Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Może pomaluj to tak, wiele nie brakuje
http://pic-news.nawstecznym.pl/8_2012_0 ... 42c559.jpg
http://pic-news.nawstecznym.pl/8_2012_0 ... 42c559.jpg
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Śmiej się, śmiej Tyle że ten VW to jest o zgrozo ori <ok>Marcin_89 pisze:Może pomaluj to tak, wiele nie brakuje
http://pic-news.nawstecznym.pl/8_2012_0 ... 42c559.jpg
Moje 80 będzie w jedynym słusznym kolorze LY7U i być może już nie długo
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
LY7U to taki kolor jak na moim 80 mają te jaśniejsze srebrne elementyandrzejau pisze:A jaki to kolor LY7U ? Mogę poprosić o jakieś foto lub porównanie do czegoś? ...
Te ciemniejsze też miały być LY7U a umieszali mi coś zupełnie innego :evil:
Tak w ogóle ta cała sprawa z ciemniejszymi niż reszta auta drzwiami to doskonała nauczka na przyszłość, by nigdy, przenigdy samemu się nie zabierać za lakierowanie samochodu :evil:
P.S. Zna ktoś skuteczny sposób na wyprostowanie lekko zagiętej krawędzi maski ? Przez ten strzał lekko zagięła mi się krawędź maski w pobliżu prawego reflektora, nie jest to duże zagięcie, ale jest widoczne i denerwujące. Blacha nigdzie się nie załamała więc pewno i dałoby się to naprostować pytanie tylko jak to zrobić aby nie pogorszyć sprawy i przywrócić masce dawny kształt ? Czy może lepiej jak od razu zacznę szukać kolejnej (3 ciej kuźwa :evil:) maski ?
Pozdrawiam
- andrzejau
- Forum Audi 80
- Posty: 180
- Rejestracja: 28 paź 2010, 22:10
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
- Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka / Ząbki
- Kontakt:
Przyłączam się do pytania, bo mam taką na zamianę ze swoją. Ewentualnie ją sprzedampawelrybak15 pisze:
P.S. Zna ktoś skuteczny sposób na wyprostowanie lekko zagiętej krawędzi maski ? Przez ten strzał lekko zagięła mi się krawędź maski w pobliżu prawego reflektora, nie jest to duże zagięcie, ale jest widoczne i denerwujące. Blacha nigdzie się nie załamała więc pewno i dałoby się to naprostować pytanie tylko jak to zrobić aby nie pogorszyć sprawy i przywrócić masce dawny kształt ? Czy może lepiej jak od razu zacznę szukać kolejnej (3 ciej kuźwa :evil:) maski ?
Pozdrawiam
Paweł.
nie znudziło się jeszcze rzeczoznawcom do Ciebie jeździć?
może z raz lub dwa skierowałbyś ich do mnie?
i jak z tą skrzynią biegów?
po za tym myślę że skoro silnik Ci lepiej pracuje niż w serii i chcesz dłuższą skrzynię to pasowałoby coś z hebelkami zrobić, np zmienić na 256mm ale wentylowane, w sumie nie pamiętam jaką średnicę maja A80 z 1.6TD pod maską ale więm że na pewno jest to wersja nie wentylowana.
ja będę chciał założyć na przód albo 280x22 albo 300x22 jeśli to się uda zmieścić w feldze 15" a na tył ląduje sprawdzony w golfie setup 280x13mm
jeśli tył dobrze hamuje to przód jest mocniej dociśnięty do nawierzchni i znów możemy mocniej jeszcze przód hamować.
efekt jest taki że auto błyskawicznie się zatrzymuje, jedynie co mnie drażni to to że ABS w A80 spowalnia przepływ płynu w efekcie hamulce łapią z opuźnieniem, i także ten fakt spowalania działanie samego ABS'u ostania zaczynam się zastanawiać nad adaptacjąz nowszych VW ABS'u z EDS'em ze zintegrowaną elektroniką. raż ze w przeciwieńswie do mojego ma możliwość diagnozowania VAG'iem a dwa że wszystko jest w jednym miejscu, pod maską, a dwa żę tamte ABS'y działają znacznie szybciej niż ori z A80.
no i przedewszystkim nie jest tak upierdliwe odpowietrzanie, o zanim mój ABS sięrozciekł nie dało się go za żadne skarby odpowietrzyć jeśli był podłączony do resztu układu, tylko i wyłącznie odpowietrzniki zamiast przewodów, wężyk do zbiorniczka i jakaś godzina pompowania, ko około 15-20min na poszczególne wyjście.
dopiero jak został odpowietrzony blok modulatorów, to dopiero siędało odpowietrzyć resztę układu, a tak cały czas leciało powietrze. jak będę zmieniał blok i resztę układu zrobię może małą foto poradę jak odpowietrzać układ z ABS.em gdzie płyn zszedł całkowicie.
niech sięnie łudzi ten żę kto myśli że klika razy odpowietrzy cały układ, będzie miał wszędzie czysty płyn, potem jeszcze i tak po odpowietrzaniu trzeba sięprzejechać zahamować tak żeby ABS popracował dłuższą chwilę a potem ponownie odpowietrzyć, dopiero wtedy będziemy mieli twardy pedła hamulca, a kto chce żeby pedał stał niewzruszonyh niczym mur, to musi pozmieniać przewody elastyczne na takie z oplotem stalowym, i przerobić serwo, nawet jużpo samej przeróbce serwa różnica jest bardzo duża, i wciskanie pedału hamulca na siłę przy odpalonym silniku jeśli się trzyma rękę na
korpusie zacisku powoduje widoczne i wyczuwalne odkształcanie środkowej części zacisku.
nie znudziło się jeszcze rzeczoznawcom do Ciebie jeździć?
może z raz lub dwa skierowałbyś ich do mnie?
i jak z tą skrzynią biegów?
po za tym myślę że skoro silnik Ci lepiej pracuje niż w serii i chcesz dłuższą skrzynię to pasowałoby coś z hebelkami zrobić, np zmienić na 256mm ale wentylowane, w sumie nie pamiętam jaką średnicę maja A80 z 1.6TD pod maską ale więm że na pewno jest to wersja nie wentylowana.
ja będę chciał założyć na przód albo 280x22 albo 300x22 jeśli to się uda zmieścić w feldze 15" a na tył ląduje sprawdzony w golfie setup 280x13mm
jeśli tył dobrze hamuje to przód jest mocniej dociśnięty do nawierzchni i znów możemy mocniej jeszcze przód hamować.
efekt jest taki że auto błyskawicznie się zatrzymuje, jedynie co mnie drażni to to że ABS w A80 spowalnia przepływ płynu w efekcie hamulce łapią z opuźnieniem, i także ten fakt spowalania działanie samego ABS'u ostania zaczynam się zastanawiać nad adaptacjąz nowszych VW ABS'u z EDS'em ze zintegrowaną elektroniką. raż ze w przeciwieńswie do mojego ma możliwość diagnozowania VAG'iem a dwa że wszystko jest w jednym miejscu, pod maską, a dwa żę tamte ABS'y działają znacznie szybciej niż ori z A80.
no i przedewszystkim nie jest tak upierdliwe odpowietrzanie, o zanim mój ABS sięrozciekł nie dało się go za żadne skarby odpowietrzyć jeśli był podłączony do resztu układu, tylko i wyłącznie odpowietrzniki zamiast przewodów, wężyk do zbiorniczka i jakaś godzina pompowania, ko około 15-20min na poszczególne wyjście.
dopiero jak został odpowietrzony blok modulatorów, to dopiero siędało odpowietrzyć resztę układu, a tak cały czas leciało powietrze. jak będę zmieniał blok i resztę układu zrobię może małą foto poradę jak odpowietrzać układ z ABS.em gdzie płyn zszedł całkowicie.
niech sięnie łudzi ten żę kto myśli że klika razy odpowietrzy cały układ, będzie miał wszędzie czysty płyn, potem jeszcze i tak po odpowietrzaniu trzeba sięprzejechać zahamować tak żeby ABS popracował dłuższą chwilę a potem ponownie odpowietrzyć, dopiero wtedy będziemy mieli twardy pedła hamulca, a kto chce żeby pedał stał niewzruszonyh niczym mur, to musi pozmieniać przewody elastyczne na takie z oplotem stalowym, i przerobić serwo, nawet jużpo samej przeróbce serwa różnica jest bardzo duża, i wciskanie pedału hamulca na siłę przy odpalonym silniku jeśli się trzyma rękę na
korpusie zacisku powoduje widoczne i wyczuwalne odkształcanie środkowej części zacisku.
a to u was we wsi żadnego blacharza już nie ma ?andrzejau pisze:Przyłączam się do pytania, bo mam taką na zamianę ze swoją. Ewentualnie ją sprzedampawelrybak15 pisze:
P.S. Zna ktoś skuteczny sposób na wyprostowanie lekko zagiętej krawędzi maski ? Przez ten strzał lekko zagięła mi się krawędź maski w pobliżu prawego reflektora, nie jest to duże zagięcie, ale jest widoczne i denerwujące. Blacha nigdzie się nie załamała więc pewno i dałoby się to naprostować pytanie tylko jak to zrobić aby nie pogorszyć sprawy i przywrócić masce dawny kształt ? Czy może lepiej jak od razu zacznę szukać kolejnej (3 ciej kuźwa :evil:) maski ?
Pozdrawiam
duo pisze: andrzejau napisał/a:
pawelrybak15 napisał/a:
P.S. Zna ktoś skuteczny sposób na wyprostowanie lekko zagiętej krawędzi maski ? Przez ten strzał lekko zagięła mi się krawędź maski w pobliżu prawego reflektora, nie jest to duże zagięcie, ale jest widoczne i denerwujące. Blacha nigdzie się nie załamała więc pewno i dałoby się to naprostować pytanie tylko jak to zrobić aby nie pogorszyć sprawy i przywrócić masce dawny kształt ? Czy może lepiej jak od razu zacznę szukać kolejnej (3 ciej kuźwa ) maski ?
Pozdrawiam
Przyłączam się do pytania, bo mam taką na zamianę ze swoją. Ewentualnie ją sprzedam
młotkiem? 8-)