[ B4 ABK+LPG] Jak sprawdzić przepływomierz ?
Masz racje, ale gaz muszę i tak wyregulować bo coś jest z nim nie tak... oczywiście może to być w ogóle wina silnika, więc i gaz będzie chodził źle... ale coś jest nie tak... co chwile wybija mi jeden z wtryskiwaczy gazu... cały zestaw naprawczy kosztuje około 150zł, ale problem w tym że "gaziarz" zmieniał mi już listwę i dalej co jakiś czas auto chodzi na gazie tak jakby nie działał jeden wtrysk. W momencie kiedy przełącza mi na gaz to listwa wtryskiwaczy zaczyna się tłuc i to dość głośno, a z jak się stanie z tyłu auta to ewidentnie słychać jak się krztusi i jakby chodziło na 3 wtryski a nie na 4...
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Po co będziesz szukał gaziarzy? Jak wszystko masz tutaj:
https://audi80.pl/80-b4-abk-20-diagn ... t44497.htm
Olałem ich wszystkich ciepłym moczem, kupiłem kabel a w temacie wyżej jest opisane jak wszystko robić.
https://audi80.pl/80-b4-abk-20-diagn ... t44497.htm
Olałem ich wszystkich ciepłym moczem, kupiłem kabel a w temacie wyżej jest opisane jak wszystko robić.
Witam panowie poradźcie coś.
Mam silnik 2.0 ABK bez LPG gdy odpalę auto silnik chodzi na początku dobrze i obroty spadają powoli ale gdy już mu spadają tak do 800 zaczyna wariować obroty falują ale od czasu do czasu na chwilkę się stabilizują sądzę że to wina przepływki bo jak ja odepnę to jest ok. obroty stoją sondę odpinałem i nie ma różnicy, auto nie jest zrywne jak powinno a już na pewno nie jak odpalę rano i ruszam coś go trzyma, jeszcze zauważyłem że np. jadę na biegu puszczam nogę z gazu i auto zaczyna mi chopkać lekko, i teraz nie wiem co z tym robić.
Mam silnik 2.0 ABK bez LPG gdy odpalę auto silnik chodzi na początku dobrze i obroty spadają powoli ale gdy już mu spadają tak do 800 zaczyna wariować obroty falują ale od czasu do czasu na chwilkę się stabilizują sądzę że to wina przepływki bo jak ja odepnę to jest ok. obroty stoją sondę odpinałem i nie ma różnicy, auto nie jest zrywne jak powinno a już na pewno nie jak odpalę rano i ruszam coś go trzyma, jeszcze zauważyłem że np. jadę na biegu puszczam nogę z gazu i auto zaczyna mi chopkać lekko, i teraz nie wiem co z tym robić.
Przepływka jeszcze nie wymieniona, silnik krokowy jeszcze też nie, ani sonda lambda, ale... auto jutro idzie do mechanika
Mam jednak małą ciekawostkę - pożyczyłem Opla Astre G 2.0Di 82KM i chodzi duuuuużo lepiej jak moje Audi
Czegoś tu nie rozumiem... Skoro wziąć pod uwagę że z wiekiem uciekają konie mechaniczne i analogicznie ta Astra tez już pewnie nie ma 82KM, to w takim razie ile ma teraz moja 80-tka...?? 45 - 50KM ??
Mam pytanie - czy jest w ogóle jakaś szansa na przywrócenie mojemu maleństwu mocy? Bardzo chciałbym żeby odzyskał swoje 115KM...
Kolejne pytanie - czy jest sposób na zmierzenie autu faktycznej mocy? To co jest podane w dowodzie rejestracyjnym to można sobie wsadzić w buty... chodzi o to żeby dowiedzieć się jaka jest prawdziwa i faktyczna moc auta. Jest taka szansa?
Mam jednak małą ciekawostkę - pożyczyłem Opla Astre G 2.0Di 82KM i chodzi duuuuużo lepiej jak moje Audi
Czegoś tu nie rozumiem... Skoro wziąć pod uwagę że z wiekiem uciekają konie mechaniczne i analogicznie ta Astra tez już pewnie nie ma 82KM, to w takim razie ile ma teraz moja 80-tka...?? 45 - 50KM ??
Mam pytanie - czy jest w ogóle jakaś szansa na przywrócenie mojemu maleństwu mocy? Bardzo chciałbym żeby odzyskał swoje 115KM...
Kolejne pytanie - czy jest sposób na zmierzenie autu faktycznej mocy? To co jest podane w dowodzie rejestracyjnym to można sobie wsadzić w buty... chodzi o to żeby dowiedzieć się jaka jest prawdziwa i faktyczna moc auta. Jest taka szansa?
jaco80 zwykła stacja diagnostyczna może być? Czy tamtejsze pomiarowe przyrządy wystarczą? Słowo "hamownia" kojarzy mi się z mobilną stacją pomiarową... To by się wykluczało ze stacją diagnostyczną ale może się mylę...
... No i wujek google wszystko znajdzie i wytłumaczy jak prostakowi Najbliższą hamownię mam 50km od siebie więc nie jest znowu tak daleko... Jak tylko będę miał zrobione auto to jadę pomierzyć ileż to koni galopuje mi pod maską. Dzwoniłem i koszt takiego badania przy aucie z napędem na przód - 80zł, z napędem na tył - 100zł, a quattro nie obsługują (hamownia jednoosiowa)
Znalazłem kolejna... dzwoniłem, pytałem - i tu już jest drożej -200zł za badanie jednoosiowe, 300zł za dwuosiowe... Pytam gościa skąd taka różnica w cenie u konkurencji? Odpowiada - "proszę pana inni mają hamownie rolkowe, a my podpinamy czujniki bezpośrednio do piasty i ma pan tu dużo dokładniejszy pomiar. Granica błędu to niecały 1%..
Wracając do kilku postów wcześniej - dzwoniłem do swojego znajomego gazownika i u Niego faktycznie jest taniej - są dwa filtry do wymiany. Koszt - 30zł za jeden, 40zł za drugi, potem podpięcie i regulacja wraz ze sprawdzeniem ewentualnych usterek instalacji koszt - do 30zł... Tutaj mieszczę się w 100zł a i nie muszę jechać 60km, tylko 10km do sąsiedniej miejscowości
Dodano: 2013-08-14, 13:55
[quote="audiktom"]jeszcze zauważyłem że np. jadę na biegu puszczam nogę z gazu i auto zaczyna mi chopkać lekko[/quote]
Nowłaśnie u mnie jest podobnie - nie wiem zupełnie o co chodzi... A jak jadę na niskich obrotach (1500-1800 najczęściej w korkach ulicznych) to też auto mi skacze... Wcale nie muszę trzymać nawet nogi na gazie - jadę na samym sprzęgle i auto mi "hopka" jak to określił kolega [b]audiktom[/b], Co to może być...? Co muszą myśleć ci którzy za mną jadą i widzą auto kangurka...
... No i wujek google wszystko znajdzie i wytłumaczy jak prostakowi Najbliższą hamownię mam 50km od siebie więc nie jest znowu tak daleko... Jak tylko będę miał zrobione auto to jadę pomierzyć ileż to koni galopuje mi pod maską. Dzwoniłem i koszt takiego badania przy aucie z napędem na przód - 80zł, z napędem na tył - 100zł, a quattro nie obsługują (hamownia jednoosiowa)
Znalazłem kolejna... dzwoniłem, pytałem - i tu już jest drożej -200zł za badanie jednoosiowe, 300zł za dwuosiowe... Pytam gościa skąd taka różnica w cenie u konkurencji? Odpowiada - "proszę pana inni mają hamownie rolkowe, a my podpinamy czujniki bezpośrednio do piasty i ma pan tu dużo dokładniejszy pomiar. Granica błędu to niecały 1%..
Wracając do kilku postów wcześniej - dzwoniłem do swojego znajomego gazownika i u Niego faktycznie jest taniej - są dwa filtry do wymiany. Koszt - 30zł za jeden, 40zł za drugi, potem podpięcie i regulacja wraz ze sprawdzeniem ewentualnych usterek instalacji koszt - do 30zł... Tutaj mieszczę się w 100zł a i nie muszę jechać 60km, tylko 10km do sąsiedniej miejscowości
Dodano: 2013-08-14, 13:55
[quote="audiktom"]jeszcze zauważyłem że np. jadę na biegu puszczam nogę z gazu i auto zaczyna mi chopkać lekko[/quote]
Nowłaśnie u mnie jest podobnie - nie wiem zupełnie o co chodzi... A jak jadę na niskich obrotach (1500-1800 najczęściej w korkach ulicznych) to też auto mi skacze... Wcale nie muszę trzymać nawet nogi na gazie - jadę na samym sprzęgle i auto mi "hopka" jak to określił kolega [b]audiktom[/b], Co to może być...? Co muszą myśleć ci którzy za mną jadą i widzą auto kangurka...