak się rozgrzeje to ze sondy. Tak myślę bo miałem podobnie.Odłącz sonde i się przejedź jak będzie dobrze to sonda do wymiany.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 17 lis 2007, 16:55

tez brałem to pod uwage ale przez kawał czasu sonde miałem zle podłączona czyli tak jakby jej nie było teraz jest oki sonda działa a problem jest dalej ten sam


a jest mozliwosc by z pompą paliwa cos bylo nie tak?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 17 lis 2007, 17:04

Może dziwne ale prawdziwe. U mnie jak działy się cuda z samochodem też wszyscy przypuszczali łącznie ze mną, że sąda jest padnięta. Ale pomiary przeprowadzone na :miernikach, testerach do sond, różnych urządzeniach pomiarowych których nawet wcześniej na oczy nie widziałem i na oscyloskopie wszędzie pokazywało że sonda jest ok. Zdesperowany przekopałem całą instalację i nic nie znalazłem i przez przypadek poprostu nie podłączyłem sony po odpaleniu i jeździe nie to auto. Po pewnym czasie spoglądam pod maskę a tam sonda nie podłączona podłączyłem ją i cyrk od nowa wtedy ją wymieniłem i do tej pory z takimi objawami mam święty spokój.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 17 lis 2007, 19:57

Moim zdaniem padł regulator ciśnienia paliwa. Jak jest zimny to silnik chodzi na "turbo" ssaniu - dlatego jest żwawy. Gdy sie nagrzeje nie jest w stanie przepalić paliwa bo mieszanka jest za bogata. Rozgrzej silnik i gdy pojawią się objawy nieprawidłowej pracy zatrzymaj go i sprawdź wygląd świec.
Możesz też zdjąć przewód od regulatora cisnienia paliwa - wewnątrz powinno być sucho.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 17 lis 2007, 20:07

A czujnik temperatury do ECU sprawdzony? Może padł i ECU myśli, że silnik jest cały czas zimny i go przylewa za bogatą mieszanką :roll:

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 17 lis 2007, 20:17

a jak wygląda regulator cisnienia i gdzie sie znajduje?tzn obok czego?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 17 lis 2007, 20:26

Regulator znajduje się na listwie z wtryskiwaczami masz tu lin do aukcji.
http://moto.allegro.pl/item267157085_re ... 115km.html
Tak wygląda.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 17 lis 2007, 21:29

wymienie i dam znac czy pomogło

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 17 lis 2007, 23:48

Nie wymieniaj tylko najpierw sprawdź. No chyba że w kieszeni masz zbyteczne 150 pln.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 02 gru 2007, 21:05

byłem u mechanika z tym problemem i powiedział mi ze regulator cisnienia jest w magistrali
zdziwiłem sie bardzo, kazał mi to wymienic!
nie sądze zeby miał racje dlatego powiedzcie gdzie w ABK jest ten rególator cisnienia bo znalezc go nie moge
-powiedzial tez ze moze byc to czujnik połozenia przepustnicy
czy on moze miec racje?

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 02 gru 2007, 21:24

romeo pisze:byłem u mechanika z tym problemem i powiedział mi ze regulator cisnienia jest w magistrali
zdziwiłem sie bardzo, kazał mi to wymienic!
nie sądze zeby miał racje dlatego powiedzcie gdzie w ABK jest ten rególator cisnienia bo znalezc go nie moge
-powiedzial tez ze moze byc to czujnik połozenia przepustnicy
czy on moze miec racje?
Dziwny z Ciebie człowiek. W swoim poście wskazałem na możliwość uszkodzenia regulatora ciśnienia paliwa. Mechanik do tego potwierdził moją diagnozę, a Ty piszesz, że nie sądzisz by mechanik miał rację.
To po co tu zaglądasz? Po co prosisz o pomoc? Proponuję pójść jeszcze do wróżki.
Potencjometr przepustnicy statystycznie rzecz ujmując uszkadza się znacznie później niż regulator ciśnienia paliwa. Zacznij od regulatora i czujnka temperatury silnika bo to najprostsze.
Szukaj przy silniku elementu ze zdjęcia -
http://www.allegro.pl/item273902798_reg ... 115km.html

Awatar użytkownika
zjawa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 05 lut 2007, 11:58
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: zjawa » 02 gru 2007, 22:28

A jak auto pali zimny/ciepły bo uszkodzony regulator ciśnienia powoduje też klopoty z odpalaniem..

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 03 gru 2007, 11:38

czarekj ty poprostu mnie nie rozumiesz wiec jeszcze raz przeczytaj, ten mech. powiedział ze regulator jest w magistrali!
chodziło mi o połozenie :evil:
wiem jak wygłąda tylko nie moge znalezc :roll:
i daruj sobie takie teksty!

[ Dodano: 2007-12-03, 11:40 ]
autko odpala bez problemu na zimnym i ciepłym silniku

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 03 gru 2007, 12:21

romeo, spokojnie. W magistrali czyli na końcu rozdzielacza paliwa :-) .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl