[80 B4]Mam problem z długimi śwaitłami!!!
[80 B4]Mam problem z długimi śwaitłami!!!
Witam! Mam audi 80 b4 i mam problem ze światłami długimi gdyz kiedy trzymam dzwignie tak jak sie mruga to sa a gdy wlacze na stale to swiatła długie gasna. Prosze o pomoc. Jeśli ktos wie jak to naprawic prosze pisac! Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 sty 2007, 22:19 przez zygus, łącznie zmieniany 1 raz.
Też mam podobny problem tylko mi czasami gasną drogowe jak mam je właczone. Myślę, że to wina przełącznika zespolonego(tego pod kierownicą), bo słyszałem, że światełka w Niuniach są podłączone bezpośrednio przez niego a nie przez przekaźniki. Przypuszczam, że trzeba by zdjąć przełącznik zespolony i go rozebrać:zobaczyc czy styki nie są wypalone;wyczyścić; jeśli nie da się zreanimować to czeka Cię zakup
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
To na 100 % wina wyłącznika, w moim B3 tak miałem, przełącznik dało się zregenerować, faktycznie te modele nie miały przekaźników, co powodowało szybkie zużywanie się wyłącznika na skutek wypalania styków. Rozwiązaniem jest samodzielny montaż przekaźników, nie jest to trudne, a raz na zawsze rozwiąże problem wyłącznika, jak światła przestają działać, to wystarczy wymienić przekaźnik i po sprawie
ja robilem tak w b3,nie wiem czy tak samo jest w b4:
-zdejmujesz oslone klaksonu(szarpnalem ja to wyszla bo jest na zatrzaskach
-odkrecasz kierownice ktora jest przykrecona na jedna duza nakretke(trzeba zaznaczyc sobie jak byla ustawina na wieloklinie)
-rozkrecasz oslone tych przelacznikow,od spodu jak zajrzysz to sa dwa otwory na srubki
-i juz powinienes miec na wierzchu te przelaczniki
jezeli jest poduszka powietrzna to jeszcze poczekaj nich ci ludzie powiedza,bo z tym moze byc problem
-zdejmujesz oslone klaksonu(szarpnalem ja to wyszla bo jest na zatrzaskach
-odkrecasz kierownice ktora jest przykrecona na jedna duza nakretke(trzeba zaznaczyc sobie jak byla ustawina na wieloklinie)
-rozkrecasz oslone tych przelacznikow,od spodu jak zajrzysz to sa dwa otwory na srubki
-i juz powinienes miec na wierzchu te przelaczniki
jezeli jest poduszka powietrzna to jeszcze poczekaj nich ci ludzie powiedza,bo z tym moze byc problem
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
...pawelrybak15... te twoje przekazniki bedzie trzeba czesciej wymieniac, niz czyscic wtyki... przekaznik.... to jednak dodatkowy koszt... niedurzy ale jest. wiec nie ma sensu zakladac tych przekaznikow. jak raz na 2lata wyczyscisz wtyki to chyba nic Ci sie nie stanie (jezli w tym czasie znowu zdarza zasniedziec
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
posiedź trochę w naprawach samochodów to będziesz wiedział czy warto przekaźniki zakładać czy nie, a nie wypisuj takich bzdur. Powiedz mi po co trzeba te przekaźniki wymieniać? Audica na szrot trafi a przekaźniki będą dobre.
Jeszcze o czyszczeniu styków: ciekawe co wyczyścisz jak się wypalą (co w audi i VW to norma)
Pozdrawiam.
Jeszcze o czyszczeniu styków: ciekawe co wyczyścisz jak się wypalą (co w audi i VW to norma)
Pozdrawiam.