Witam mam problem z czujnikami temperatury. A WIEC:
kupiłem takie oto czujniki temp.
BOSCH 0 280 130 053
Facet 7.3229
FAE33410
kazdy innej firmy toszkę mnie to kosztowało ale co sie okazało kazdy po rozgrzaniu ma taką samą rezystancję ;((( ok 450 OHM i nie wiem dlaczego bo powinno być ok 200. A OBROTY FALUJĄ.
[2.3 NG coupe 89] Czujnik temp 2 PIN
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
zgodnie z tym wykresem http://forum.group44.de/download/file.p ... &mode=view przy 100stopniach powinno być rzeczywiście 200 ohm, jeśli masz 450 ohm (a mierzyłeś na silniku) to sądzę, że termostat masz cały czas otwarty i nie dogrzewa go.
nawet jeśli nie mam racji, to i tak nie szukałbym przyczyny falowania obrotów w tym czujniku, raczej to co zwykle, czyli zawór wolnych obrotów.
nawet jeśli nie mam racji, to i tak nie szukałbym przyczyny falowania obrotów w tym czujniku, raczej to co zwykle, czyli zawór wolnych obrotów.
I tu Cb zaskoczę krokowy nowy ;p kable rozdzielacz zapłonu i palec ;p heh jedynie zastanawia mnie mokry od benzyny nastawnik cisnienia, ma 2 i oby dwa morke. Jest możliwe ze membranki w rozdzielaczu są uszkodzone?
[ Dodano: 2013-09-08, 22:33 ]
Z tym juz sobie poradziłem. Okazało się że czujnik termiczny od wentylatora jest uszkodzony. Teraz mam troszeczkę inny problem chodzi o krokowego. Po rozgrzaniu ginie prąd i samochód nie równo pracuje oraz nie wkręca się wiecej niż na 4 tys obrotów. Zgaszę silnik odpalam i jest ok. Ale po chodzi znowu to się dzieję nie wkręca się powyżej 4 tyś. Po odłączeniu kabla od krokowca zero reakcji!!
[ Dodano: 2013-09-08, 22:33 ]
Z tym juz sobie poradziłem. Okazało się że czujnik termiczny od wentylatora jest uszkodzony. Teraz mam troszeczkę inny problem chodzi o krokowego. Po rozgrzaniu ginie prąd i samochód nie równo pracuje oraz nie wkręca się wiecej niż na 4 tys obrotów. Zgaszę silnik odpalam i jest ok. Ale po chodzi znowu to się dzieję nie wkręca się powyżej 4 tyś. Po odłączeniu kabla od krokowca zero reakcji!!