Biała dama ABT str.51 SPRZEDAM
Witam po długiej przerwie
Niedługo w babci znów zacznie się dziać, gdyż wypłaty nastał czas..
Aktualnie chciałem się pochwalić tuningiem maskownic głośników według pomysłu Słonika:
Jeśli chodzi o jakość dźwięku to to faktycznie działa dźwięk jest czystszy i mniej przytłumiony :mrgreen:
A jesli chodzi o względy estetyczne to moim zdaniem wygląda to miodowo..
Usunąłem porwaną naklejkę reklamującą procon-ten:
I mam do was koledzy pytanie:
Zauważyłem że porwała mi się guma na...no własnie-jestem zielony i nie mam pojęcia co to za część-moze mnie ktoś oświecić co to za element i ile kosztuje taka guma? Czy ew. trudna będzie wymiana?
Edit. Na pierwszej stronie zrobiłem listę modyfikacji przeprowadzonych i tych, które sa w planach.
pzdr
Niedługo w babci znów zacznie się dziać, gdyż wypłaty nastał czas..
Aktualnie chciałem się pochwalić tuningiem maskownic głośników według pomysłu Słonika:
Jeśli chodzi o jakość dźwięku to to faktycznie działa dźwięk jest czystszy i mniej przytłumiony :mrgreen:
A jesli chodzi o względy estetyczne to moim zdaniem wygląda to miodowo..
Usunąłem porwaną naklejkę reklamującą procon-ten:
I mam do was koledzy pytanie:
Zauważyłem że porwała mi się guma na...no własnie-jestem zielony i nie mam pojęcia co to za część-moze mnie ktoś oświecić co to za element i ile kosztuje taka guma? Czy ew. trudna będzie wymiana?
Edit. Na pierwszej stronie zrobiłem listę modyfikacji przeprowadzonych i tych, które sa w planach.
pzdr
-
- Forum Audi 80
Dzięki chłopaki ,byłem w Autoplusie i osłonka będzie na jutro
Dzisiaj wieczorem robiłem pierwsze w życiu oklejanie lamp :mrgreen:
Zdaniem moim skromnym wygląda piknie, zobaczymy jak będzie na samochodzie, ale zdjęcia tego to dodam chyba pojutrze dopiero..Jutro postaram się pomodzić z tą przekładnią, pozdro!
Dzisiaj wieczorem robiłem pierwsze w życiu oklejanie lamp :mrgreen: