[B4 1.9 1Z 90KM] uszczelka...
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
po modach z podpisu masz JESZCZE taka rzezbe ?! nie ladnieKrzysiek 84 pisze:jutro tez tak zrobie, mam zetora na boschu z T15 i musze ogarnąć wezyki bo nie jedzie jak powinien, a patrząc dzis na przewody to niezła kaszanka np króciec tam gdzie można podłączyć boost/a to jest wpięty wężyk i podłączony do gruszki WG :shock:
sory za offtopa :s
to zalezy, musisz poszukac na forum to raz, jak rozbierzesz dolot, ja rozumiem pod tym pojecieciem wszystko, poczawszy od puszki filtra powietrza do "zasilania" turbiny, warto wg mnie zaopatrzyc sie w pare opasek na gumy, profilaktycznie, w/w uszczelke na kolektro, nie wiem tez czy przypadkiem uszczelka miedzy kolektorem ssacym a glowica nie jest tez w jakichs rozsadnych pieniadzach, tez z automatu mozna by wymienic, zostawiam to tobie, ja zostawilem ori, tylko fajnie wyczyscilem, wiertarka z wlosiem metalowym tez by sie przydala co by to w srodku fajnie wyczyscic, INWENCJA kolego, inwencja
PS> E G R a nie RGR
zdalo by sie tez wrazie W nakretki od rurki EGR'a bo np u mnie sie ze 2 urwaly, z metr, dwa jakiegos weza olejo odpornego do odmy, jak lookniesz na silnik i pokrewne tematy bedziesz widzial co i jak mozna rozwiazac
PS> E G R a nie RGR
zdalo by sie tez wrazie W nakretki od rurki EGR'a bo np u mnie sie ze 2 urwaly, z metr, dwa jakiegos weza olejo odpornego do odmy, jak lookniesz na silnik i pokrewne tematy bedziesz widzial co i jak mozna rozwiazac
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
To chyba jeszcze rozrząd będziesz robił :mrgreen: z rozpędu12spamowa pisze:dzięki, teraz potrzebuje pomocnika i ze 2 dni wolnego żeby nie stresować się że nie złoże wszystkiego w jeden dzień ;]
Mam nadziej że będzie warto :d
Potrzebujesz dwóch kluczy (imbus do EGR) i dobry śrubokręt, cybanty i korek w zamian za wolną odmę 3/4 cala stalowy. No i wiertarka i dobrze nożyce do stali żeby szablon wyciąć oraz wywiercić otwory w zaślepkach EGR-a (bo lepiej zrobić dwie bliźniacze i założyć je po obu stronach).
[ Dodano: 2013-07-29, 15:00 ]
P.S.
Dwa dni to uszczelka pod głowicą a i tak trzeba przy tym się guzdrać niesamowicie. Lub ukręcić kilka śrub....
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Kolegi ze spotu musze ogarnąć zetorka, moj ma T2. A jak dziś przyjrzałem sie to nie jest jednak T15 , tylko KKK_Dave pisze:po modach z podpisu masz JESZCZE taka rzezbe ?! nie ladnieKrzysiek 84 pisze:jutro tez tak zrobie, mam zetora na boschu z T15 i musze ogarnąć wezyki bo nie jedzie jak powinien, a patrząc dzis na przewody to niezła kaszanka np króciec tam gdzie można podłączyć boost/a to jest wpięty wężyk i podłączony do gruszki WG :shock:
sory za offtopa :s
K03-003794889
Ostatnio zmieniony 29 lip 2013, 18:47 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Co takiego??? Nie zauważyłem tego posta wcześniej. Toż jeździsz na normalnym bajpasie a chipsa masz tylko w opisie na to wychodzi (plus nieaktywny ten w ECU). Więcej jak 0,6 bara z tego nie będzie na pewno.Krzysiek 84 pisze:jutro tez tak zrobie, mam zetora na boschu z T15 i musze ogarnąć wezyki bo nie jedzie jak powinien, a patrząc dzis na przewody to niezła kaszanka np króciec tam gdzie można podłączyć boost/a to jest wpięty wężyk i podłączony do gruszki WG :shock:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Moj chodzi jak należy, wczoraj ze zlotu wziąłem kolegi auto do ogarniecia, oczywiście na Boschu i taka mała suszarka siedzi wieć pewnie T15, dzis zagłądam a to K 03.Francis1982 pisze:Co takiego??? Nie zauważyłem tego posta wcześniej. Toż jeździsz na normalnym bajpasie a chipsa masz tylko w opisie na to wychodzi (plus nieaktywny ten w ECU). Więcej jak 0,6 bara z tego nie będzie na pewno.Krzysiek 84 pisze:jutro tez tak zrobie, mam zetora na boschu z T15 i musze ogarnąć wezyki bo nie jedzie jak powinien, a patrząc dzis na przewody to niezła kaszanka np króciec tam gdzie można podłączyć boost/a to jest wpięty wężyk i podłączony do gruszki WG :shock:
Ostatnio zmieniony 29 lip 2013, 18:49 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Krzysiu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=209347
to mi wysypał wujek google a jak piszą, że to coś może 0,6 bara to aż płakać się chce...
na pierwszy rzut oka prosi się o przynajmniej serię turbo....
Przepraszam za OT.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=209347
to mi wysypał wujek google a jak piszą, że to coś może 0,6 bara to aż płakać się chce...
na pierwszy rzut oka prosi się o przynajmniej serię turbo....
Przepraszam za OT.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
temat Kolegi którego ogarniam wężyki https://audi80.pl/-19tdi-1z-brak-moc ... 862,15.htm
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: