[80 B4 1,9TDI 1Z] Jak usunąć alarm.
[80 B4 1,9TDI 1Z] Jak usunąć alarm.
Witam
Od jakiegoś czasu mam problem ze samochodem, gaśnie on w niespodziewanych momentach.
Męczył mnie ten temat dość długo i okazało się, że winę ponosi alarm. Który gasi mi silnik a potem nie mogę go odpalić... Prościej mówiąc gdzieś mam spięcie i chciałbym odciąć cały alarm. I tutaj chciałbym poprosić o pomoc, bo kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać.
Od jakiegoś czasu mam problem ze samochodem, gaśnie on w niespodziewanych momentach.
Męczył mnie ten temat dość długo i okazało się, że winę ponosi alarm. Który gasi mi silnik a potem nie mogę go odpalić... Prościej mówiąc gdzieś mam spięcie i chciałbym odciąć cały alarm. I tutaj chciałbym poprosić o pomoc, bo kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To jest alarm fabryczny więc we wszystkich kombiakach powinien być w tym samym miejscu...
Półkę pod kierownicą mam zdemontowaną i jakoś nic tam nie widzę...
Nie chodzi mi o całkowite wymontowanie alarmu tylko o to aby nie był aktywny. Tylko najpierw trzeba go zlokalizować a z tym jest mega problem.
Czytałem już trochę o tym i ile ludzi tyle opinii.
Półkę pod kierownicą mam zdemontowaną i jakoś nic tam nie widzę...
Nie chodzi mi o całkowite wymontowanie alarmu tylko o to aby nie był aktywny. Tylko najpierw trzeba go zlokalizować a z tym jest mega problem.
Czytałem już trochę o tym i ile ludzi tyle opinii.
Blakuś w avancie takiej rzeczy chyba nie przewidzieli pobiegłem szukać tego i nie ma... u mnie jedyną czarną puszką pod maską jest filtr powietrza.
Jak włączę alarm to pod kierownicą tak tyka mi przekaźnik 364 jednak po kablach nie ma szans dojść gdzie on idzie bo tam całe wiąchy są...
W bagażniku po stronie pasażera mam centralny zamek... podpięte są tam 3 kostki... po wyciągnięciu jednej takiej blado żółtej samochód ma takie same objawy jak mi zgaśnie... przekręcam kluczyk i nie chce kręcić... włożyłem kostkę na swoje miejsce i chodzi.
hmm i mam pytanie tutaj. Jak myślicie... czy na kablach z tej blado żółtej kostki może tkwić przyczyna mojej usterki ?
Jak włączę alarm to pod kierownicą tak tyka mi przekaźnik 364 jednak po kablach nie ma szans dojść gdzie on idzie bo tam całe wiąchy są...
W bagażniku po stronie pasażera mam centralny zamek... podpięte są tam 3 kostki... po wyciągnięciu jednej takiej blado żółtej samochód ma takie same objawy jak mi zgaśnie... przekręcam kluczyk i nie chce kręcić... włożyłem kostkę na swoje miejsce i chodzi.
hmm i mam pytanie tutaj. Jak myślicie... czy na kablach z tej blado żółtej kostki może tkwić przyczyna mojej usterki ?
I ja się podepnę pod temat. Alarm co jakiś czas rozładowuje mi akumulator ( a kupiłem nowy ), skąd ten wniosek?? Jak zamknę centralny ręcznie, bez użycia pilota i włączenia alarmu, to jest wszystko ok ( wcześniej musiałem poprawić luty na pompce, bo raz zamykała, a raz nie ), natomiast jeśli włączę alarm z pilota, centralny sie zamknie i uzbroi się alarm, to po paru godzinach już nie odpalę auta. Mam czarna puszkę pod kierownicą ( za schowkiem), ale nie wiem co odłączyć, natomiast pompkę centralnego mam taką
( na dwie kostki), chciałbym tylko odłączyć alarm, a nie cały centralny zamek. Mam alarm podajże "delphi", może pomoże wymiana modułu??
Kod: Zaznacz cały
http://allegro.pl/audi-80-a6-pompka-centralnego-a4-c4-4a0862257c-a-e-i3478392732.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Właśnie mam odcięcie zapłonu, bo jak alarm jest uzbrojony to nie odpalę auta, odłączenie pompki też odcina zapłon. Druga sprawa, chciałbym odłączyć alarm, ale dalej używać pilota do otwierania i zamykania, nie wiem czy to jest wykonalne?? Może odkręcę moduł od alarmu i zobaczę czy wszystko z lutami jest ok?aldi pisze:Xpac, jak masz zewnętrzny alarm to jeśli nie masz z nim jakiegoś odcięcia zapłonu ani syreny z własnym zasilaniem to wystarczy, że go odłączysz a później w kostce albo przy słupku połączysz kable od sterownia centralnym zamkiem z drzwi kierowcy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Znalazłem dokładny model tego alarmu (seo dolphin) ze schematem i instrukcją, może to coś pomoże w rozwiązaniu mojego problemu, pozdrawiamaldi pisze:Jak to jest dokładany alarm z funkcją sterowania c. zamkiem to raczej tego nie rozdzielisz. Możesz próbować korzystać z funkcji zasuwania bez uzbrajania alarmu jeśli taką posiada. Może jakiś moduł dodatkowych czujników zżera prąd.
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=a ... 6542,d.Yms