Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 2,3 NG 94 quatro] problem z zasilaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
zacier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 09 lis 2007, 14:00
Lokalizacja: lublin

[80 b4 2,3 NG 94 quatro] problem z zasilaniem

Post autor: zacier » 19 lis 2007, 14:49

Witam
Mam nastepujące probemy z moim autem:
1. Przy zasilaniu benzyną ( wtrysk mech.) w niektóre dni silnik nie chce przekroczyc 3000 obr( tak jakby odcinał dopływ paliwa, nigdy nie ma tego problemu przy zasilaniu gazem), sprawdzonopompe paliwa, filtr, wtryskiwacze, ciśnienie w instalavcji benz. i wszystko jest ok. a problem ciągle powraca
2. przy zasilaniu gazem ma m probvlem z wolnymi obrotami ( nie matego problemu przy benzynie), niekiedy zostaja na 2000 obr, badź gasną, bądz falują ( prez dwa lata nie byłóo żadnych problemów) wymieniłem silnik krokowy , czujnik wolnych obrotów, sprawdziłem i uszcelniłem instalację gazową( człowiek który instalował gaz nie ma pojęci jaka jest tego przyczyna)
3. nie mozna przy pomocy KTS zczytac żadnych kodów błędów silnika (nie łączy się) czy to normalne, czy tyko stanowi problem w moim wypadku?

Proszę o rady i z góry dziękuje

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 20 lis 2007, 07:23

1. Sprawdź czujnik spalania stukowego
2. Sprawdź szczelność układu dolotowego
3. NG diagnozuje się testerem kodów błyskowych
Jest: Coupe Typ85. Było: Audi 80B4 2.3E NG 133KM, Audi 80B2 1.6D JK 54KMhttps://audi80.pl/images/bykom_stop.gif

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga