Witam!!Mój samochodzik [80 b2 1.8] na Gaźniku i mam problem z obrotami...utrzymują sie na 1500-2300 zależnie jak mu się zachce:) Filtr powietrza wymieniłem,lecz nie ma poprawy.czasem zejdą do 1200 ale to rzadko...Co to może być i w jaki sposób mogę to naprawić? Z góry dzięki!
Pozdrawiam!
[80 B2 1.8] Problem z obrotami!
[80 B2 1.8] Problem z obrotami!
Ostatnio zmieniony 05 lis 2007, 09:38 przez STomasz, łącznie zmieniany 1 raz.
Ssanie mam automatyczne.postaram się o fotkę ,bo tak szczerze to w tym gaźniku nie mam za bardzo obeznania...Jeśli można to proszę o szczegółowe instrukcje :mrgreen:
[ Dodano: 2007-11-02, 20:19 ]
To zdjęcia mojego gaźnika!z tego co mi sie wydaje to jest chyba 2E2...
[ Dodano: 2007-11-02, 20:55 ]
[ Dodano: 2007-11-02, 20:56 ]
WOJTEK26,
[ Dodano: 2007-11-02, 20:19 ]
To zdjęcia mojego gaźnika!z tego co mi sie wydaje to jest chyba 2E2...
[ Dodano: 2007-11-02, 20:55 ]
[ Dodano: 2007-11-02, 20:56 ]
WOJTEK26,
Jak zrobie poprawki na twoich fotkach to je wrzuce i wszystko opisze. Bo bez pokazania to możesz nie zajarzyc o co mi chodzi. Takie gaźniki były tez w Passatach 1.8 i Golfach
[ Dodano: 2007-11-03, 20:31 ]
Na początek odpal silnik i go rozgrzej żeby ssanie sie wyłaczyło. Potem popatrz na nr2 czy ten siłownik sie schował i na nim powinna opierac sie śrubka nr.4.Jeżeli jest schowany a masz za wysokie wykręć śrubke nr4 aż zejdzie na wolne obroty. Jeżeli ten siłownik sie nie schował to sprawdź czy dochodzi podcisnienie do elektrozaworu nr.3 i czy napięcie sie pojawia czy nie ( ten elekrozawór chyba zamyka podcisnienie- nie pamietam musisz sprawdzić). Jeżeli siłownik sie schował ale śrubka nie opiera sie na nim poluzuj linkę nr1. Jak cos to daj znać co udało ci sie zauważyć.
[ Dodano: 2007-11-03, 20:31 ]
Na początek odpal silnik i go rozgrzej żeby ssanie sie wyłaczyło. Potem popatrz na nr2 czy ten siłownik sie schował i na nim powinna opierac sie śrubka nr.4.Jeżeli jest schowany a masz za wysokie wykręć śrubke nr4 aż zejdzie na wolne obroty. Jeżeli ten siłownik sie nie schował to sprawdź czy dochodzi podcisnienie do elektrozaworu nr.3 i czy napięcie sie pojawia czy nie ( ten elekrozawór chyba zamyka podcisnienie- nie pamietam musisz sprawdzić). Jeżeli siłownik sie schował ale śrubka nie opiera sie na nim poluzuj linkę nr1. Jak cos to daj znać co udało ci sie zauważyć.
Dzięki za Rozpiske...Jeszcze sprawdze dokładnie,ale ostatno jak sprawdzałem to wydaje mi się że ten siłownik w połowie się schował a ta śrubka nr. 4 i tak nie dotyka tego siłownika...jak wciskałem to coś z tą srubką to obroty fajnie spadały lecz jak puszczalem wracało na miejsce,więc siłownik chyba jest ok...( Może to ten mechanizm ze śrubką- to jest ssanie???) A co do tej linki,abym ja poluzował to gdy ją poluzuje to może zacząć mi silnik przygasać,ponieważ czasem obroty szczególnie na gazie ładnie schodza na 1000-1200...A na benzynie i tak stoją na ponad 2000 i nie opadają...Nie wiem co jest...
Pozdrawiam!!!
Pozdrawiam!!!