[B4 2.0 ABT 90KM] czy to uszczelka pod głowicą?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 14 lut 2010, 08:55
[B4 2.0 ABT 90KM] czy to uszczelka pod głowicą?
Witam mam audi 80 b4 silnik 2.0 90km abt.od 2 tyg ubywa mi płynu ze zbiorniczka i to dość dużo.np na 100km 2litry lub wiecej.3lata temu wymieniałem uszczelke pod głowicy a raczej mechanicy.pod silnikiem sucho jak i cały silnik suchy.pod korkiem niema masła ani nic.z nagrzewnicy nie cieknie. jak już czasem niema płynu w zbiorniczku to czasem jest plama pod autem i to płyn.ale wtedy okolice zbiorniczka sa pochlapane płynem to pewnie z pod korka wywaliło.dodam jeszcze ze jak jezdze 80-90km na godzine to płynu starcza nawet na 200km i mało co tam ubywa jego.ale jak wale 120km w góre wtedy naewt po 40km potrafi być pusty zbiornik wyrównawczy,czy to znowu uszczelka??bo nie widze innej opcji .możliwe że po wymianie i przejaniu 29tys km znów padła?auto z lpg regulacja lpg była w tym roku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 14 lut 2010, 08:55
temperatura normalnie ciut przed 90 stopni a jak widze ze wchodzi już na 110 wtedy w płyn w zbiorniku jest na samym dnie.niema żadnych wycieków nagrzewnica grzeje wykładzina sucha.auto stało 20 min na postoju odpalone wentylator załancza sie normalnie i nic nie ubyło płynu temperatura 90stopni.chyba tylko w czasie jazdy ubywa przy wiekszych predkościach
[ Dodano: 2013-08-01, 18:18 ]
może być że przez korek wywala płyn pod wiekszym ciśnieniem kiedy wieksze obroty?z korkiem nic nie robiłem od kiedy kupiłem audi czyli 5 lat
[ Dodano: 2013-08-01, 18:18 ]
może być że przez korek wywala płyn pod wiekszym ciśnieniem kiedy wieksze obroty?z korkiem nic nie robiłem od kiedy kupiłem audi czyli 5 lat
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
Jakby przez korek wywalało tyle płynu to na pewno byłyby ślady w postaci grubego, białego nalotu. U mnie jest gaz i z przewodów do parownika przy gorącym silniku kapie na filtr oleju, ale mogę to zauważyć tylko bo właśnie białych plamach z wysychającego glikolu etylenowego :!: Ubytek płynu i tak znikomy...
Poza tym ostatnio wywaliła mi nagrzewnica- jeśli jest nieszczelna to płyn cieknie na wykładzinę pod kierownicą, więc sprawdź dokładnie czy nie jest tam wilgotno?
Jeśli i tak cieknie to zwróć uwagę na wszystkie szlaufy w komorze silnika (na gorącym silniku) czy nie ma wycieków, nie zapomnij o króćcu z tyłu silnika :!:
Płyn może być też zasysany w kolektorze dolotowym(ssącym) przez nieszczelną uszczelkę i oring, który tam się znajduje- jak jest z pracą silnika, nie szarpie przy dodawaniu gazu i na zimnym :?:
Poza tym ostatnio wywaliła mi nagrzewnica- jeśli jest nieszczelna to płyn cieknie na wykładzinę pod kierownicą, więc sprawdź dokładnie czy nie jest tam wilgotno?
Jeśli i tak cieknie to zwróć uwagę na wszystkie szlaufy w komorze silnika (na gorącym silniku) czy nie ma wycieków, nie zapomnij o króćcu z tyłu silnika :!:
Płyn może być też zasysany w kolektorze dolotowym(ssącym) przez nieszczelną uszczelkę i oring, który tam się znajduje- jak jest z pracą silnika, nie szarpie przy dodawaniu gazu i na zimnym :?:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 14 lut 2010, 08:55
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 14 lut 2010, 08:55
problemem była opaska i przewód od nagrzewnicy ta z odpowietrznikiem która łaczy sie do trójnika takiego bo takowy mam bo mam gaz.przy wiekszej predkości było wieksze ciśnienie w układzie a ze temperatura za zewnątrz duża i silnika też to ten gumy przewód rozszerzał sie i wywalalo wode plamy nie było bo szybko wida wyschła w taki upał.a temu jezdzilem na wodzie bo szkoda juz kasy było na płyn.sumująć dokreciłem metalową opaske na tym przewodzie i problem naprawiony.ale te przewód z odpowietrznika to juz spraciały temu taki podatny na wysokie temperatury i moze przepuszczać .ale na razie ok jest.dzieki za porady