MODEL: 80 B4
SILNIK: w trakcie swapu na 4.2 ABZ
MOC: 299KM
MODY POD MASKA: obecnie brak motoru
ZAWIESZENIE: gwintowane FK, poliuretanowe tuleje wahaczy,
UKŁAD HAMULCOWY: seria z ABS + komplet nowych tarcz i klocków TRW
KOŁA: zima: stalówki, lato Avus II 18" 8J
NADWOZIE: zderzaki od S2, dokładka DTM, soczewki, US lampy tył, progi rs2
WNĘTRZE: całe szare, podgrzewane kubełki z A4 B5 w czarnej skórze, boczki ostatni lift, 4x elektryczne szyby, klima, dodatkowe zegary, kierownica Audi A4B5 przedlift Sline, deska na dwie poduszki, czarna podsufitka
AUDIO: brak
ZMIANY PRZEPROWADZONE: wyrzucenie znaczków z klapy, pomalowanie maski, front V6, dostawienie dodatkowych zegarów, zmiana programu wraz z komputerem, gwint, zmiana wnętrza na szare po ostatnim lifcie, 4x elektryczne szyby, zmiana dywanu wnętrza, obicie podsufitki na czarno
PLANY: swap na ABZ, napęd quattro, hamulce Porsche Panamera 6 tłoków, klatka rollbar, fotele lancer evo
Audi kupiłem sobie na 17 urodziny :mrgreen:
04.08.2013r. dzień po zakupie:

09.2013r. po przerejestrowaniu:

11.2013r. zawsze chciałem mieć front od V6 razem z nim założyłem KIT 60/40:


12.2013r. później założyłem kierownicę Nardi Torino, którą kupiłem na handel:

01.2014r. dodatkowe zegary (początkowy plan był na wykończenia w drewnie):

02.2014r. zmiana kierownicy na sline z A6 C5

02.2014r. zmiana foteli na szare kubełki z regulowanymi lędźwiami i podgrzewanymi dupami:

04.2014r. polerka końcówki wydechu:


05.2014r. Zlot Vag Nowy Staw:


 06.2014r. Wtryski 0.205mm AFN, komputer 16bit, soft od Kostrza z odcinką przy 4200rpm:
07.2014r. założyłem deskę poliftową, uruchomiłem klimatyzację, zrobiłem całe czerwone lampy z tyłu i przód lekko przyciemniłem:



08.2014r. na gwincie:






08.2014r. postanowiłem pozbyć się głośników z półki, więc założyłem drugą półkę z wyciętą płytą pod materiałem w miejscach głośników które wylądowały pod półką <ok>
przed:

i po:

09.2014r. przyszedł czas na zmianę zegarów z tych w drewnie na czarne:
 10.2014r. kolegi ojciec miał zamiar oddać na złom swoje quattro więc powiedział żebym zabrał co mi się podoba ale żeby była kompletna <ok> wpadły takie fanty:
- wyświetlacz temperatury zewnętrznej
- bańka do dodatkowych zegarów
- czarny dywan
- znaczek quattro ale na pamiątkę bo raczej go nie założę
- ori dywaniki materiałowe z logiem audi
- osłony na śruby od poduszek amortyzatorów
- osłona akumulatora
- lampa tylna ori Hella
- zaślepka w klapę na lampę
Na złomie dawali za nią 1000zł gdybym miał nawet bym się nie zastanawiał, więc dałem cynk znajomemu i uratowałem ją przed śmiercią :mrgreen:




11.2014r. modzenia ciąg dalszy:
- 4x elektryczne szyby:

- boczki po ostatnim lifcie na przód:


- szare siedzisko kanapy:

- i druga deska kupiona okazyjnie bo moja ma delikatne pęknięcie, które mnie denerwowało :lol::
 11.2014r. USy już w drodze, prawa jest poklejona i czeka na wymianę albo spawanie:
 przymiarka na aucie:


01.2015r. cykorłapki z ori lampkami i wiązką:

- przy okazji montażu muszę okleić podsufitkę bo trzyma się na patencie poprzedniej właścicielki czyli na pinezkach:
-

- jako, że jest zima, a fotele mają maty postanowiłem w końcu to uruchomić. Kupione ori wiązki do podgrzewania foteli:

- i obowiązkowo do elektrycznych szyb, elektryczne lusterka:

sufit w trakcie klejenia:

02.2015r. kupione felgi na sezon, miało nie być Avusów ale trafiły się w dobrej cenie:




02.2015r. najpierw wpadły "cztery koła na klapę"

a później tablica w wymiarach USA razem z lampami:

felgi na aucie:

 
sezon 2k16:


							
















