[Coupe lpg b4 ABK] Zbiornik lpg?
[Coupe lpg b4 ABK] Zbiornik lpg?
Witam własnie niedawno zakupiłem Audi Coupe i mam pytanko do wszystkich posiadach coupetek z instalacja lpg a mianowicie jak macie zamontowany zbiornik lpg z tego co sie dowiadywałem jest mozliwosc zamontownia w miejsce koła zbiornika w kształcie koła pionowego lec jest to drogie rozwiazanie nie chce zabardzo zmniejszac przestrzeni bagaznika podeslijcie jakies fotki i ewentualnie jakich pojemnosci macie butle? A co do instalacji to mysle o sekwencji z elektroniką Versus? macie moze jakis dobry warszatat który mi dobrze zestroi gaz w okolicach Warszawy
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
GHX, co to za cudo? :shock: B4 z silnikiem ABK i coupe :shock: .
Koło zapasowe pionowo było montowane tylko w B3 ale tam nie było ABK, więc się zdecyduj i popraw profil oraz temat.
Pionowe butle wcale nie są dużo droższe od standardowych. Różnica ok. 200 zł z wielozaworem. Versus? Rany! znowu jakiś wynalazek. Jeśli już koniecznie chcesz gazować II generacją to polecam Stag 150 lub Bingo S. Piszę trochę na wyrost bo nie wiem jaki tak naprawdę masz silnik.
Koło zapasowe pionowo było montowane tylko w B3 ale tam nie było ABK, więc się zdecyduj i popraw profil oraz temat.
Pionowe butle wcale nie są dużo droższe od standardowych. Różnica ok. 200 zł z wielozaworem. Versus? Rany! znowu jakiś wynalazek. Jeśli już koniecznie chcesz gazować II generacją to polecam Stag 150 lub Bingo S. Piszę trochę na wyrost bo nie wiem jaki tak naprawdę masz silnik.
Oj Danek, Danek nie popisałeś się :mrgreen:Danek pisze:GHX, co to za cudo? :shock: B4 z silnikiem ABK i coupe :shock: .
Koło zapasowe pionowo było montowane tylko w B3 ale tam nie było ABK, więc się zdecyduj i popraw profil oraz temat.
Pionowe butle wcale nie są dużo droższe od standardowych. Różnica ok. 200 zł z wielozaworem. Versus? Rany! znowu jakiś wynalazek. Jeśli już koniecznie chcesz gazować II generacją to polecam Stag 150 lub Bingo S. Piszę trochę na wyrost bo nie wiem jaki tak naprawdę masz silnik.
ABK było w Coupe po lifcie w 91
Coupe do końca produkcji miały zapas pionowo w bagazniku
A wracając do tematu najlepiej zamontować pionową zamaiast zapasu, nie tracisz wówczas funckjonalności bagażnika
Z tego co sie dowiadywałem to z butle pionową ciezko dostac to po pierwsze po drugie wielozawory stosowane do tych butli ze wzgledu na to iz sa pionowo sa awaryjne w jednym z serwisów montujacych gaz krzykneli mi 500pln dopłaty zastanawiam sie nad zamontowanem dojazdówki i załozeniu po lewej stronie butli walcowej i tu jeszce pojawia sie kolejny problem gdyz na praktycznie całej pozostałej czesci bagaznika znajduje sie zbiornik :cry: chciałem zostawic sobie troszke miejsca na skrzyneczke stad moje pytanie moze ktos juz sie uporał z tym problemem wiec prosił bym o porady i najlepiej jakies fotki z kolei butla w którą wchodzi 15l gazu jest troszke przymała a co do staga owszem mozna go zamontowac ale ze wzgledu iz jest to "fullgroup' moga byc małe problemy podobnież "versus" jest instalacja trwalszą i mniej awaryjną ale wiadomo moga robic mnie w bambuko chcac wyrwac kolejne 200pln bo taka mniej wiecej jest róznica miedzy stagiem 300 a versusem
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
jmm pisze:Oj Danek, Danek nie popisałeś się :mrgreen:
:oops: Mea Culpa, Danek bardzo przepraszać :oops:
Człowiek uczy się całe życie i głupi umiera .
Wracając do sterownika, Stag obsługuje wszystkie rodzaje wtrysku, Full-group również i to lepiej niż pozostałe sterowniki dostępne na rynku. Od kilku ładnych lat śledzę rozwój rynku LPG i jak do tej pory nie słyszałem o takim sterowniku jak Versus. Jednak ostatnio nastąpił wysyp różnych "nowych" "wynalazków", które okazują się często zwykłymi, lepszymi lub gorszymi kopiami uznanych marek. Nie twierdzę, że w przypadku Versusa tak jest bo nie mam pojęcia co to za sterownik ani kto go produkuje ale nie mam zaufania do takich różnych nowości. Szczególnie jeśli ktoś próbuje zdyskredytować inny sterownik podając na jego temat błędne informacje. Sprawa druga to dopiero teraz doczytałem się, że chcesz założyć sekwencję (kurde jakieś zaćmienie wczoraj chyba miałem ). W takim razie Stag 300 będzie jak najbardziej odpowiednim sterownikiem. Awaryjność Staga jest praktycznie żadna, poza tym producenta mamy na miejscu, duże doświadczenie i długi okres istnienia na rynku. Większość awarii instalacji wynika z awarii wtryskiwaczy (brudny gaz, słabe wtryski) lub nieumiejętności montażysty.
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
W moim cabrio jest w podlodze (byly tez stojace) niestety tylko dojazdowka... Zabudowanie walca zablokowalo by dostep do dojazdowki i sporo zmniejszylo i tak juz maly i nie praktyczny bagaznik... Nawet nie mozna bylo zamontowac wiekszej butli we wnece kola bo jej czesc znajduje sie pod zbiornikiem paliwa ktory tez jest w bagazniku :mrgreen: