Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] Prośba o ocenę logów


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 wrz 2013, 23:07

Dreamer pisze:Jak w temacie, logi statyczne.
W dolocie ostra zima -18 stopni :roll: ,albo uszkodzony czujnik ,albo brak styku 8-) A blok 000 robimy w nastawach podstawowych ,czyli Basic seting ...Bo w blokach mierzonych ,nie widać najważniejszej rzeczy ,czyli statycznego kąta wtrysku ;-)

Awatar użytkownika
Dreamer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 cze 2011, 17:44

Post autor: Dreamer » 07 wrz 2013, 23:34

A co z resztą?

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 07 wrz 2013, 23:54

Ale z czym jest problem? Jakie są niedomagania silnika?

Awatar użytkownika
Dreamer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 cze 2011, 17:44

Post autor: Dreamer » 08 wrz 2013, 00:28

Z niczym. Robiłem to pierwszy raz chcąc się nauczyć , a przy okazji rutynowo sprawdzić samochód.

Gdzie dokładnie znajduje się ten czujnik do wymiany?

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 08 wrz 2013, 08:54

Okej, rozumie.
Czujnik znajduje się w twardej, plastikowej róże idącej z intercoolera do kolektora ssącego. Ogólnie, to musisz zrobić logi dynamiczne, gdzie będzie dużo więcej widać niż na statycznych.

Awatar użytkownika
Dreamer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 cze 2011, 17:44

Post autor: Dreamer » 11 wrz 2013, 17:53

Może mi ktoś podrzucić link do sklepu/allegro z takim czujnikiem bo już mnie coś trafia. Nigdzie znaleźć nie mogę :evil: :evil: :evil:

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 11 wrz 2013, 18:05


Awatar użytkownika
lord17_1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość

Post autor: lord17_1991 » 12 wrz 2013, 22:40

dawka 2.6 mg/str można by ustawić na 4 :mrgreen:

[ Dodano: 2013-09-12, 22:45 ]
i nie wiem czy dobrze mi się wydaję ale chyba falują delikatnie obroty, być może przez dość wysoką dawkę.. ;-)


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 paź 2013, 22:26

hubert26w pisze: Moim problemem jest szarpanie silnikiem na 4 i 5 biegu. Najbardziej telepie drążkiem od zmiany biegów na 5 przy prędkości ok 95. Proszę o analizę logów.
Zamiast logów ,wystarczyło odpiąć impulsator ;-) bo opisane objawy ,ewidentnie wskazują na nastawnik ,jako sprawcę szarpania 8-) A tego akurat w żadnych logach nie zobaczy :-P

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 01 paź 2013, 22:37

Dodam że ponad pół roku temu było to samo z tym , że i na 3 też szarpało. Pojechałem do jednego serwisu i zrobili niby jakąś regulację ale pomogło na jakieś 6-7 tyś km. Poradź miszczuniu co zrobić, żeby pozbyć się problemu na znacznie dłuższy przebieg? Nie chce na pewno sprzedawać auta :-/

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 paź 2013, 23:33

hubert26w pisze:Dodam że ponad pół roku temu było to samo z tym , że i na 3 też szarpało. Pojechałem do jednego serwisu i zrobili niby jakąś regulację ale pomogło na jakieś 6-7 tyś km. Poradź miszczuniu co zrobić, żeby pozbyć się problemu na znacznie dłuższy przebieg?
Po pierwsze ,w sposób opisany powyżej ,upewnić się że to wina nastawnika .Po drugie ,jak już się upewnisz że to on ,a z tego co piszesz to nikt go nie czyścił jak należy ,wyczyścić go jak należy 8-)A sprzedawać z tego powodu :?: :roll: Toż to błahostka ...nawet gdyby okazało się że jednak po kilku tysiącach przebiegu ,zabrudził się ponownie ,co jest możliwe ,przy podtartej pompie,to zawsze mozna zakupić jakąś sprawną pompę i przełozyć sam dół ...Koszt pompy nie wielki i niespełna godzina roboty z przekładką ,jak dla mnie .Ale to już w przypadku gdy po pierwszym,normalnym , czyszczeniu nastawnika ,po kilku tysiacach będzie powtórka z rozrywki 8-)

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 02 paź 2013, 07:24

O taka poradę mi chodziło :-) . Jak nie wykminie bliżej dobrego a przede wszystkim uczciwego maga to pisał bym się do Ciebie na taki zabieg. Myślę, że się jakoś dogadamy ;-) A to, że przyczyną jest nastawnik to tylko sam mnie utwierdziłeś w przekonaniu. A jeszcze chciałbym zapytać...dużo wcześniej musieli byśmy się umówić? Chodzi mi tylko o dostępność wolnych terminów?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 paź 2013, 10:37

hubert26w pisze:dużo wcześniej musieli byśmy się umówić? Chodzi mi tylko o dostępność wolnych terminów?
Napisałem CI wszystko na PW 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl