Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All]Przekaźnik 311

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

[All]Przekaźnik 311

Post autor: Maszu » 02 sie 2013, 18:21

Panowie, bo juz szału dostaje...
czy przekaznik 311 ma wplyw na dzialanie dodatkowych zegarów oraz kontrolki oleju?
wpieniam sie, bo dodatkowe zegary podlaczone tak jak trzeba a nie dzialaja.
jaka jest szansa i mozliwosc uszkodzenia czujnika banki? oraz w jaki sposob mozna ewentualnie uszkodzic wskaznik cisnienia oleju oraz temp oleju. jakie sa objawy padnietego przekaznika 311?

pomocy!
Ostatnio zmieniony 02 sie 2013, 21:29 przez Maszu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 sie 2013, 19:41

Maszu, _uwaga

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 02 sie 2013, 23:19

przekaznik 311 jest od kontrolki cisnienia oleju, niema nic wspolnego z zegarami dodatkowymi,

na zegary ida sygnaly z innych czujnikow, przejrzyj kabelki przy przekazniku i przy czujnikach, sprawdz przejscia np miedzy przekaznikiem a czjnikami oleju i miedzy zegarami a czujka-banka

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 02 sie 2013, 23:27

Przemku, sprawdzalem to milion razy, podpiete jest tak jak powinno. styki przeczyszczone.
btw, jaka moze byc przyczyna braku masy na czujnikach i wskaznikach od oleju?

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 03 sie 2013, 09:54

brak masy to rowniez przerwa w obwodzie czyli poprostu nie bedzie to wszystko chodzic, brak masy rowniez nie powoduje uszkodzenia mechnicznego czujnikow

ale to wystarczy wykrecic czujniki i spowrotem je wkrecic, gwinty sie przetra i tyle,

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 03 sie 2013, 11:15

no dobra, ale zakladajac ze brakje masy, to co wskazniki beda pokazywac?

dodam ze po zaplonie wskaznik cisnienia idzie na maxa, a temp oleju mnimalnie sie unosi...

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 03 sie 2013, 11:22

no tak, napisalem to juz wczesniej

brak masy to rowniez jest przerwa w obodzie elektrycznym,

jezeli jestes kabli 100% pewien, to zmierz czujniki jakie maja opornosci na zimnym aucie np dotykajac omomierzem miedzy koncowke czujnika i mase, a potem spawdz to na cieplym jak niema roznicy to znaczy ze czujniki do kitu

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 03 sie 2013, 14:55

ok, dzieki za podpowiedz ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl