Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.2 KV 136KM] Brak Mocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Alieno
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 06 wrz 2013, 20:16
Lokalizacja: Ciechanów

[B3 2.2 KV 136KM] Brak Mocy

Post autor: Alieno » 06 wrz 2013, 20:56

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem audi 90 coupe. Mam problem z silnikiem ktory nie wkreca sie na obroty i niema mocy. Prawdopodobnie silnik byl swapowany na 2.2 kv (domyslam sie ze to kv ze zdjec i tego co wyczytalem) a wczesniej byl 2.3 ng z tego co jest w dowodzie. Ogolnie straszna rzezba jest pod maska.
Domniemam ze brak jest przyspieszenia zaplonu i dlatego silnik pracuje tak a nie inaczej. Cisnienie na cylindrach w normie, rozrzad ustawiony i sprawdzony, swiece i przewody nie wygladaja zeby mialy wysoki przebieg. Na pb i lpg pracuje tak samo zle i wydaje takie odglosy jak by dostawal za duzo powietrza.. Niewiem juz co zrobic i prosze o porade. Dodadam ze kupilem audi w takim stanie.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 06 wrz 2013, 21:00

Jeśli już to Audi Coupe :mrgreen: Jest Audi 80, Audi 90 i Audi Coupe!

Pokaż fotkę przede wszystkim jak to teraz wygląda. NG jest na KE-Jecie i ma kilka czujników wiecej. KV zaś to K-jet na wszechobecnych podcisnieniach. Zdjecie pomoże ocenić co tam wyrzeźbili.

Alieno
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 06 wrz 2013, 20:16
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: Alieno » 06 wrz 2013, 21:10

Wiazka jest ke-jet wisza chyba 4 wolne kostki ktore powinny byc podlaczane do krokowca, przeplywki, i napewno do czegos jeszcze, jest tez czujnik spalania stukowego ktory w kv nie wystepuje. Dolot tez jest od kv. Jutro podesle zdjecia jak to wyglada wszystko.
Chce tez dopytac czy w kv wystepuje czujnik temperatury 2 pinowy?

[ Dodano: 2013-09-11, 21:12 ]
Witam ponownie:) Nie mialem czasu zeby wzucic zdjecia ale problem zostal juz rozwiazany. Okazalo sie ze tlumik srodkowy, koncowy jest zabity i dlawil silnik. Sprawdzone przez odciecie wydechu przed strumnienica:) Postanowilem to sprawdzic bo wyzucalo spaliny przez rurke od podlaczenia analizatora spalin. Odrazu pytanie ile moze kosztować przynajmiej tlumik srodkowy?

Audi 90 coupe dowodowe 2.3 ng 91r

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl