[ 1.9tdi 1z ] Brak mocy , bardzo słaba reakcja na gaz .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
I tak ma być ,nie ma prawa się ruszyć ,to nie zmienna geometria w naszych zetorach i im podobnych ,sztanga rusza się dopiero jak ciśnienie w dolocie osiągnie ok.0,6 bara .Odpuść sobie bezsensowne testy ze sztangą ,tylko podepnij manometr i zmierz ciśnienie doładowania w czasie jazdy .Można zmierzyć też z odpiętym wężykiem z gruszki,wtedy powinno ładować max ,czyli ok.1,5 barapiotrek316 pisze:Wstawiłem t2 i sie pytam bo sztanga po odpaleniu samochodu sie nie rusza .
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Na mieszankach wtrysków nie ma prawa zetor dobrze chodzić.Krzysiek 84 pisze:Prawdziwe afn'y wtryski dałeś czy jakieś inne, bo tamte co miałeś to była mieszanka 3 wtrysków dwu-sprężynowych i sterujący jednosprężynowy :mrgreen:piotrek316 pisze:Wstawiłem inne wtryski i samochód odżył ;]
Inna kwestia, że aby osiągnąć efekt 50/50 montuje się jako sterujący wtrysk od AFN-a bo tu najwięcej coś daje. No ale to działanie wiadomo jakie... o kant d.
Poza tym różne wtryski sterowane tak samo mogą nierównomiernie działać Nm na wał korbowy. A tego wał już nie lubi :-x
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wtryski ustawione na 220bar ,założone do zwykle podmęczonej przez kilka setek tysiecy kilometrów ,pompy wtryskowej , w naszych zetorach ,mogą tylko pogorszyć osiągi ,nie polepszyć .Zwykle dłużej trzeba krecic żeby odpalić i silnik twardziej pracuje ...także patrzcie co zakładacie ,bo to ze wtryski ze 110 tki ,nie znaczy że będą pięknie chodzić z podmęczoną pompą ...git będą na pewno z AFN-a ,o ile są w dobrym stanie ,bo sa na 190 barów ...ze 110 tki , ASV ,będą już na 220barów i może być zonkpiotrek316 pisze:Tak wstawiłem oryginalne wtryski na 190bara siedziały na 220
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:14