[B4 1.9 1Z 90KM] Prośba o ocenę logów
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
-
- Forum Audi 80
- Posty: 408
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
Prośba o analizę logów
Witam! Moim problemem jest szarpanie silnikiem na 4 i 5 biegu. Najbardziej telepie drążkiem od zmiany biegów na 5 przy prędkości ok 95. Proszę o analizę logów. Dodam tylko , że poprawiłem już kąt wtrysku, bo wywalało mi błąd 00550.
Logi robione były przed regulacją kąta.
statyczne:
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142730.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142731.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142732.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142733.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142734.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142735.html
dynamiczne:
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142737.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142738.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142739.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142740.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142741.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142742.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142743.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142744.html
basic:
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142746.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142747.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142748.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142749.html
Logi robione były przed regulacją kąta.
statyczne:
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142730.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142731.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142732.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142733.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142734.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142735.html
dynamiczne:
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142737.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142738.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142739.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142740.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142741.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142742.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142743.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142744.html
basic:
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142746.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142747.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142748.html
http://vaglog.rtnet.pl/darruz80_142749.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zamiast logów ,wystarczyło odpiąć impulsator bo opisane objawy ,ewidentnie wskazują na nastawnik ,jako sprawcę szarpania 8-) A tego akurat w żadnych logach nie zobaczyhubert26w pisze: Moim problemem jest szarpanie silnikiem na 4 i 5 biegu. Najbardziej telepie drążkiem od zmiany biegów na 5 przy prędkości ok 95. Proszę o analizę logów.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Po pierwsze ,w sposób opisany powyżej ,upewnić się że to wina nastawnika .Po drugie ,jak już się upewnisz że to on ,a z tego co piszesz to nikt go nie czyścił jak należy ,wyczyścić go jak należy 8-)A sprzedawać z tego powodu :?: :roll: Toż to błahostka ...nawet gdyby okazało się że jednak po kilku tysiącach przebiegu ,zabrudził się ponownie ,co jest możliwe ,przy podtartej pompie,to zawsze mozna zakupić jakąś sprawną pompę i przełozyć sam dół ...Koszt pompy nie wielki i niespełna godzina roboty z przekładką ,jak dla mnie .Ale to już w przypadku gdy po pierwszym,normalnym , czyszczeniu nastawnika ,po kilku tysiacach będzie powtórka z rozrywki 8-)hubert26w pisze:Dodam że ponad pół roku temu było to samo z tym , że i na 3 też szarpało. Pojechałem do jednego serwisu i zrobili niby jakąś regulację ale pomogło na jakieś 6-7 tyś km. Poradź miszczuniu co zrobić, żeby pozbyć się problemu na znacznie dłuższy przebieg?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 408
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
O taka poradę mi chodziło . Jak nie wykminie bliżej dobrego a przede wszystkim uczciwego maga to pisał bym się do Ciebie na taki zabieg. Myślę, że się jakoś dogadamy A to, że przyczyną jest nastawnik to tylko sam mnie utwierdziłeś w przekonaniu. A jeszcze chciałbym zapytać...dużo wcześniej musieli byśmy się umówić? Chodzi mi tylko o dostępność wolnych terminów?