Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B2 DT] Mikser do gaźnika Pierburg 2E2

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Neoxis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 27 mar 2009, 17:08
Lokalizacja: Nidzica

[B2 DT] Mikser do gaźnika Pierburg 2E2

Post autor: Neoxis » 26 maja 2011, 22:24

Witam.
W zeszłym roku założyłem instalację LPG do swojej 80-tki, jednak z powodu braku miksera (nie mogłem dostać) wsadziłem 'rurkę' w gaźnik. Niestety w gaźniku zasiliłem tylko jedną komorę i silnik 'różnie' pracuje (zależnie od temperatury). Chcę założyć mikser, znalazłem na allegro mikser dedykowany do "Pierburga 2E", sprzedawca twierdzi, że pasuje on do Audi 80, ale nie jest w stanie stwierdzić czy konkretnie do mojego gaźnika Pierburg 2E2. W mojej miejscowości niestety nie ma żadnych sklepów/serwisów LPG, dlatego jestem zdany na zakupy w internecie. Stąd moje pytanie, uważacie, że ten mikser będzie pasował do mojego gaźnika? Obrazek
Czy przepustnica, na którą nasadza się mikser, różnią się w gaźnikach z serii 2E... ?
Dziękuję serdecznie za pomoc i pozdrawiam ;-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 maja 2011, 15:58

Wejdź na http://www.rybacki.pl/ tam po prawej stronie wybierz "Dobierz mikser do auta".
Na liście dostępnych mikserów będziesz miał ich wymiarowanie. Albo poproś sprzedawcę aby wysłał tobie wymiary tego miksera. Najważniejsze sprawdzić czy najdzie na górę gaźnika i czy nie będzie zasłaniał otworów do których przykręca się obudowę filtra powietrza (średnica zewnętrzna i wewnątrzna spodu miksera). Czy zmieści się część gaźnika na którą nachodzi mikser i czy filtr powietrza najdzie na wierzch miksera. I obejrzyj czy rurka doprowadzające gaz do miksera zmieści się pod filtr powietrza razem z nałożonym wężem.

Nigdzie nie mogę znaleźć dobrej jakości fotki ale wydaje mi się że 2EE, którego miałem w B3ce był z wierzchu bardzo podobny do 2E2.
Neoxis pisze:Niestety w gaźniku zasiliłem tylko jedną komorę i silnik 'różnie' pracuje (zależnie od temperatury)
Są registry do gazu, które rozdzielają gaz na dwie rurki dla mikserów rurkowych. Wadą rurek jest to że ciężko ustawić optymalnie dawkowania. Lepszą są palnikowe choć ich wadą jest tworzenie zwężki.

Awatar użytkownika
piekarelk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 08 lis 2009, 17:34
Lokalizacja: Warmia/Mazury

Post autor: piekarelk » 19 cze 2011, 01:12

Witam,
Moze zeby nie zakladac nowego tematu to sie podlacze do obecnego,szukalem na rybacki.pl miksera do mego gaznika ale takiego nie posiada.Moze mi ktos podpowie gdzie moge kupic odpowiedni mikser do gaznika keihin I (NE 1.8)??
Dzieki i pozdr

Awatar użytkownika
Shawshank
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 22 cze 2007, 10:40
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: Shawshank » 13 sie 2013, 23:38

Witam,
proszę o poradę w sprawie miksera, niestety kiedy jest on zamontowany na gaźniku pod obudową filtra powietrza to obudowa na tyle mocno się unosi, że obciera o maskę i przy niektórych obrotach daje to nieprzyjemny hałas. Są niby niższe miksery, ale będzie wtedy kolidował z wystającymi z gaźnika elementami. Czy mogę dać jakiś mikser do wnętrza obudowy filtra? Ale wtedy mocno by ograniczył dopływ powietrza. Na benzynie odpalam tylko jak muszę, czyli jak temp. mniejsza niż -20, ale wtedy chleje niesamowicie.
Audi 80 B2, 1985, silnik 1,8, gaźnik 2E2, instalacja lovato (parownik zmieniony rok temu, butla dwa lata temu).
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 sie 2013, 23:48

Nie myślałeś aby zeszlifować ten który masz jeśli nie będzie kolidował z elementami gaźnika.
Albo dać część na gaźnik z passata albo golfa (takie coś: http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... wa+wtrysku ) i w jego rurę wsadzić mikser do montażu w rurę. Tylko wtedy prawdopodobnie będziesz skazany na filtr stożkowy.

Awatar użytkownika
Shawshank
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 22 cze 2007, 10:40
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: Shawshank » 14 sie 2013, 00:14

Chyba najpierw spróbuję właśnie tego zeszlifowania, 4mm powinno się udać bez kolizji, później w dyszę gazową uderzy najwyższa rurka śruby regulacji CO - na którą w dyszy gazu wycięty jest otwór. Jakby go powiększyć to może jeszcze kilka mm bym zszedł.
A tak przy okazji, to mam tu dziwnego muła przy 2000-2100 obrotów, spory spadek mocy tak, że na czwórce (60km/h) już czuć szarpanie a na piątce (80km/h) to przy takich obrotach trzęsie kierownicą i chyba całą budą aż. Generalnie ten silnik lubi obroty i zmieniam zawsze tak biegi żeby minimum mieć obroty 2200 na czwórce i piątce, tylko do trzeciego biegu mogę spokojnie od niskich obrotów jeździć (aczkolwiek wiadomo od 3 do 5,5 tys. najprzyjemniej silnik się czuje :-> ). Na benzynie jest demon generalnie ale nie można wciskać pedału do końca bo pod sam koniec traci moc.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 sie 2013, 11:32

Albo wywal gumową podstawę gaźnika i zrób przejściówkę z grubszej blachy do zamontowania do kolektora. Sporo samochodów ma na sztywno gaźnik i jakoś to działa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl