[B3 2.0 3A 113KM] Problem z odpalaniem
[B3 2.0 3A 113KM] Problem z odpalaniem
Witam kolegów.Mam problem z autkiem a mianowicie odpalaniem na pb.Auto się zalewa ,śmierdzi benzyną.Posunięcia jakie zrobiłem to: podmiana sterownika ,wymieniłem biały czujnik ecu,regulator ciśnienia .Gdzieś na forum doczytałem aby zdjąć złącze przy nastawniku ciśnienia i obecnie tak uruchamiam auto ale to nie jest rozwiązanie na dłuższą metę.Pomóżcie co jeszcze może być nie tak i co jeszcze sprawdzić bo u mnie mechanikerów od mech wtrysku to nie ma.
Kod: Zaznacz cały
wymieniłem biały czujnik ecu
Sprawdz też czujnik temperatury silnika - znajduje się on z tyłu silnika za głowicą cylindrów,
czasowy wyłącznik termiczny - ogranicza czas włączenia wtryskiwacza rozruchowego, i
nastawnik ciśnienia - jest aktywny głównie podczas fazy rozgrzewania - znajduje się w lewej przedniej cześci komory silnika koloru brązowego (chyba).
czasowy wyłącznik termiczny - ogranicza czas włączenia wtryskiwacza rozruchowego, i
nastawnik ciśnienia - jest aktywny głównie podczas fazy rozgrzewania - znajduje się w lewej przedniej cześci komory silnika koloru brązowego (chyba).
Kolego marbaj najgorzej jest na zimnym dopiero jak się podgrzeje jest prawie normalnie, i pytanie gdzie jest czasowy wł termiczny?.raz przyuważyłem jak zdarzyło się że silnik zaczął pracować normalnie jak jakiś elekrozawór lub coś tego typu w okolicy dolotu końca gumy a przepustnicą cyknął, obroty spadły o ok 200 i zaczął się dławić i rytmicznie trząść dopóki nie złapał powyżej 2500 obr.I to jest objaw z założonym wtykiem na nastawnik ciśnienia. takie śą objawy non stop.dopiero po zdjęciu wtyczki na nastawniku zapali ponownie, z założoną-zalewa .
Kod: Zaznacz cały
raz przyuważyłem jak zdarzyło się że silnik zaczął pracować normalnie jak jakiś elekrozawór lub coś tego typu w okolicy dolotu końca gumy a przepustnicą cyknął
Podepnij nastawnik a odłącz niebieską wtyczkę od rozruchowego wtrysku i wtedy próba.
Kod: Zaznacz cały
Mam nadzieje że sie nie myle, wyłącznik termiczno - czasowy znajduje sie u góry w kołnierzu (krućcu) przewodu wodnego, ten pierwszy od bloku silnika...
Kod: Zaznacz cały
znajduje się w lewej przedniej cześci komory silnika koloru brązowego (chyba).
Oryginał Boscha czy zamiennik? Sprawdź rezystencję >>TU<< masz tabelkę.zibi77 pisze:czujka od ecu była wymieniana i nic to nie zmieniło.Objawy nadal się utrzymują.
Jak odpala po odpięciu wtrysku rozruchowego?
Witam koledzy i odgrzeje temat bo wszelkie zabiegi nic nie dają. Posprawdzałem co mogłem i wymieniłem co się dało, chyba że coś jeszcze zapomniałem.tylko jedno się zmieniło .Nie zalewa i został problem z rozruchem nadal. Wymienione : Cały rozdzielacz kompletny sterownik kopułka nowa z palcem ,świece ok ,czujnik ecu a co najgorsze na starym i drugim rozdzielaczu po podpięciu nastawnika ciśnienia auto szarpie na obrotach i nie może wkręcić się na obroty.. Brak sygnału na wtrysk rozruchowy.Czy o czymś jeszcze zapomniałem? Proszę o podpowiedź.