Audi 8G cabrio V6 by POOREK
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
Vince przepraszam że z takim opóźnieniem ale oczywiście że stało <ok> zarówno całą środę jak i czwartek <ok> trochę jestem zabiegany i stąd ta zwłoka a z nowości to dzisiaj się wysrało sprzęgło :roll: jest w stanie ktoś podać jakiś orientacyjny koszt seryjnego :?: lub jakiś wykład od czego można bezproblemowo spasować jakieś mocniejsze :?: a co za tym idzie... obecnie cabby ma karę :mrgreen:
Ja w sierpniu 2009 kupiłem po zniżkach sprzęgło Sachs, łożysko oporowe Sachs, docisk Sachs i smar za 590,00 zł od tamtej pory już nie wrzucam dwójki gdy palę kapcia :lol: w ogóle już nie palę kapcia :-|
W moim cabie na szczęście koło dwu masowe było ok, trzymam kciuki, że w Twoim też się nadaje do dalszej eksploatacji.
A Tobie padło to sprzęgło tak nagle, czy zaczęło się ślizgać?
W moim cabie na szczęście koło dwu masowe było ok, trzymam kciuki, że w Twoim też się nadaje do dalszej eksploatacji.
A Tobie padło to sprzęgło tak nagle, czy zaczęło się ślizgać?
od czasu kupna zdarzało się przy dłuższej ostrzejszej jeździe w mieście że sprzęgło tak jakby po przegrzaniu się uślizgiwało ale były to sytuacje które zliczyłbym na palcach jednej ręki lub nawet nie akurat wiedziałem ze sprzęgło nie jest do końca w pełni sił ale liczyłem na to że do zimy to spooookojnie wytrzyma niestety po wczorajszym drive for fun sprzęgło powiedziało papa w ten sposób że nie było już na tyle wydajne aby bez problemu wrzucic bieg na zgaszonym silniku na sucho wrzuciłem sobie bieg po czym ślizgało się do samego garazu dość intensywnie od samego dołu... nie dało się niestety normalnie podrózować, ale bez żadnych większych przygód spokojnie dojechałemATLAS pisze:A Tobie padło to sprzęgło tak nagle, czy zaczęło się ślizgać?
VinCe pisze:seryjne kompletne sprzęgło bez zniżek kosztuje 851pln w IC - Sachs.
dzięki Panowie, mam nadzieję że uda się coś wymyślic bo cena bez zniżek powala, a z tymi zniżkami to już zawsze blizej normalnościATLAS pisze:Ja w sierpniu 2009 kupiłem po zniżkach sprzęgło Sachs, łożysko oporowe Sachs, docisk Sachs i smar za 590,00 zł
Przemek, pojawię się na pewno ale tak jak wspominałem częściej uchwytny jestem w piątki na Obi mimo ze nie byłem już nigdzie z miesiąc chyba przy obecnym obrocie sprawy to chyba cabby chwilkę postoi i tym bardziej nić nie obiecuję moze i koszt nie powala do końca z nóg, ale ostatnio do dupowozu poszło roczne ubezpieczenie i kilka kosztownych spraw, w najbliższym czasie kilka wesel ale może jakos uda się to wszystko pogodzić, ale na pewno nie od zaraz <ok> załamka :mrgreen:
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
Audi 80 cabrio V6 by POOREK
ogarniesz ja robiłem miecha temu sprzęgło mam sachs Piotrek nie zapomnij simieringu wymienić koszt 35zł
jest progress, audi stoi u doktora proszę się nie śmiać, rozsypał się docisk.... starałem się jak mogłem żeby podzielić na równe kawałki :mrgreen: i patrząc na to zdjęcie wciąż nie mogę uwierzyć że się udało :mrgreen:
tarcza sprzęgła była w dość dobrym stanie, może trochę była tylko wyślizgana, ale to pewnie przez ostatni dojazd po awarii do garażu i do doktorka 30 km na 3-cim ślizgającym się biegu tak więc pewnie gdyby nie moje wybryki i rozsypka docisku to spokojnie bym na nim jeszcze pojeździł wymieniamy kompletne sprzęgło na nówkę Sachsa oczywiście, dodatkowo korzystając z okazji przepatrzony zostanie cały samochód co jest do zrobienia przed wiosną i za jakiś czas będzie kompletny serwis gdzie wszystko przed sezonem z tych rzeczy zostanie wymienione i przygotowane do mam nadzieję bezawaryjnej jazdy
tarcza sprzęgła była w dość dobrym stanie, może trochę była tylko wyślizgana, ale to pewnie przez ostatni dojazd po awarii do garażu i do doktorka 30 km na 3-cim ślizgającym się biegu tak więc pewnie gdyby nie moje wybryki i rozsypka docisku to spokojnie bym na nim jeszcze pojeździł wymieniamy kompletne sprzęgło na nówkę Sachsa oczywiście, dodatkowo korzystając z okazji przepatrzony zostanie cały samochód co jest do zrobienia przed wiosną i za jakiś czas będzie kompletny serwis gdzie wszystko przed sezonem z tych rzeczy zostanie wymienione i przygotowane do mam nadzieję bezawaryjnej jazdy
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM