[80 B4 2.0 ABT] Wymiana tłoczka (tył)- wkrecany a wciskany.
-
- Forum Audi 80
[80 B4 2.0 ABT] Wymiana tłoczka (tył)- wkrecany a wciskany.
Witam wszystkich forumowiczów. Mam pewien problem z którym mam nadzieje mi pomozecie.
W zacisku hamulcowym chce wymienic tloczek i gume, ktorej poprostu nie bylo. Co powiecie mi o tym nowym tloczku? Jest on pusty, stary jest wkrecany. Pytanie moje jest takie czy moge zastapic w ten stary wciskanym? I czy ten srodek z tłoczka trzeba przelozyc do nowego? (Prosze o wyrozumialosc bo jestem zielony :C )
W zacisku hamulcowym chce wymienic tloczek i gume, ktorej poprostu nie bylo. Co powiecie mi o tym nowym tloczku? Jest on pusty, stary jest wkrecany. Pytanie moje jest takie czy moge zastapic w ten stary wciskanym? I czy ten srodek z tłoczka trzeba przelozyc do nowego? (Prosze o wyrozumialosc bo jestem zielony :C )
Ostatnio zmieniony 26 lip 2013, 16:45 przez problemator, łącznie zmieniany 1 raz.
Wewnątrz starego tłoczka masz pierścień Segera, który musisz wyjąć. Wtedy wyciągniesz całe wnetrze tłoczka i bedziesz mógł je przełożyć do nowego. Gwint jest w elemencie który przełożysz ze starego do nowego. Po rozebraniu tłoczka zwróć uwagę na to żeby wymienić gumkę która powinna być gdzieś w zestawie naprawczym (o ile masz taki).
-
- Forum Audi 80
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
-
- Forum Audi 80
-
- Forum Audi 80
Zeby wcisnać tłoczek żeby było miejsca na klocki to musze wykrecic zacisk zeby dobrze szlo czy jak mam to zrobic tloczek mam wkrecany ale nie wiem jak mam sie do tego zabrac i kurcze nie moge klockow i tarczy zamontowac bo troszke miejsca brakuje a widze ze tloczek nie wszedl do konca z drugiej strony kola zas musialem isc do jakiegos "mechanika" zeby mi to zrobil i na nowych czesciach (zestaw naprawczy) zlozyl caly zacisk
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg