jakie macie miksery w swoich audicach z mechanicznym wtryskiem?
jedynka
dwojka
od jakiegos czasu testuje oba i dochodze do wniosku ze na jedynce musze wiecej rozkrecac parownik zeby auto utrzymywalo wolne obroty, na dwojce natomiast auto jest bardziej zamulone
[B3]Najlepszy mikser do mechanicznego wtrysku
[B3]Najlepszy mikser do mechanicznego wtrysku
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2013, 14:58 przez itor, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Sam sobie odpowiedziałeś.
Przez kompensację opór przepływu powietrza przez filtr powietrza nie zwiększa podciśnienia na mikserze więc mikser musi mieć mały otwór aby z reduktora poszło więcej gazu. A mikser z większym otworem powoduje efekt źle dobranego miksera czyli jak wspomniałeś problemy z wolnymi obrotami.
Pierwszy mikser powinien się sprawować bezproblemowo jeśli zrobiłoby się bez kompensacji i talerza z przepływomierza.
Przez kompensację opór przepływu powietrza przez filtr powietrza nie zwiększa podciśnienia na mikserze więc mikser musi mieć mały otwór aby z reduktora poszło więcej gazu. A mikser z większym otworem powoduje efekt źle dobranego miksera czyli jak wspomniałeś problemy z wolnymi obrotami.
Pierwszy mikser powinien się sprawować bezproblemowo jeśli zrobiłoby się bez kompensacji i talerza z przepływomierza.
na pierwszym mikserze robilem tez bez kompensacji i podobne problemy byly z regulacja jalowego, bylo poprostu za ubogo, trzeba rozkrecac parownik niemal na maxa co powoduje ze potem duzo palialdi pisze:Sam sobie odpowiedziałeś.
Przez kompensację opór przepływu powietrza przez filtr powietrza nie zwiększa podciśnienia na mikserze więc mikser musi mieć mały otwór aby z reduktora poszło więcej gazu. A mikser z większym otworem powoduje efekt źle dobranego miksera czyli jak wspomniałeś problemy z wolnymi obrotami.
Pierwszy mikser powinien się sprawować bezproblemowo jeśli zrobiłoby się bez kompensacji i talerza z przepływomierza.
byc moze to kwestia srednicy widze w necie ze te miksery maja 32, 30, 28 mm srednicy, moj ma 32
Witam. Mam w swoim 3A 2.0 l ten pierwszy mikser właśnie o średnicy 28mm i jest ok. Spalanie w mieście 13l trasa 10l oczywiście szału z mocą nie ma, ale w moim wieku (50l) wystarcza. Syn natomiast w NG 2.3l ma ten drugi o średnicy 32mm i też jest spoko. Oczywiście szczelność dolotu 1000%, krokowy i reszta osprzętu w idealnym stanie nie wspomnę o filtrach. Pozdrawiam i powodzenia.