[B4 1.9 1Z 90KM] uszczelka...
[B4 1.9 1Z 90KM] uszczelka...
Serdecznie witam jako że jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę to chcę zapytać o jedną uszczelkę a konkretnie jaki może być jej nr katalogowy i gdzie to kupić.
Nie znam się na tym więc zrobiłem zdjęcie. Próbowałem na sylikon wysokotemperaturowy (hgdzieś na forum wyczytałem) ale jakoś nie zdało egzaminu jak widać na załączonym zdjęciu:
http://zapodaj.net/126806c17697b.jpg.html
http://zapodaj.net/7923ee7b0b55c.jpg.html
Nie znam się na tym więc zrobiłem zdjęcie. Próbowałem na sylikon wysokotemperaturowy (hgdzieś na forum wyczytałem) ale jakoś nie zdało egzaminu jak widać na załączonym zdjęciu:
http://zapodaj.net/126806c17697b.jpg.html
http://zapodaj.net/7923ee7b0b55c.jpg.html
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Dziękuje bardzo Panowie, ta uszczelka ma jakąś nazwę? nie chce się zbłaźnić dzwoniąc do ASO
mam jeszcze pytanko co do innego problemiku, mianowicie sztanga ta od gruszki turbo czasem się zacina/przywiesza nie wiem jak to opisać. Jak rozruszam kombinerkami - ręką nie dałem rady to już słychać i lekko czuć że turbo pompuje. Macie jakiś pomysł?
mam jeszcze pytanko co do innego problemiku, mianowicie sztanga ta od gruszki turbo czasem się zacina/przywiesza nie wiem jak to opisać. Jak rozruszam kombinerkami - ręką nie dałem rady to już słychać i lekko czuć że turbo pompuje. Macie jakiś pomysł?
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Wolna odma powoduje czysty dolot. Wyobraź sobie, że opary oleju z drobinkami kurzu mielone są przez turbinę. Wszystko było by ok gdyby nie fakt, że kręci się ona z prędkościami powyżej 100 000 rpm. :shock:12spamowa pisze:Czytałem o wolnej odmie, zaślepieniu EGR itp. Ale nie przekonuje mnie to. Ma to pozytywny skutek jakiś?
Niby setne części grama się odłożą na wirniku ale przy tej prędkości będzie to "ważyć" o wiele więcej. Później oczywiście turbo do regeneracji lub wymiany bo się zrobią luzy.
Teraz EGR. Zwykle ciężko spotkać w pełni sprawny układ: zawór EGR i zawór podciśnieniowy. Jeżeli którekolwiek jest nieszczelne lub nie domaga nie ma właściwego doładowania (bo spaliny uciekają przez rurkę z harmonijką i nie napędzają należycie turbiny). A jak nie ma doładowania robi się dym i spalanie wzrasta bo ECU nadrabia paliwem.
A kto za to płaci sam wiesz.
Rozumiem, robi się mały off top za co przepraszam adminów. Koledzy czy moglibyści w wolnej chwili podrzucić jakiś link do czyszczenia intercolera, icek=intercoler si? jeśli chodzi o zaślepienie EGR i wolną odmę trzeba się poważnie zastanowić wobec takich argumentów.
Pytanie z innej beczki, w związku z tym że autko nie zbiera mi się jakbym chciał testowałem zawór N75 poprzez zmostkowanie odpowiednich przewodów. Przed całą opecacją bujałem autko do 160, po zmostkowaniu autko leciało tak samo na tym samym odcinku. to normalne?
Pytanie z innej beczki, w związku z tym że autko nie zbiera mi się jakbym chciał testowałem zawór N75 poprzez zmostkowanie odpowiednich przewodów. Przed całą opecacją bujałem autko do 160, po zmostkowaniu autko leciało tak samo na tym samym odcinku. to normalne?
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
ad odby, egr, wg mnie to tak blacha rzecz ze nie warto sie nad tym zastanawiac, jak wyczyscilem u siebie dolot, kolektor ssacy to az zal mi bylo tej pracy dlatego uwolnilem odme, po 2ch latach jazdy w srodku sucho i droznie12spamowa pisze:Rozumiem, robi się mały off top za co przepraszam adminów. Koledzy czy moglibyści w wolnej chwili podrzucić jakiś link do czyszczenia intercolera, icek=intercoler si? jeśli chodzi o zaślepienie EGR i wolną odmę trzeba się poważnie zastanowić wobec takich argumentów.
Pytanie z innej beczki, w związku z tym że autko nie zbiera mi się jakbym chciał testowałem zawór N75 poprzez zmostkowanie odpowiednich przewodów. Przed całą opecacją bujałem autko do 160, po zmostkowaniu autko leciało tak samo na tym samym odcinku. to normalne?
wiele osob z tego forum ma to juz zrobione, z chipem, bez chipa i nic sie nie dzieje.
ja tej uszczelki tez nie mialem po kupnie, w aso dostalem za nie duza kase.