AKM i CCF
To samo z możliwością edycji - więc ktoś może zepsuć, ale można sobie wpisać inne obroty czy średnicę koła.
tutaj rozpiska skrzyń biegów
Nie wiem czy wstawiłem właściwą średnicę koła dla B3ki bo tam jest 14 calowa a nie chciało mi się szukać danych.
Tutaj temat z moim arkuszem do pobrania. (można też pobrać z dokumentów google w dogodnym formacie). https://audi80.pl/all-porownanie-pre ... t40680.htm
[2.0ABK 80 B4] Mała prędkość , duże obroty ;/
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ostatnio zmieniony 02 sie 2013, 09:37 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 2 razy.
Jak to jest możliwe, że ta sama skrzynia ten sam silnik, a tak różne prędkości przy tych samych obrotach? Czy jest możliwe, że te różnice prędkości są spowodowane różnie ustawionym zapłonem?
Pytam dlatego, że ja do tej pory nie znalazłem kogoś ogarniętego na tyle w ABK by ustawił mi zapłon w okolicy. :-|
Pytam dlatego, że ja do tej pory nie znalazłem kogoś ogarniętego na tyle w ABK by ustawił mi zapłon w okolicy. :-|
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Zmiana kół nie wpłynie na wskazania na liczniku, zmieni się tylko rzeczywista prędkość względem tej wskazywanej przez prędkościomierz.
Wpłynąć na różnice prędkości względem obrotów może ślizgające się sprzęgło.
Liczniki powyżej 100km/h zawyżają o 10-15km/h.
Mój arkusz oblicza rzeczywistą prędkość i wyniki powinny się zgadzać -10km/h z tym co pokazuje licznik po wpisaniu średnicy koła przewidzianej przez producenta.
Wpłynąć na różnice prędkości względem obrotów może ślizgające się sprzęgło.
Liczniki powyżej 100km/h zawyżają o 10-15km/h.
Mój arkusz oblicza rzeczywistą prędkość i wyniki powinny się zgadzać -10km/h z tym co pokazuje licznik po wpisaniu średnicy koła przewidzianej przez producenta.