Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 ALL] Blokowanie kierownic przy skręcie.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

[B3 ALL] Blokowanie kierownic przy skręcie.

Post autor: neoxpl » 04 sie 2013, 15:35

Witam. Problem polega na tym ze podczas jazy przy skręcaniu w prawo kierownica się blokuje. Tzn robię jeden obrót lekko a jak chce dalej kręcić jest opór i tak jakby coś przeskakuje i dalej idzie lekko, dodam jeszcze ze jeżeli auto jest bardzie obciążone tym bardziej się blokuje. Wymieniłem lewa poduszkę amortyzatora z łożyskiem lecz to nie pomogło.

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 05 sie 2013, 22:00

Dobrze by bylo wjechac na kanał i jeden niech kreci kierownica a drugi niech próbuje wybadac usterke.

Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

Post autor: neoxpl » 06 sie 2013, 05:53

Wlasnie podczas postoju nie idzie nic wyczuc, tylko podczas jazdy.

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 06 sie 2013, 21:40

A zwróciłeś uwage na osłone drążka kierowniczego z prawej strony? może pękł i blokuje skręt koła...?

Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

Post autor: neoxpl » 07 sie 2013, 05:22

Oslona cala, normalnie nie wiem co to moze byc :/:/ :(. Byc moze maglownica?? Ale czy by blokowalo tylko podczas jazdy i pod obciazeniem auta??

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 07 sie 2013, 11:31

Możesz spróbować jeszcze przepłukać układ świeżym płynem, jak to nie pomoże to raczej przekładnia dziękuje za współprace... ale najpierw zrób jak mówie, przepłucz układ.

Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

Post autor: neoxpl » 07 sie 2013, 14:25

Uklad przeplukany nawet dwa razy. Przekladnia jakby padala to co by to mialo wslulneko jak bardzo auto jest obciazone. Jak jade sam prawie nieczuc tego ze blokuje, jade z jedna osoba juz czuc a ostatnio 5 osob i myslalem ze nie wyrobie w zakret bo nie moglem przekrecic dalej kierownicy. :/

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 07 sie 2013, 15:16

Aha skoro przepłukałeś układ to widze tu jeszcze dwie opcje... albo przegub sie kończy, albo łożysko z górnego mocowania amortyzatora...
Bo wymieniałeś łożysko tylko z jednej strony tak??

A jak sie okaże że ani to ani to, to masz pewnosc że to magiel kończy żywot.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl