witam
dzisiaj nie zgasła mi kontrolka hamulców na AC. hamulec stał się twardy a ręczny lapie ale bardzo wysoko a wcześniej do 4 ząbków i nie wyżej był .4 dni temu wymieniłem klocki z przodu ściągałem tez tarcze do oczyszczenia .Tył nie ruszany był, w przeszłości regeneracja zacisków tył i nowe tarcze klocki .
Mam wrażenie ze nie mam hamulca z tyłu .Co może być przyczyna , serwo obadane jest wszystko szczelne .Zastanawiam się czy układ nie zapowietrzył się wyczytałem na forum takie coś ze po wymianie tarcz i klocków trzeba odpowietrzyć jutro to chce obadać czy nie zapowietrzony ale co by miał do tego ręczny wtedy.
Doradźcie bo nie wiem co robić
[ABK] problem z hamulcami
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
nie ma prawa się zapowietrzyćjabko_nb pisze:Zastanawiam się czy układ nie zapowietrzył się wyczytałem na forum takie coś ze po wymianie tarcz i klocków trzeba odpowietrzyć jutro to chce obadać czy nie zapowietrzony ale co by miał do tego ręczny wtedy.
Ja obstawiam serwo spróbuj wykonać taki test zapalając auto trzymasz nogę na hamulcu i jak silnik zagada pedał powinien pójść troszkę w podłogę to oznacza że serwo jest oki jak nie do do du.., tak mi kiedyś jakiś mechanik mówił.
wiesz co zdziwi cie to ale jak wymieniałem z tylu cale heble to pedał nie hamował mi tak jak trzeba odpowietrzyłem i grało wiec stad ta teoria i tez to wyczytałem na naszym forum ale ja się jeszcze raz pytam Co ma do tego ręcznego ręczny łapie od 4 ząbka a był do 4 .Prawe koło grzeje jak ch... felga rozgrzana całą az rozwaliłem klucz przy odkręcaniu kołą.Pomysł z serwek w sumie dobry sprawdze jutrotomek1982 pisze:to ktos ci bzdure powiedział jak po wymianie tarcz i klocków sie odpowietrza
o odpowietrzaniu nawet tu kolega pisze
https://audi80.pl/b4-abk-wymiana-prz ... w=previous
[ Dodano: 2013-08-24, 22:25 ]
panowie po odpowietrzeniu wszystko wróciło do normy więć INFO dla potopnych jeśli wymieniacie klocki i wciskacie tłoczki a cos bedzie nie tak potem odpowietrzcie układ