[80 B4] Czentralny zamek zwariował.
[80 B4] Czentralny zamek zwariował.
Witam,
Mam pewien poważny problem z centralnym zamkiem. Polega on na tym że drzwi się non stop otwierają i zamykają na przemian co sekundę. Gdy auto jest na chodzie to też zamek wariuje, ale z mniejszą częstotliwością. Co może być powodem takiego zachowania zamka centralnego. Sprawdziłem już wszystkie bezpieczniki i wszystkie są ok. Co może być powodem tej awarii? Proszę o szybką odpowiedź bo potrzebuje tego auta.
PS. Wydaje mi się że w czasie jazdy w aucie coś pstryka co sekundę, ale może mi się tylko wydaje. :roll:
Mam pewien poważny problem z centralnym zamkiem. Polega on na tym że drzwi się non stop otwierają i zamykają na przemian co sekundę. Gdy auto jest na chodzie to też zamek wariuje, ale z mniejszą częstotliwością. Co może być powodem takiego zachowania zamka centralnego. Sprawdziłem już wszystkie bezpieczniki i wszystkie są ok. Co może być powodem tej awarii? Proszę o szybką odpowiedź bo potrzebuje tego auta.
PS. Wydaje mi się że w czasie jazdy w aucie coś pstryka co sekundę, ale może mi się tylko wydaje. :roll:
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
beq1993, z tego co piszesz wina lezy po stronie centralki tej dokladanej, tej na pilota,
org centralnego nieruszaj,, bys musial znalesc ta centralke na pilot dokladana i wypiac ja z obwodu centralnego zamka, czyli te dwa przewody ktore zostaly przeciete (gdyz tak sie najczesciej robi) zlaczyc ze soba, tak jak bylo fabrycznie
org centralnego nieruszaj,, bys musial znalesc ta centralke na pilot dokladana i wypiac ja z obwodu centralnego zamka, czyli te dwa przewody ktore zostaly przeciete (gdyz tak sie najczesciej robi) zlaczyc ze soba, tak jak bylo fabrycznie
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
zakladam ze ten pilot to zwykly jakis chinol, orginal byl rzadkoscia i byl tylko na podczerwien
a wiec jesli jest to tzw dokladka do orginalnego centralnego to jak pisalem wczesniej jest on wpiety w obwod sterowania centralnym, czyli wpiety w przewod sterowania silownikiem z drzwi kierowcy, jest to najbardziej spotykane i najlatwiejsze,
istnieje mozliwosc ze jesli masz orginalny rowniez alarm to rownie dobrze ktos sie mogl wpiac w przelacznik w bebenku kierowcy, tam co przekrecasz kluczk aby otworzyc auto,
a wiec mozliwosci jest kilka, ty by bys musial znalesc te centalke dokladana,
to co pisales wczesniej "bosz" to napewno nie jest od pilota, gdyz ta firma nie robila chinskich pilotow tylko powazne uklady, musisz poszukac cos nie orginalnego w instalacji i znalesc w jakie to przewody jest ona wpieta, i tu napisac
a wiec jesli jest to tzw dokladka do orginalnego centralnego to jak pisalem wczesniej jest on wpiety w obwod sterowania centralnym, czyli wpiety w przewod sterowania silownikiem z drzwi kierowcy, jest to najbardziej spotykane i najlatwiejsze,
istnieje mozliwosc ze jesli masz orginalny rowniez alarm to rownie dobrze ktos sie mogl wpiac w przelacznik w bebenku kierowcy, tam co przekrecasz kluczk aby otworzyc auto,
a wiec mozliwosci jest kilka, ty by bys musial znalesc te centalke dokladana,
to co pisales wczesniej "bosz" to napewno nie jest od pilota, gdyz ta firma nie robila chinskich pilotow tylko powazne uklady, musisz poszukac cos nie orginalnego w instalacji i znalesc w jakie to przewody jest ona wpieta, i tu napisac