[all]Oznaczenia skrzyn biegow
Powiem Ci tak wcześniej miałem CCF(tle że licznik oszukiwał) i od 1 do 3 różnicy jakieś wielkiej nie czuje ale potem już czuć auto się dłużej buja.Na starej skrzyni jak wyprzedzałem to na V tylko gazu trochę dałem i poszedł teraz wole zejść do IV żeby nie ryzykować.Moje odczucie jest takie jak bym do skrzyni CCF dorzucił 6 bieg
AKM dobre na trasy na miasto mało wygodna przy 4 tys.(chyba nawet ponad-nie patrzyłem dokładnie) na V mialem 170km/h
Tracisz na przyspieszeniu zyskujesz na prędkości.
Tu link z przełożeniami to można sobie porównać
http://www.centrum.audi80.pl/content/view/202/85/
AKM dobre na trasy na miasto mało wygodna przy 4 tys.(chyba nawet ponad-nie patrzyłem dokładnie) na V mialem 170km/h
Tracisz na przyspieszeniu zyskujesz na prędkości.
Tu link z przełożeniami to można sobie porównać
http://www.centrum.audi80.pl/content/view/202/85/
Wiem, że trochę po czasie. Ale powiedz, jak wygląda spalanie ABK z tą skrzynką i czy trzeba wymieniać flansze. Miałem W poprzednim audiku (1,8S :mrgreen: ) AKM-a także znam tą skrzynie doskonale. Pytam, bo obecna skrzynia (CCF) już zaczyna niemiłosiernie drzeć pyska a tamta po prostu do mnie pasowała. A co do CCF-a to gdyby miał 6 bieg to byłaby idealna skrzynka - i zrywałoby ancfalt ze skrzyżowań i silnik nie darłby pyska powyżej 100km/h a, że jeżdżę w długie trasy to coś dla mnie <ok>
Flansze ze starej trzeba przełożyć.Spalanie Ciężko mi powiedzieć bo nie mogę dość ładu z regulacja gazu,ale tak w trasie to jest malina bo silnik spokojnie sobie chodzi.Przy mojej nodze(depcze często )wychodzi mi 10.5 l LPG. powiedzmy tak 80km trasa 130-140km/h,20 km miasto.Siostra kiedyś wiozła mnie do Łodzi obcinała jak nie wiem i leciała tak 100-110 i wyszło 9l z kawałkiem.Ja wole spalić te 1.5l więcej i jechać jak Bóg przykazał
.Na trasa ta skrzynia jak znalazł, na miasto mało wygodna trzeba wachlować.CCF u mnie też wyła i to niemiłosiernie,ale faktycznie jak by miała VI to super skrzynia.
Ja powiem coś na temat skrzyń do 5-garowóców. Wg. etki moja poprzednia skrzynia ABV i moja obecna skrzynia HD mają takie same przełożenia a ja sam podczas jazdy i testów na GPS-ie zauważyłem różnicę. ABV przy 3 tys obr na 5 biegu miała 100km/h(gps-owe), a HD ma przy 3 tys obr na 5 biegu 106km/h(gps-owe). Ktoś mi jest w stanie wyjaśnić czemu etka podaje takie same przełożenia w przypadku obu skrzyń jak widać że jest różnica?
-
durch
-
durch
Bo użytkownicy ABT dzielą się na dwie grupy
Na tych co twierdzą że to w ogóle nie jedzie ale oni mają długie skrzynie i na tych co mają skrzynie CGT czyli idzie wytrzymać 90 koni i bardzo elastyczny na piątym biegu z racji krótkiego ze stopniowania skrzyni
A tak na poważnie to jak się domyślam był wybór skrzyni i jedne krótkie a drugie długie w zależności kto po trasach lata:D i w sumie zaczęło się to od modelu b2 gdzie np miałeś skrzynie 4E gdzie teoretycznie była pięcio biegowa ale piąty bieg był tzw nadbiegiem...
A tak na poważnie to jak się domyślam był wybór skrzyni i jedne krótkie a drugie długie w zależności kto po trasach lata:D i w sumie zaczęło się to od modelu b2 gdzie np miałeś skrzynie 4E gdzie teoretycznie była pięcio biegowa ale piąty bieg był tzw nadbiegiem...
-
durch
Panowie, może głupie pytanie, ale jestem laikiem... Jak rozumiec przełożenia skrzyń biegów, aby wywnioskować, które są krótkie, a które długie? Jak zrozumiec tą tabelkę?
Pytam, bo prawdopodobnie będę musiał w ABK wymienić skrzynie i nie wiem na jaką.
Obecnie przy 3000rpm mam 100km/h. Nie wiem jakie jest oznaczenie tej skrzyni.
Nie chciałbym stracic na przyśpieszeniu, dlatego chciałbym wiedziec, których skrzyń szukać. Dzięki
Pytam, bo prawdopodobnie będę musiał w ABK wymienić skrzynie i nie wiem na jaką.
Obecnie przy 3000rpm mam 100km/h. Nie wiem jakie jest oznaczenie tej skrzyni.
Nie chciałbym stracic na przyśpieszeniu, dlatego chciałbym wiedziec, których skrzyń szukać. Dzięki













