Witam wszystkich forumowiczów.
Zrobiłem przekładkę ze skrzyni automatycznej na manualną w swojej 80-tce (B4 2.0 1995r. benzyna), zmieniłem sanki, półośki itd. Pojawiły się jednak drgania i hałas, przenoszone przez skrzynię biegów (tak jakby było dla niej za ciasno). Znajomi mechanicy wskazują na różnice w budowie "budy" pomiędzy automatem a manualem i proponują wycięcie fragmentu o który się opiera. Czy faktycznie istnieją takie różnice? Czy ktoś już spotkał się z podobnym problemem i czy konieczne jest wycinanie?
Z góry dziękuję za odpowiedzi,
pozdrawiam,
Livingindetente.
[2.0 ABK] Drgania po przekładce automatu na manual
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 03 wrz 2013, 18:00
[2.0 ABK] Drgania po przekładce automatu na manual
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2013, 18:39 przez Livingindetente, łącznie zmieniany 1 raz.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie ma żadnych różnic w konstrukcji budy, chyba że o czymś nie wiem, a wyjmowałem już automaty :roll:Livingindetente pisze:Czy faktycznie istnieją takie różnice? Czy ktoś już spotkał się z podobnym problemem i czy konieczne jest wycinanie?
Skrzynie mocowałeś na dwie łapy, czy na jedną? Od czego masz sanki i skrzynię?
Na co są przenoszone drgania? czy na budę na postoju, czy podczas jazdy? a może tylko na lewarek? może półoś jest krzywa/ nie wyważona?
Ogólnie dużo możliwości do sprawdzenia, ale nie widzę winy w zmiany z automata na manual.