Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3]Najlepszy mikser do mechanicznego wtrysku

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

[B3]Najlepszy mikser do mechanicznego wtrysku

Post autor: itor » 07 wrz 2013, 14:13

jakie macie miksery w swoich audicach z mechanicznym wtryskiem?

jedynka
Obrazek

dwojka
Obrazek

od jakiegos czasu testuje oba i dochodze do wniosku ze na jedynce musze wiecej rozkrecac parownik zeby auto utrzymywalo wolne obroty, na dwojce natomiast auto jest bardziej zamulone
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2013, 14:58 przez itor, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 07 wrz 2013, 17:59

Sam sobie odpowiedziałeś.

Przez kompensację opór przepływu powietrza przez filtr powietrza nie zwiększa podciśnienia na mikserze więc mikser musi mieć mały otwór aby z reduktora poszło więcej gazu. A mikser z większym otworem powoduje efekt źle dobranego miksera czyli jak wspomniałeś problemy z wolnymi obrotami.

Pierwszy mikser powinien się sprawować bezproblemowo jeśli zrobiłoby się bez kompensacji i talerza z przepływomierza.

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 07 wrz 2013, 21:36

aldi pisze:Sam sobie odpowiedziałeś.

Przez kompensację opór przepływu powietrza przez filtr powietrza nie zwiększa podciśnienia na mikserze więc mikser musi mieć mały otwór aby z reduktora poszło więcej gazu. A mikser z większym otworem powoduje efekt źle dobranego miksera czyli jak wspomniałeś problemy z wolnymi obrotami.

Pierwszy mikser powinien się sprawować bezproblemowo jeśli zrobiłoby się bez kompensacji i talerza z przepływomierza.
na pierwszym mikserze robilem tez bez kompensacji i podobne problemy byly z regulacja jalowego, bylo poprostu za ubogo, trzeba rozkrecac parownik niemal na maxa co powoduje ze potem duzo pali

byc moze to kwestia srednicy widze w necie ze te miksery maja 32, 30, 28 mm srednicy, moj ma 32

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Post autor: marbaj » 08 wrz 2013, 19:15

Witam. Mam w swoim 3A 2.0 l ten pierwszy mikser właśnie o średnicy 28mm i jest ok. Spalanie w mieście 13l trasa 10l oczywiście szału z mocą nie ma, ale w moim wieku (50l) wystarcza. Syn natomiast w NG 2.3l ma ten drugi o średnicy 32mm i też jest spoko. Oczywiście szczelność dolotu 1000%, krokowy i reszta osprzętu w idealnym stanie nie wspomnę o filtrach. Pozdrawiam i powodzenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl