[ B4 ABK+LPG] Jak sprawdzić przepływomierz ?
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Wepnij niebieski czujnik i odepnij sondę. Jak się poprawi masz winowajcę.
Ja swego czasu kupowałem zamiennik z tej strony i grało:
http://www.motomaximus.pl/
4 przewodowe zamienniki, czarny to sygnał, dwa białe grzałka i szary bezpośrednio do masy aku. Koniecznie skręcone małą kosteczką a nie lutowane.
Koszt do 100 w tym wysyłka bo byłem osobiście i wychodziło coś koło 75 na miejscu.
Ja swego czasu kupowałem zamiennik z tej strony i grało:
http://www.motomaximus.pl/
4 przewodowe zamienniki, czarny to sygnał, dwa białe grzałka i szary bezpośrednio do masy aku. Koniecznie skręcone małą kosteczką a nie lutowane.
Koszt do 100 w tym wysyłka bo byłem osobiście i wychodziło coś koło 75 na miejscu.
Francis1982, to wcale niedrogo, ale u mnie jest chyba 3 przewodowa o ile dobrze pamiętam... A co myślisz o ciśnieniu na zaworach...? Byłem wczoraj u mechanika opowiedzieć mu o Waszych radach (m.in. Twoich radach)... Przy okazji przestawił mi zapłon i coś innego zwróciło jego uwagę... Mianowicie dodawał gazu na jałowym biegu i w momencie kiedy silnik wracał do swoich wolnych obrotów coś delikatnie strzelało z rury wydechowej. Podczas jednego takiego powrotu z wyższych obrotów na niskie parskał kilka razy z rury... Bardzo sie to nie spodobało mojemu mechanikowi i powiedział że przyczyn może być wiele, ale trzeba będzie i tak sprawdzić ciśnienie na zaworach, szczelność silnika, tłoki itp...
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
4 przewód to dodatkowa masaherbii pisze:ale u mnie jest chyba 3 przewodowa o ile dobrze pamiętam...
a czy przed regulacją zapłonu też tak było :?:herbii pisze:. Przy okazji przestawił mi zapłon i coś innego zwróciło jego uwagę... Mianowicie dodawał gazu na jałowym biegu i w momencie kiedy silnik wracał do swoich wolnych obrotów coś delikatnie strzelało z rury wydechowej.
Niestety tak było również przed przestawieniem zapłonu...
Wygląda na to że mechanik będzie musiał sprawdzić wszystko po kolei. Rzeczą naturalną jest, że auto z wiekiem gubi kuce i nie ma już tyle mocy co wcześniej, ale jeżdżę też innymi "wiekowymi" audicami i deptam po gazie to przyjemnością można nazwać jazdę takim autem. Wygląda na to że mojej malutkiej coś dolega. Sprawdzałem kilka aut (m.in. A4 1.9 TDi, czy A6 2.8 quattro), ale wiernie i uparcie trwam przy 80-tce, bo uważam że jest to jedyne audi które mi się odwdzięczy za troskę. Z drugiej natomiast strony nie mam na tyle kasy żeby pakować w nią nie wiadomo ile...
Wygląda na to że mechanik będzie musiał sprawdzić wszystko po kolei. Rzeczą naturalną jest, że auto z wiekiem gubi kuce i nie ma już tyle mocy co wcześniej, ale jeżdżę też innymi "wiekowymi" audicami i deptam po gazie to przyjemnością można nazwać jazdę takim autem. Wygląda na to że mojej malutkiej coś dolega. Sprawdzałem kilka aut (m.in. A4 1.9 TDi, czy A6 2.8 quattro), ale wiernie i uparcie trwam przy 80-tce, bo uważam że jest to jedyne audi które mi się odwdzięczy za troskę. Z drugiej natomiast strony nie mam na tyle kasy żeby pakować w nią nie wiadomo ile...
Ostatnio zmieniony 31 lip 2013, 14:08 przez herbii, łącznie zmieniany 1 raz.
Podstawa to dobrze ustawić zapłon z procedurą.
W jakim stanie jest wydech? Szczelny? Nic nie lata w środku? Strzelanie może być spowodowane wypalaniem się wydechu w środku. Innym powodem strzelania może być zbyt bogata mieszanka paliwa czyli należy sprawdzić niebieski czujnik, regulator ciśnienia paliwa. Fajnie byłoby podłączyć samochód pod VAG i odczytać doładowanie silnika.
W jakim stanie jest wydech? Szczelny? Nic nie lata w środku? Strzelanie może być spowodowane wypalaniem się wydechu w środku. Innym powodem strzelania może być zbyt bogata mieszanka paliwa czyli należy sprawdzić niebieski czujnik, regulator ciśnienia paliwa. Fajnie byłoby podłączyć samochód pod VAG i odczytać doładowanie silnika.
No właśnie - wydech... nie sprawdzałem wydechu, ale wydaje mi się że coś może być z nim nie tak bo jak zjeżdżam z góry na 5 biegu i spuszczam nogę z gazu, to bardzo często coś parska mi z pod auta... brzmi to tak jakby ustami wypowiadać głośno literę "T"... Mechanik mówi że silnik się dławi i kicha nadmiarem paliwa...
W ABK trzeba umieć ustawić zapłon znam jedna jedyna osobę która co to zrobi bardzo dobrze Problem tylko w tym ze daleko mieszka, ale akurat w tym przypadku nie warto szczędzić .Polecam jugo 007 spec ABK skontaktuj się z nim opisz problem a może telefonicznie ci pomoże jak już nie jednej osobie na forum.Osobiście byłem z 5 razy u niego i w 100000000% polecam Marka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Strzela w wydech na benzynie czy gazie? Z tego co zaobserwowałem z tego co ludzie piszą na forum to w ABK po wycięciu katalizatora niemal zawsze pojawiają się strzały w wydechu.
Ostatnio zmieniony 06 sie 2013, 12:37 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.
przepraszam za dłuższą nieobecność, ale zupełnie nie miałem czasu. Przed chwilą zakupiłem przepływkę i krokowca, więc czekam teraz na realizację zamówienia i w przyszłym tygodniu oddaję moją maleńką w ręce uzdrowiciela... Ma sprawdzić od razu ciśnienie na zaworach, tłoki, całą głowicę... Fakt - najczęściej strzela w rurę na gazie... Gaz owszem będę regulował, ale najpierw chce być pewien całego silnika - że tutaj już nie będzie się do czego przyczepić. Potem pojadę do lekarzy od gazu... Ale już u nich byłem i nasłuchałem się:
-"Panie cholera kto to panu zamontował ten gaz? STAG nie jest najlepszy. My montujemy BRC"
-"A niech Pan spojrzy na pieczątkę - to Wy montowaliście u mnie STAG4" - odpowiadam
-"Chyba pan se jaja robi... A no tak. Było takie audi 2 lata temu i montowaliśmy STAG'a... Ale wie Pan STAG'a ma pan tylko dlatego, że auto jest na pełnym wtrysku, a BRC niestety nie dźwiga tego... Ale z BRC nie ma takich problemów i jaj jak ze STAG'iem"
-"Panowie ja nie pytam czy będzie ciężko, tylko płacę i auto ma chodzić na gazie tak jak na benzynie. Nie będzie tak chodzić, to nie płacę - proste. Jest efekt - są pieniądze"
-"To panie trzeba tak - umówić się na termin, przyjechać i wymieniamy pierwsze filtr gazu, a potem podpisany pod komputer i robimy regulację"
-"A ile mnie ta przyjemność będzie kosztować?" - pytam
-"Panie to tak: filtr 90zł + regulacja 60zł... razem 150zł jeśli nic przy okazji nie wyjdzie, bo może się okazać że to nie filtr, wtedy będziemy szukać dalej"
Sluchajcie - teraz żałuję że nie poszedłem za młodu do Samochodówki bo przynajmniej część rzeczy zrobiłbym bym sobie sam...
-"Panie cholera kto to panu zamontował ten gaz? STAG nie jest najlepszy. My montujemy BRC"
-"A niech Pan spojrzy na pieczątkę - to Wy montowaliście u mnie STAG4" - odpowiadam
-"Chyba pan se jaja robi... A no tak. Było takie audi 2 lata temu i montowaliśmy STAG'a... Ale wie Pan STAG'a ma pan tylko dlatego, że auto jest na pełnym wtrysku, a BRC niestety nie dźwiga tego... Ale z BRC nie ma takich problemów i jaj jak ze STAG'iem"
-"Panowie ja nie pytam czy będzie ciężko, tylko płacę i auto ma chodzić na gazie tak jak na benzynie. Nie będzie tak chodzić, to nie płacę - proste. Jest efekt - są pieniądze"
-"To panie trzeba tak - umówić się na termin, przyjechać i wymieniamy pierwsze filtr gazu, a potem podpisany pod komputer i robimy regulację"
-"A ile mnie ta przyjemność będzie kosztować?" - pytam
-"Panie to tak: filtr 90zł + regulacja 60zł... razem 150zł jeśli nic przy okazji nie wyjdzie, bo może się okazać że to nie filtr, wtedy będziemy szukać dalej"
Sluchajcie - teraz żałuję że nie poszedłem za młodu do Samochodówki bo przynajmniej część rzeczy zrobiłbym bym sobie sam...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nic straconego, wszystkiego można się nauczyć samemu. W takiej szkole samochodowej praktycznie nie uczą niczego przydatnego podczas prawdziwych napraw w miarę współczesnych samochodowych. A jak jeszcze ktoś jeszcze uczy się tak aby ledwo co zdawać do następnej klasy to nic praktycznie nic nie zostanie mu z tej szkoły.herbii pisze:Sluchajcie - teraz żałuję że nie poszedłem za młodu do Samochodówki bo przynajmniej część rzeczy zrobiłbym bym sobie sam...
Ja np. jestem z wykształcenia kucharzem i mi to nie przeszkadza w grzebaniu przy samochodach.
Niektórzy rozwijają skrót BRC - brak regulacji czegokolwiek, ale z instalatorami jest tak jak z budowlańcami pracę zaczynają od wyśmiana poprzedniej ekipy.
no jednym słowem dramat
Jak autko już będę maił na kanale to poproszę lekarza żeby sprawdził mi wszystko po kolei łącznie z wydechem.
Mam nadzieję że moje maleństwo odwdzięczy mi się za wkład finansowy... Nie mam za wiele, więc za wiele niestety nie mogę jej dać, ale co tylko się da to spróbuję w niej naprawić... :->
Miał być tuning optyczny... Nie będzie :cry: Na to już pieniążków brak... Ale optyka może przyjdzie z czasem Teraz niunia ma jeździć.
Jak autko już będę maił na kanale to poproszę lekarza żeby sprawdził mi wszystko po kolei łącznie z wydechem.
Mam nadzieję że moje maleństwo odwdzięczy mi się za wkład finansowy... Nie mam za wiele, więc za wiele niestety nie mogę jej dać, ale co tylko się da to spróbuję w niej naprawić... :->
Miał być tuning optyczny... Nie będzie :cry: Na to już pieniążków brak... Ale optyka może przyjdzie z czasem Teraz niunia ma jeździć.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
herbii, lepiej nie zostawiaj samochodu tym specom od BRC. Jak za filierki o wartości 20zł i 5 minut (5 minut bo pewnie jak na warsztat BRC przystało wrzucili wszystko na wierzchu więc będą mieli dobry dostęp) roboty biorą tyle kasy.
Druga spraw BRC jest bardzo odporne na zły montaż i strojenie, więc dlatego są tacy dumni i ich ego sięga gwiazd, zaoszczędzają dużo czasu i mogą zrobić więcej aut.
Poszukaj kogoś kto ogarnia stag bo zostawić tyle kasy u kogoś kto tylko ogarnia brc to może być słaby interes.
Druga spraw BRC jest bardzo odporne na zły montaż i strojenie, więc dlatego są tacy dumni i ich ego sięga gwiazd, zaoszczędzają dużo czasu i mogą zrobić więcej aut.
Poszukaj kogoś kto ogarnia stag bo zostawić tyle kasy u kogoś kto tylko ogarnia brc to może być słaby interes.
[b]aldi[/b], Zgadzam się z Tobą w 100%
Zadzwonię jutro do znajomego "gaziarza" i zapytam ile weźmie za wymianę filtra... tylko problem w tym że na 50% może nie mieć komputera do STAG'a. Postaram się w razie czego kogoś znaleźć i naprawić moją słodką...
[b]benek9202[/b], będę szczęśliwy jeśli skasuje mnie tyle co Ciebie..., a firma która oferuje klientom takie ceny jak mi to może znana Wam - "Szewczyk firma motoryzacyjna" www.autoszewczyk.pl/
Zadzwonię jutro do znajomego "gaziarza" i zapytam ile weźmie za wymianę filtra... tylko problem w tym że na 50% może nie mieć komputera do STAG'a. Postaram się w razie czego kogoś znaleźć i naprawić moją słodką...
[b]benek9202[/b], będę szczęśliwy jeśli skasuje mnie tyle co Ciebie..., a firma która oferuje klientom takie ceny jak mi to może znana Wam - "Szewczyk firma motoryzacyjna" www.autoszewczyk.pl/