Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Dodatkowe zegary, problem z cisnienim oleju

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

[B4 2.3 NG] Dodatkowe zegary, problem z cisnienim oleju

Post autor: kyuubi1990 » 01 sie 2013, 10:57

Witam serdecznie od momentu gdy kupiłem samochód nie chodzi prawidłowo zegar ciśnienia oleju, po włączeniu zapłonu od razu przeskakuje po za skale(zdjęcie i film poniżej)
gdy wyłączę zapłon wskazówka opada, pozstałe zegary chodzą prawidłowo.

Co może być tego przyczyna ? Dodam ze lampka ciśnienia oleju na desce rozdzielczej chodzi prawidłowo.

Obrazek

link do filmu:


Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 01 sie 2013, 11:15

nie ma przejścia z czujnika na zegar. Tak się dzieje, jak jest albo uwalony czujnik ciśnienia oleju (taka gruba beczułka w bloku silnika) albo jak jest kabelek urwany.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 01 sie 2013, 12:02

Ale czujnik cisnienia oleju jest ten sam co do lampki na desce rozdzielczej ? Czy sa oddzielne na lampke i ten zegar ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 01 sie 2013, 12:15

czujniki ciśnienia są trzy (fizycznie dwa), z czego jeden jest w głowicy a drugi w bloku.
Czujnik od lampki nie odpowiada za wskazania zegara.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 01 sie 2013, 13:01

A mogl bys mi na jakims zdjeciu pokazac gdzie dokladnie jest ten czujnik ? ewentualnie jak wyglada sam czujnik ?

postaram sie sam go znalezc ale byl bym wdzieczny gdy bys mi w tym pomogl

cos takiego ?

http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-ole ... 94090.html

po ktorej stronie bloku silnika sie to znajduje patrzac od przodu samochodu ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 01 sie 2013, 13:10

tak, to ten czujnik, znajduje się zazwyczaj w bloku silnika od strony kierowcy.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 01 sie 2013, 13:28

Ok znalazlem go u siebie, tylko ze on u mnie sie porusza w lewo i w prawo w tych kierunkach jak chodza wskazowki zegara

Obrazek

na pierwszy rzut oka wszystko tam wyglada dobrze a jak wyjac te zegary vdo ? moze tam sie cos odpielo.

A i jeszcze jakie sa objawy jak ten czujnik sie zepsuje ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 01 sie 2013, 14:03

co Ci się porusza w prawo i lewo ? Czujnik?

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 01 sie 2013, 14:34

Tak czujnik, ale to jest taki ruch jak nie wiem bys korek odkrecal przesuwa sie o 2 cm moze

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 01 sie 2013, 14:51

to masz czujnik do wymiany.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 01 sie 2013, 14:57

Bo on powinien wogole sie nie ruszac ? Bo to wyglada tak jak by ta obudowa sie ruszala :D
ciezko jest mi to opisac slowami :D

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 01 sie 2013, 15:05

No mówię Ci, że go wymień!

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 01 sie 2013, 17:08

Wieć tak na moje to na pewno nie jest czujnik dla czego tak twierdzie ?

poniewaz odłaczyłem od niego obie wtyczki a wskaznik cisnienia oleju zachowuje sie tak samo jak z podlaczonymi wtyczkami.

Co o tym myslicie ? Jakies zwarcie tam w zegarach ?

(a z tym co mi sie ruszalo to zle sie okresilem obudowa czujnika sie rusza)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 01 sie 2013, 19:19

szkoda gadać. Ostatni raz mówię - wymień czujnik i nie zawracaj więcej gitary.

wskaźnik BĘDZIE SIĘ TAK ZACHOWYWAĆ JEŚLI NIE MA PRZEJŚCIA NA CZUJNIK DO CHOLERY!!!!

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 02 sie 2013, 09:07

Czlowieku ale co Ty jestes nerwowy, nie kazdy musi sie tak dobrze znac na mechanice i elektryce jak Ty po to jest forum zeby sie spytac i czegos dowiedziec,

ehh

ale i tak dzieki za pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl