[B4 1.9 1Z 90KM] Znikające doładowanie Logi statyczne
[B4 1.9 1Z 90KM] Znikające doładowanie Logi statyczne
Panowie i Panie czy ktoś po logach statycznych może mi powiedzieć co się dziej z tym silnikiem.
Od pewnego czasu całkowicie znika mi doładowanie po czym nagle się pojawia lub też nie. Dodatkowo zdarza się "mega czkawka" i przerywa oraz puszcza hiper chmury z wydechu.
Jeżeli logi statyczne są niewystarczające postaram się znaleźć kogoś do zrobienia dynamicznych.
Mierzone
Log (1 - 000)
Log (4 - 001)
Log (3 - 003)
Log (5 - 004)
Log (2 - 007)
Log (0 - 013)
BS
Log (0 - 000,000)
Log (2 - 003,003)
Log (1 - 004,004)
Nadmienię że to moje pierwsze logi.
Proszę o pomoc.
Od pewnego czasu całkowicie znika mi doładowanie po czym nagle się pojawia lub też nie. Dodatkowo zdarza się "mega czkawka" i przerywa oraz puszcza hiper chmury z wydechu.
Jeżeli logi statyczne są niewystarczające postaram się znaleźć kogoś do zrobienia dynamicznych.
Mierzone
Log (1 - 000)
Log (4 - 001)
Log (3 - 003)
Log (5 - 004)
Log (2 - 007)
Log (0 - 013)
BS
Log (0 - 000,000)
Log (2 - 003,003)
Log (1 - 004,004)
Nadmienię że to moje pierwsze logi.
Proszę o pomoc.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Hiper chmury z wydechu to może być nieszczelnoś w dolocie.
Zrób logi dynamiczne bo tylko w ten sposób będzie można coś powiedzieć. Dobrze też jakbyś ręcznie w postaci manometru zmierzył doładowanie.
Zrób logi dynamiczne bo tylko w ten sposób będzie można coś powiedzieć. Dobrze też jakbyś ręcznie w postaci manometru zmierzył doładowanie.
Ostatnio zmieniony 13 sie 2013, 22:22 przez Ganimadeus, łącznie zmieniany 1 raz.
Logi dynamiczne mam nadzieję że dobrze to zrobiłem
Log (0 - 004)
Log (1 - 000)
Log (2 - 008)
Log (3 - 011)
Log (4 - 003)
Log (5 - 010,010,010)
Log (0 - 004)
Log (1 - 000)
Log (2 - 008)
Log (3 - 011)
Log (4 - 003)
Log (5 - 010,010,010)
- Łukasz1990
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
- Lokalizacja: Kotfin/WPY
Doładowanie (011) wygląda okej..... No ale nie musi akurat w tym momencie uciekać.
Przeplywomierz (003) tez w miare okej lecz można by go przeplukać - ale to narazie szczegół.
Sprawdź fizycznie wszystkie rury od Turbiny oraz Interculera. Gdzies może byc mała nieszczelność.
Log 01 - masz troche niskie jałowe obroty.
Log 000 - kąt wtrysku na pompie jest dobry.
Log 013 - korekcje na wtryskach - w normie.
Dziwny jest dla mnie log 010. Coś tam jest nie tak chyba. Nie zgadza sie cisnienie.
Może faktycznie czasami gdzieś coś ucieka albo czujnik szwankuje ?
Sprawdzałeś czy są jakieś błędy ? ? To też bardzo ważne
Możesz mieć także popularną w silnikach 1z usterke zaworka n75
Pozdro
Przeplywomierz (003) tez w miare okej lecz można by go przeplukać - ale to narazie szczegół.
Sprawdź fizycznie wszystkie rury od Turbiny oraz Interculera. Gdzies może byc mała nieszczelność.
Log 01 - masz troche niskie jałowe obroty.
Log 000 - kąt wtrysku na pompie jest dobry.
Log 013 - korekcje na wtryskach - w normie.
Dziwny jest dla mnie log 010. Coś tam jest nie tak chyba. Nie zgadza sie cisnienie.
Może faktycznie czasami gdzieś coś ucieka albo czujnik szwankuje ?
Sprawdzałeś czy są jakieś błędy ? ? To też bardzo ważne
Możesz mieć także popularną w silnikach 1z usterke zaworka n75
Pozdro
Jedyny błąd jaki wyskakuje to 00527 czyli czujnik temp. zasysanego powietrza zwarcie do masy. Wcześniej było zwarcie do +, ale połatałem kable bo były przetarte. Czujnik pokazuje temp. 13,9 st. po odpięciu błąd znika ii wskazuje -30 szt.
Przepływomierz wczoraj czyściłem nic się nie zmieniło. Przewody też sprawdzane.
Chyba jak by była dziura to niedomagał by cały czas, a tojest tak że auto jedzie normalnie po czym zaczyna szarpać i i już nie jedzie, albo jedzie normalnie zatrzymuję się na światłach i jak ruszam to ledwo dobijam do 60 km/h bo działa to gorzej od SDI. Nawet rowerzyści szybciej się wtedy rozpędzają
Przepływomierz wczoraj czyściłem nic się nie zmieniło. Przewody też sprawdzane.
Chyba jak by była dziura to niedomagał by cały czas, a tojest tak że auto jedzie normalnie po czym zaczyna szarpać i i już nie jedzie, albo jedzie normalnie zatrzymuję się na światłach i jak ruszam to ledwo dobijam do 60 km/h bo działa to gorzej od SDI. Nawet rowerzyści szybciej się wtedy rozpędzają
z logów nie podoba mi się grupa 008 bo w pawnym momencie widać że ECU tnie bardzo mocno dawki, jak się nie mylę to trzecia kolumna to ograniczenie dymienia, i logi grupy 004, pompa w wysokich obrotach z trudem utrzymuje zadany kąt wtrysku, chyba że robiłeś logki z bardzo małą ilością paliwa w zbiorniku...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ano tnie i to mocno , już przy ok.2,1 -2,2 tys obr , a puzniej ,przy wyższych obrotach ,znowu wraca do normy ... dziwne :roll: ,bo zwykle tnie z powodu niedoładowania ,przeładowania albo niesprawnej przepływki ,ale tu w logach nie za bardzo widać żeby cięło z tego powodu ...chociaż ja zawsze zapinam diodę ,żeby wykluczyć niesprawność przepływki .Teraz pytanie do autora logów ,czy w czasie robienia logów ,wystąpiły te objawy ,które opisujesz :?: bo jeżeli nie ,to nie ma opcji ,żeby w logach zobaczyć przyczyny 8-)arwam pisze:z logów nie podoba mi się grupa 008 bo w pawnym momencie widać że ECU tnie bardzo mocno dawki,
Działo się to przy robieniu logów w 004, 008, 010, 011. Tam startowałem ze świateł.
[ Dodano: 2013-08-29, 07:32 ]
W tej chwili auto po odpaleniu jedzie tylko do pierwszego hamowania.
Po pierwszym hamowaniu nie ma jazdy, doładowanie na poziomie 0,3-0,6. N75 wymieniony bez poprawy. Szczelność przewodu do map-sensora sprawdzona.
Jaki wpływ na pracę silnika (nawet z odpiętym przewodem od WG) ma pompa vacu i podciśnienie? Hamulce pracują normalnie. Czujnik pedału hamulca wykluczam bo tempomat działa mimo tego że auto nie jedzie.
[ Dodano: 2013-08-31, 19:37 ]
Problem chyba rozwiązany po wymianie przepływomierza, czujnika temp. powietrza zasysanego i zaślepieniu EGR.
Wrzucam logi jak to teraz wygląda
Log (3 - 000,000)
Log (0 - 003)
Log (4 - 004)
Log (2 - 008)
Log (1 - 010)
Log (5 - 011).
Auto rozpędza się normalnie ładowanie do 0,8-0,9 brak dymu.
[ Dodano: 2013-08-29, 07:32 ]
W tej chwili auto po odpaleniu jedzie tylko do pierwszego hamowania.
Po pierwszym hamowaniu nie ma jazdy, doładowanie na poziomie 0,3-0,6. N75 wymieniony bez poprawy. Szczelność przewodu do map-sensora sprawdzona.
Jaki wpływ na pracę silnika (nawet z odpiętym przewodem od WG) ma pompa vacu i podciśnienie? Hamulce pracują normalnie. Czujnik pedału hamulca wykluczam bo tempomat działa mimo tego że auto nie jedzie.
[ Dodano: 2013-08-31, 19:37 ]
Problem chyba rozwiązany po wymianie przepływomierza, czujnika temp. powietrza zasysanego i zaślepieniu EGR.
Wrzucam logi jak to teraz wygląda
Log (3 - 000,000)
Log (0 - 003)
Log (4 - 004)
Log (2 - 008)
Log (1 - 010)
Log (5 - 011).
Auto rozpędza się normalnie ładowanie do 0,8-0,9 brak dymu.