Witam . Mam problem z sonda lambda. Moja chyba padła po pomiarach miernikiem pokazuje cały czas 0.2 V i to sie nie zmienia Kolega dal mi nowa Boscha 0 258 003 957 . Czy będzie ona
pasowała do 2.0 ABT i czy uszkodzona sonda ma wplyw na spalanie LPG I generacji . Dzięki za pomoc . Pozdrawiam
[B4 ABT] sonda lambda
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 sie 2007, 19:01
- Lokalizacja: Płońsk
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Witam. Sonda w I generacji nie ma najmniejszego wpływu na wysokość spalania gazu, na benzynę owszem.
Jeśli ta nowa sonda jest trzyprzewodowa, otwory na osłonie ma podobne, jej średnica i długość też jest podobna to powinna pasować.
Ale zanim ją wymienisz to napisz w jaki sposób ją mierzysz. Bo jeśli pomiar był robiony podczas pracy na LPG (a masz I genrację) to mogło być tak, że napięcie stało na jednej wartości. Podobny efekt daje pomiar miernikiem wyposażonym w sumator, który uśrednia pomiar. Niski poziom napięcia jeśli nie jest wynikiem działania sumatora i pomiar był robiony w czasie pracy na LPG to może świadczyć o za ubogiej mieszance, która paradoksalnie może powodować zwiększone spalanie.
Jeśli ta nowa sonda jest trzyprzewodowa, otwory na osłonie ma podobne, jej średnica i długość też jest podobna to powinna pasować.
Ale zanim ją wymienisz to napisz w jaki sposób ją mierzysz. Bo jeśli pomiar był robiony podczas pracy na LPG (a masz I genrację) to mogło być tak, że napięcie stało na jednej wartości. Podobny efekt daje pomiar miernikiem wyposażonym w sumator, który uśrednia pomiar. Niski poziom napięcia jeśli nie jest wynikiem działania sumatora i pomiar był robiony w czasie pracy na LPG to może świadczyć o za ubogiej mieszance, która paradoksalnie może powodować zwiększone spalanie.
poprawka ten numer nie bedzie pasował do ABT do ABK tak ale nie do ABT
ta sond ao której piszesz pasuje do :
3A
3B
6A
7A
AAD
AAN
AAR
ABH
ABK
ABY
ACE
ADA
JN
JT
KU
MC
NF
NG
PS
PT
PV
RR
RT
SD
co do spalania to pisałem ogólnie o aucie na 1 gen jeśli nie masz emulatorów i innych cudów to nie ma znaczenia możesz sobie odłączyć i też bedzie hulać na gazie
poszukaj innej sondy
[ Dodano: 2007-11-18, 20:59 ]
0 258 003 396 Sonda lambda
zamieniony: 0 258 003 281, 0 258 003 295, 0 258 003 344
dla pojazdów bez katalizatora,
o takich numerach będzie pasowała jeśli nie masz kata
jeśli masz kata to takie numery
0 258 003 508 zamieniony: 0 258 003 063, 0 258 003 158, 0 258 003 194, 0 258 003 279, 0 258 003 510
ta sond ao której piszesz pasuje do :
3A
3B
6A
7A
AAD
AAN
AAR
ABH
ABK
ABY
ACE
ADA
JN
JT
KU
MC
NF
NG
PS
PT
PV
RR
RT
SD
co do spalania to pisałem ogólnie o aucie na 1 gen jeśli nie masz emulatorów i innych cudów to nie ma znaczenia możesz sobie odłączyć i też bedzie hulać na gazie
poszukaj innej sondy
[ Dodano: 2007-11-18, 20:59 ]
0 258 003 396 Sonda lambda
zamieniony: 0 258 003 281, 0 258 003 295, 0 258 003 344
dla pojazdów bez katalizatora,
o takich numerach będzie pasowała jeśli nie masz kata
jeśli masz kata to takie numery
0 258 003 508 zamieniony: 0 258 003 063, 0 258 003 158, 0 258 003 194, 0 258 003 279, 0 258 003 510
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
skąd te numerki? to chyba numery boscha, bo w ETKA jest tylko jeden numer dla aut z katalizatorem i silnikiem ABK, ACE, ADA i NG, mianowicie: 034 906 265F , a bez kata: 053 906 265DRED pisze:jeśli masz kata to takie numery
0 258 003 508 zamieniony: 0 258 003 063, 0 258 003 158, 0 258 003 194, 0 258 003 279, 0 258 003 510
Natomiast do ABT numer sondy to: 048 906 265, dla poj. bez katalizatora: 078 906 265B