Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG 133KM] Falowanie po rozgrzaniu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

[B3 2.3 NG 133KM] Falowanie po rozgrzaniu

Post autor: adamix98 » 18 sie 2013, 16:00

Witam mam problem z falowaniem audi 2.3 NG po rozgrzaniu.

OTO filmik:


Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 sie 2013, 17:29


adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 18 sie 2013, 17:58

Drogi moderatorze przeczytałem już chyba wszystkie możliwe tematy i nadal nic, wydałem już prawie 1000zł i tez bez efektu i myślę że to jakaś niewielka przyczyna tego. Jakby silnik za mało powietrza dostawał

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 18 sie 2013, 18:14

A czy jestes w 100% pewny ze nie lapie lewego powiterza ?

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 18 sie 2013, 22:22

jestem pewny nawet nowe węże kupiłem i gume. Ciekawostka jest to ze gdy odłączę wąż od podciśnienia REDUKTORA i samochód ciągnie lewe powietrze przez ten otwór to chodzi IDEALNIE!!!

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 19 sie 2013, 12:00

A probowales restartowac komputer ? Nie ktorym to pomaga wlasnie na falowanie obrotow ?

To nic nie kosztuje warto sprobowac.

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 20 sie 2013, 19:34

dalej nic. ale tak co zauważyłem ze CIEKNIE MI Z NASTAWNIKA NAWET PO MIMO ZMIANY ringów i nastawnika. Dodam ze sonda trup z tego co widziałem, a i jeszcze jedno ciagle mi sie zegarek resetuje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl