[80 B4]Nieszczęsne przednie zawieszenie, stukanie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 408
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
Witam. Widzę, że temat stukania nieco przyschnął Ja również z tym walczę bez większych rezultatów U mnie problem jak u większości ,czyli prawa strona...Jest to charakterystyczny dźwięk taki metaliczny przy podjeżdżaniu/zjeździe z krawężnika. Wymienione końcówki drążków, poduszki mcpersonów, skrzyni i lewa silnika, tuleje wahaczy, gumki stabilizatora+ łącznik prawy...na diagnostyce twierdzą, że zadbany egzemplarz. Ręce opadają
Proponuję włożyć dobre amory, oryginalne poduszki i oryginalne tulejki gwintowane. Dodatkowo tubę zalać olejem i włożyć wkład amortyzator. Gwarantuję, że stuków nie będzie.
Ja 4 lata jeździłem bez stuków na bilstein B6, niebieskie poduszki i oryginalne tulejki ( są powleczone klejem ).
Dodatkowo trzeba sprawdzić łączniki stabilizatora i gumy na stabilizatorze.
O właściwym ułożeniu sprężyny nie wspomnę.
qpq 7A na wiejskich drogach nawet nie stuknęła.
Zdrówka.
Ja 4 lata jeździłem bez stuków na bilstein B6, niebieskie poduszki i oryginalne tulejki ( są powleczone klejem ).
Dodatkowo trzeba sprawdzić łączniki stabilizatora i gumy na stabilizatorze.
O właściwym ułożeniu sprężyny nie wspomnę.
qpq 7A na wiejskich drogach nawet nie stuknęła.
Zdrówka.
Witam. Wymieniłem ostatnio springi na obniżające i zaczęło mi coś stukać w lewym przednim kole jak najeżdzam na wyboje. Myślałem że to końcówka drążka kierowniczego bo miała zrezany ostro gwint i nie dało sie dokręcić więc ją wymieniłem. Ale stukanie dalej nie ustało. Dodam tylko że jak zacznie sie bujać prawym kołem na boki ( tak jakby bujać całym samochodem) to dźwiek słychać tak jakby lekko nad tarczą (ale moje "super" ucho może sie mylić). Pytanie mam takie czy to może dochodzić z amortyzatora który już kończy żywot ( a raczej już skonczył )? Tylko jeżeli to ma być jego wina to dlaczego wcześniej nie stukało na starych springach ? Proszę o wypowiedź w tym temacie. Myślicie że to wina Amorka ?
Pany mam wybite tulejki w drążku kierowniczym, w serwisie oczywiście występuje z drażkiem, natomiast na gumce jest numer orginału
811 419 809 C, wiem też ze numer BOGE tych tulejek to 87-086-A ale najgorsze jest to ze tych tulejek nie idzie nigdzie znaleźć. Ma ktoś może pomysł od czego to może jeszcze pasować?
811 419 809 C, wiem też ze numer BOGE tych tulejek to 87-086-A ale najgorsze jest to ze tych tulejek nie idzie nigdzie znaleźć. Ma ktoś może pomysł od czego to może jeszcze pasować?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 408
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
Stukanie w zawiasie
Pisałem już wcześniej o strzelaniu tak jakby sprężyn...Mam jeszcze inny problem z zawiasem...Przy mocniejszym ruszaniu jest takie dosłownie 2 puknięcia i spokój. Ponadto jak na asfalcie koła zaboksują to słychać coś podobnego jakby przegub(takie seryjne pukanie i to na prostych kołach). Co wymieniałem to jest kilka postów wyżej...