[B3 1,8 NE] Z gaźnika na wtrysk jednopunktowy
[B3 1,8 NE] Z gaźnika na wtrysk jednopunktowy
Mam silnik od jednopunktu o oznaczeniach PM, z tym ze na gaźniku od NE. nie bede opisywał juz co sie stało z tamtym silnikiem. Gdyz mam juz dosyć gaźnika, moje pytanie brzmi co jest potrzebne do kompletnej instalacji jednopunktu. Dodam ze kolektor dolotowy z wtryskiem mam, co dalej jakie okablowanie, jak ono ma wygladać. Jak ktoś robił to prosze oszczegółowy opis wszystkim sie napewno przyda
Ostatnio zmieniony 27 cze 2012, 15:20 przez Dziki, łącznie zmieniany 1 raz.
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
Hmm jest tego troche duzo, jednostka sterujaca + cala masa czujnikow: sonda lambda, kata otwarcia przepustnicy, spalania stukowego, predkosci obr. walu, czujnik temp. silnika(do EKU osobny) i pewnie jeszcze temperatury powietrza zasysanego, IMM... No chyba ze to wtrysk ktory pominie czesc z tych "gratow"
To najdroższy element. Sama instalacja do podpięcia wraz z czujnikami będzie dragońsko droga. Wyjściem może być kupno jakiegoś rozbitka z tym silnikiem i ewentualna przekładka każdego elementu. Taka robota wraz z kupnem wraku (tylko żeby było wszystko-cały osprzęt silnika) prawdopodonie wyniesie Cie mniej niż kupno wszystkiego na piechote oddzielnie.pajak16k pisze:napewno bedzie ci potrzebny komputer sterujacy......