[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
luk448, to napisz na PW cenę za te lustra RS2, może na odchodne zamontuję.
PS wczoraj odebrałem 20" kółka do kolejnego audi na szczęście miarka pokazała 10" szerokości na wszystkich czterech sztukach. Na razie przymierzę z oponą 275/30/20. Jeszcze nie wiem jakie ET, bo to felgi ręcznie robione w stanach i nie mają nabitych żadnych wymiarów.
Po powrocie z wczasów zakładam je na cabrio na chwilę, więc będzie 20 inch drugie podejście
PS wczoraj odebrałem 20" kółka do kolejnego audi na szczęście miarka pokazała 10" szerokości na wszystkich czterech sztukach. Na razie przymierzę z oponą 275/30/20. Jeszcze nie wiem jakie ET, bo to felgi ręcznie robione w stanach i nie mają nabitych żadnych wymiarów.
Po powrocie z wczasów zakładam je na cabrio na chwilę, więc będzie 20 inch drugie podejście
W cabrio na glebie koło 10x20" z oponą 275 nie zmieści się na pewno Przymierzę je na cabrio bez opon, a z oponą do A8 kolegi
A8 jeszcze nie kupiłem i chyba na razie się wstrzymam bo chciałbym w full opcji i jednak z dużym grillem, a tej wypatrzonej brakowało wentylowanych foteli i elektrycznie regulowanych tylnych foteli. Przesiadka na duży grill w tym modelu to koszt prawie 20 tyś, więc myślę, że lepiej poczekać i kupić inny egzemplarz.
Jeszcze miesiąc temu jarałem się A4 B8, ale po krótkim spotkaniu z kilkoma A8 D3, wiem że to będzie kolejne wozidło. Trochę starszy z zewnątrz, ale w środku prawie jak najnowszy model.
A8 jeszcze nie kupiłem i chyba na razie się wstrzymam bo chciałbym w full opcji i jednak z dużym grillem, a tej wypatrzonej brakowało wentylowanych foteli i elektrycznie regulowanych tylnych foteli. Przesiadka na duży grill w tym modelu to koszt prawie 20 tyś, więc myślę, że lepiej poczekać i kupić inny egzemplarz.
Jeszcze miesiąc temu jarałem się A4 B8, ale po krótkim spotkaniu z kilkoma A8 D3, wiem że to będzie kolejne wozidło. Trochę starszy z zewnątrz, ale w środku prawie jak najnowszy model.
20" jest ok.k3llys pisze:a do A8 nie wypadało by większe kółko?
PS powyższe A8 jest na sprzedaż za 27000$ + 50$ za transport z USA do dowolnego miejsca na ziemi.
Z tym, że na tym audi jest koło 20" Rotiform BWE 10,5" przód i 11,5" tył.
Tu ciut więcej na jego temat:
http://forzamotorsport.net/en-US/news/HMA_8_1_13
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To jest cena ostateczna, za taki setup jak na fotkach. Zderzaki i grill z W12 lakierowany jeden tylny błotnik, bo felga lekko zepsuła lakier. W środku też fajnie, customowy airride na bazie gotowca airlift do A4 b6/b7.
Widzę, że już zniknęła opcja wysyłki samolotem za 50$ z ogłoszenia.
Teraz za 50$ może odebrać lub zawieźć kogoś na lotnisko hehe
http://projectd3a8.bigcartel.com/product/the-mothership
The Mothership
$27,000.00
Yes it’s true the mothership is up for offers. Built by Brian and Rotiform Team refined by me. This is an amazing vehicle, true gem and stunner. AirRide by Airlift, fully custom struts and managed by V2. Upgraded S8 body parts from OEMpl.us . Fully custom wheels from Rotiform. Also ownership of http://www.facebook.com/ProjectD3A8
Wheels
20x10.5 and 20x11.5 Rotiform BWE
Bags
Airlift - B6\B7
Hybrid Management
Airlift Auto pilot V2
Front down 121mm
Rear down 135mm
Front up 25mm
Rear up 20mm
Engine
4.2 V8 chipped with GIAC
Custom removed rear suitcases mufflers with chrome tips
Front and Rear bumpers are V12 versions
Front Grill has been upgraded to V12 version
Widzę, że już zniknęła opcja wysyłki samolotem za 50$ z ogłoszenia.
Teraz za 50$ może odebrać lub zawieźć kogoś na lotnisko hehe
http://projectd3a8.bigcartel.com/product/the-mothership
The Mothership
$27,000.00
Yes it’s true the mothership is up for offers. Built by Brian and Rotiform Team refined by me. This is an amazing vehicle, true gem and stunner. AirRide by Airlift, fully custom struts and managed by V2. Upgraded S8 body parts from OEMpl.us . Fully custom wheels from Rotiform. Also ownership of http://www.facebook.com/ProjectD3A8
Wheels
20x10.5 and 20x11.5 Rotiform BWE
Bags
Airlift - B6\B7
Hybrid Management
Airlift Auto pilot V2
Front down 121mm
Rear down 135mm
Front up 25mm
Rear up 20mm
Engine
4.2 V8 chipped with GIAC
Custom removed rear suitcases mufflers with chrome tips
Front and Rear bumpers are V12 versions
Front Grill has been upgraded to V12 version
Z S8 to chyba tylko błotniki ma bo wiecej gratów nie widać. Rocznikowo mimo ze posiada single frame wygląda mi na 2007 czyli sprzed liftingu. Przedłużona wersja to kawał wozu. Mycie ręczne to dopiero jest wyzwanie no i weź zaparkuj w Warszawie.ATLAS pisze:... Upgraded S8 body parts from OEMpl.us ...
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Dziękuję za życzenia!
TDI odrzucam, i planuję wydać sporo mniej na ten sprzęt w zakupie
Od wczoraj mam w mieszkaniu nowe "stereo" DPE LS5, czyli ręcznie robione felgi z dwóch części prosto z USA.
a dokładniej quadro:
Okazały się to cztery identyczne sztuki 10x20". Ranty są polakierowane razem z rotorami, i były malowane na zmontowanych kołach, ale śrubki były raczej wykręcone, bo są w nienagannym chromie.
Ich dobry stan mnie zaskoczył, dlatego nie będę polerował rantów mimo kilku obcierek wywołanych transportem i jeżdżeniem z nimi w bagażniku po górskich szlakach Bieszczad.
Pod naklejkami audi są oryginalne dekielki DPE, niestety zmatowane papierem ściernym ;/ Nie wiem co z nimi zrobić, bo felgi są grafitowe, a dekielki czysto aluminiowe i średnio pasują.
Zaraz lecę do garażu montować na cabrio, by wyliczyć ET bo w fabryce tego nie oznaczają, gdyż każda sztuka jest robiona na zamówienie klienta. Te pochodzą z RS5, więc przypuszczam ET pomiędzy 30 a 40.
TDI odrzucam, i planuję wydać sporo mniej na ten sprzęt w zakupie
Od wczoraj mam w mieszkaniu nowe "stereo" DPE LS5, czyli ręcznie robione felgi z dwóch części prosto z USA.
a dokładniej quadro:
Okazały się to cztery identyczne sztuki 10x20". Ranty są polakierowane razem z rotorami, i były malowane na zmontowanych kołach, ale śrubki były raczej wykręcone, bo są w nienagannym chromie.
Ich dobry stan mnie zaskoczył, dlatego nie będę polerował rantów mimo kilku obcierek wywołanych transportem i jeżdżeniem z nimi w bagażniku po górskich szlakach Bieszczad.
Pod naklejkami audi są oryginalne dekielki DPE, niestety zmatowane papierem ściernym ;/ Nie wiem co z nimi zrobić, bo felgi są grafitowe, a dekielki czysto aluminiowe i średnio pasują.
Zaraz lecę do garażu montować na cabrio, by wyliczyć ET bo w fabryce tego nie oznaczają, gdyż każda sztuka jest robiona na zamówienie klienta. Te pochodzą z RS5, więc przypuszczam ET pomiędzy 30 a 40.