
prosil bym o dokladny opis gdzie on sie znajduje ewentualnie jakas fotka

jest tak,że przed odpaleniem na jednym z czujników jest masa, a po odpaleniu na tym co była masa ginie, a na drugim czujniku się pojawia. Masz cos z przewodami... przetarte lub przegnite.gdy podlaczona jest niebieska wtyczka do deski rozdzielczej ta po prawej stronie cisnienie oleju sie pali, ale w momencie gdy podlacza biala srodkowa wtyczke lub zolta lewa wtyczke kontrolka cisnienia oleju gasnie dziwne![]()
Dokładnie tak. Z bańki wychodzą dwa sygnały, jeden na zegary, a drugi na ECU. Przy standardowym czujniku miałeś jeden sygnał, który szedł do ECU.kyuubi1990 pisze: tak to powinno wygladac ? ze jak sie ma ta banke to wkreca sie ja w miejsce tego czujnika jedno pinowego ? i wtedy ona odpowiada tez za kontrolke oraz pokazuje na dodatkowe zegary ?
co to za ...orsa_83 pisze:bańki wychodzą dwa sygnały, jeden na zegary, a drugi na ECU. Przy standardowym czujniku miałeś jeden sygnał, który szedł do ECU.
Byłem przekonany, że sygnał idzie na komputer/sterownik, a potem na MC/AC. Czyli mamy tam bezpośrednie połączenie do check'a?Szara80tkaTdi pisze:co to za ...orsa_83 pisze:bańki wychodzą dwa sygnały, jeden na zegary, a drugi na ECU. Przy standardowym czujniku miałeś jeden sygnał, który szedł do ECU.w zadnej wersji 80tki sygnal z cisnienia oleju nie idzie do zadnych ecu co kolwiek to znaczy
kyuubi1990 pisze:bardzo dziwne ze jak podlacze niebieska kostke z tylu cisnienie dziala
goraco na dworze i ciezko sie to odszyfrowujekyuubi1990 pisze:wk na czujniku cisnienia oleju (bance) jest do podlaczenia kontrolki cisneinia na oleju na desce rozdzielczej tak ?