Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK] Podłączenie cewki zapłonowej??

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
tuberko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 29 kwie 2013, 18:06
Lokalizacja: Lublin

[2.0 ABK] Podłączenie cewki zapłonowej??

Post autor: tuberko » 26 sie 2013, 16:05

Witam mam problem ze swoją cewka a mianowicie chodzi mi o podłączenie kostka na 3 piny jest do halla a pod zaślepka są dwa luty jak ja to mam przylutować bo w poprzedniej miałem na wsówki a teraz kupiłem beru i ma na luty ma ktoś może jakiś schemat??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 sie 2013, 16:32

Chcesz podłączyć cewkę zamiast cewki z modułem? Napisz to tak aby się dało zrozumieć. Albo daj zdjęcia.

tuberko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 29 kwie 2013, 18:06
Lokalizacja: Lublin

Post autor: tuberko » 26 sie 2013, 17:00

Już wstawiam fote

[ Dodano: 2013-08-26, 17:01 ]
ta kostka to czujnik halla a te luty to gdzie + a gdzie -

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 sie 2013, 18:21

tuberko pisze:ta kostka to czujnik halla
Do tej kostki nie jest podłączony czujnik halla bezpośrednio, do niej idzie sygnał z komutera.
tuberko pisze:te luty to gdzie + a gdzie -
To trzeba by szukać miernikiem między którym pinem kostki a lutem dalej jest najmniejszy opór. Albo podłączyć sobie małą żarówkę (kontrolkę) pod masę a później odpalić silnik i patrzeć na którym z tych lutowanych połączeń będzie świecić cały czas a na którym migać. Tam gdzie będzie świeć ciągle do plus.

wudar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:53
Lokalizacja: Radom

Post autor: wudar » 29 sie 2013, 15:40

odnośnie tych ,,lutów" to powinny być oznaczone cyframi 1 to - , a 15 to + patrząc na cewkę od przodu minus powinien być po lewej stronie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl