[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
Viteknt, ja tył US lubię tylko na ciemnych nadwoziach. Nawet miałem lamp, ale odsprzedałem bo mi się nie spodobał efekt.
Na pewno nie chciałbym podnosić zawieszenia do zamontowania tych kół, wyżej być nie może. Ale z racji ciut większej opony (licząc z 225/35/20) progi byłyby kilka milimetrów wyżej. Za to pomiędzy rantem felgi a rantem błotnika byłby hardkor:
Na pewno jeśli się zdecyduję, to założę z tyłu tylko jedno koło po prawej stronie, bo tam mam już przydziabany błotnik od opony podczas przymiarki dystansów, co Słonik wyżej chciał mi chyba wypomnieć .
Lewa strona nie ma wad więc wolałbym nie ryzykować z przejażdżkami.
Prawy tylny błotnik przydałoby się udoskonalić, oraz zlikwidować aerograficzną klapkę wlewu paliwa i naprawić rant błotnika. Na pewno najlepiej byłoby zedrzeć całą ćwiartkę i polakierować ale to wielki koszt. Keczy, jeśli masz jakąś propozycję to daj mi proszę info na PW.
Ogólnie to waham się nad sprzedażą tego auta, ale boję się, że jak kupię coś nowszego to cabem już w ogóle nie będę jeździł.
Na pewno nie chciałbym podnosić zawieszenia do zamontowania tych kół, wyżej być nie może. Ale z racji ciut większej opony (licząc z 225/35/20) progi byłyby kilka milimetrów wyżej. Za to pomiędzy rantem felgi a rantem błotnika byłby hardkor:
Na pewno jeśli się zdecyduję, to założę z tyłu tylko jedno koło po prawej stronie, bo tam mam już przydziabany błotnik od opony podczas przymiarki dystansów, co Słonik wyżej chciał mi chyba wypomnieć .
Lewa strona nie ma wad więc wolałbym nie ryzykować z przejażdżkami.
Prawy tylny błotnik przydałoby się udoskonalić, oraz zlikwidować aerograficzną klapkę wlewu paliwa i naprawić rant błotnika. Na pewno najlepiej byłoby zedrzeć całą ćwiartkę i polakierować ale to wielki koszt. Keczy, jeśli masz jakąś propozycję to daj mi proszę info na PW.
Ogólnie to waham się nad sprzedażą tego auta, ale boję się, że jak kupię coś nowszego to cabem już w ogóle nie będę jeździł.
Wracajac do A8 to z takimi felgami i na glebie miażdży. Co do Cabrio to 20-ka wydaje mi się troche za duza do bryły nadwozia. Moze montaz fabrycznych sprezyn by pomogł to jakoś zmieścić. Im wieksza felga tym wieksze wyzwanie dla elementów zawieszenia.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Znalazłem fajne oponki 225/30/20 w dobrej cenie. Niestety tylko 2szt
http://allegro.pl/show_item.php?item=3465240131
Może coś wynegocjuję, kupię i przymierzę.
A z A8 i A4 już się ostudziłem. Zamiast szaleć z samochodami zdecydowałem się na zaręczyny i jednak zamiast kolejnego audi forsę przeznaczę na wkład mieszkaniowy.
Cabrio nawet nie wystawiłem na żadnym portalu i chyba tak zostanie.
PS foto jak wygląda 235/30/20 na 10x20" w BMW e36
http://tyrestretch.com/07-08-13-update/ ... _achilles/
http://allegro.pl/show_item.php?item=3465240131
Może coś wynegocjuję, kupię i przymierzę.
A z A8 i A4 już się ostudziłem. Zamiast szaleć z samochodami zdecydowałem się na zaręczyny i jednak zamiast kolejnego audi forsę przeznaczę na wkład mieszkaniowy.
Cabrio nawet nie wystawiłem na żadnym portalu i chyba tak zostanie.
PS foto jak wygląda 235/30/20 na 10x20" w BMW e36
http://tyrestretch.com/07-08-13-update/ ... _achilles/