[COUPE ABK] Problem z zawieszeniem mts -60/-60
Może nie o audi ale dośc ciekawe porównaniezserty pisze:Ta technics jest z Niemiec.
Tam wszystko musi mieć TÜV.
Wszystkie zmiany w aucie, nawet wielkość felgi, musi być odnotowana w dowodzie rejestracyjnym przez diagnostę.
MTS to chyba polska firma.
Czemu nie decydowaliście sie od razu na coś niemieckiego?
http://www.mapet-tuning.com/forum/viewtopic.php?t=9278
Hubertm z tyłem nie było nic robione sprężyny są nowe nie ucinane, natomiast problem był z przodem by był za wysoko i zostały spręzyny wymienione na nowe krótsze.hubertm pisze:Witam,
A to jest zestaw TAtechnix -40/40 z uciętym 1 zwojem z tyłu bo pierwotnie było za wysoko.
Pozdrawiam.
To jest zestaw Tatechnix -60/-40.
asienka pisze:Hubertm z tyłem nie było nic robione sprężyny są nowe nie ucinane, natomiast problem był z przodem by był za wysoko i zostały spręzyny wymienione na nowe krótsze.hubertm pisze:Witam,
A to jest zestaw TAtechnix -40/40 z uciętym 1 zwojem z tyłu bo pierwotnie było za wysoko.
Pozdrawiam.
To jest zestaw Tatechnix -60/-40.
Tak wiem,-bo MTS/TAtechnix robią sprężyny raczej "ogólne" niż konkretne pod silnik i jego masę-co wpływa na obniżenie,-więc jeśli chodzi o przód to cięższe silniki sprawią że auto bardziej się obniży i pewnie właściwie do tego co opisuje producent. A tył..,-trzeba kombinować-bo tutaj pole do popisu jest bo cała masa zwojów ściśniętych mocniej u dołu i góry dodatkowo..,-albo reklamować i odsyłać.
A Twoje auto wygląda teraz ładnie..,-tyle ,że na pewno nie jak na -60/40.
Pozdrawiam.
Jest bardzo dobrze,-równo..,-nie za nisko i nie wysoko już..,-dlatego obstawiam na dobrze dobrane -40/40.asienka pisze:Nie wiem na ile wygląda ale myślę że jest dobrze, gdyż jest twarde i niskie ale nie za niskie, i tak już zjezdzając z parkingu górnego na podziemny katem tarłam
No cóż,-to dopiero początek..,-obniżone twarde zawieszenie to "sama radość" na polskich drogach.
Pozdrawiam.