Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 03 wrz 2013, 22:28

A czy ja coś mówie? :mrgreen:

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 03 wrz 2013, 23:19

Lepiej żebyś mówił bo mnie strasznie kusi ta opcja, :mrgreen: chyba sam się zaraz zgłoszę. <rotfl2>
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 18:50 przez keczy, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 04 wrz 2013, 19:11

sagem pisze: quattroBandit, a widziałeś je chociaż na żywo raz :?:
popatrz, nawet polerowałem przez przypadek... ;-) i mi się nie podobają ;)
keczy pisze:chyba sam się zaraz zgłoszę <rotfl2>
mało Ci problemów :shock: wtedy to już w ogóle życia nie będziesz mieć tylko na forum paczeć, pilnować, niuchać spiski... ;)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 07 wrz 2013, 21:38

Prawdopodobnie ostatnie foto z Borbet'ami na Avancie, :-P no chyba że coś się jeszcze wydarzy.
Obrazek, Obrazek

Lipa z tymi kołami, jak jeszcze trochę nic nie będzie to się wkurzę i kupie te Avusy 18" i trudno, tak zostanie na jakiś czas.
Codziennie przeglądam allegro i nic ciekawego się nie pojawia, to jakaś paranoja. ;-)
Widocznie jestem skazany na przeciętne felgi i tak musi zostać, może wobec tego przeznaczę pieniądze na mądrzejsze cele. ;-)

Pozdro :-)
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 18:54 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 08 wrz 2013, 09:53

eBay uk lub de ewentualnie czekać na wiosnę, bo do końca września jeszcze polatasz i całe pół roku będziesz tylko bryndzlował się kołem do wiosny w garażu.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 18:56 przez szuan, łącznie zmieniany 1 raz.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 08 wrz 2013, 10:44

Co Ty chcesz od tych AVUS'ów? Seria pięknie leży. Kup nawet na jeden sezon bo chcę zobaczyć Twoje auto na nich jak będzie lipa to sprzedaż, na AVUS I 18 cali chętnych nie brakuje.

Co do MTM'u to trochę dużo te 315 KM jak na serie S4 bo tyle to ma RS2. I fakt doładowanie w RS2 takie samo ale na pewno w S4 wtryski się pokończą albo będą chodzić na zapętleniu. Dodać trzeba jeszcze inne wałki i kolektor.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 18:58 przez marszall, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Paweł Olsztyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 29 sie 2012, 18:41
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Paweł Olsztyn » 08 wrz 2013, 11:33

marszall pisze:Co do MTM'u to trochę dużo te 315 KM jak na serie S4 bo tyle to ma RS2. I fakt doładowanie w RS2 takie samo ale na pewno w S4 wtryski się pokończą albo będą chodzić na zapętleniu. Dodać trzeba jeszcze inne wałki i kolektor.
Szukałem i szukałem w wątku Kamila ale nie mogłem zacytować jego słów, a domyślam się że chodzi mu o ex auto seroC4. Zacytuje jego wypowiedź z innego forum co było zrobione w jego aucie, wynik mogę osobiście potwierdzić, byłem na hamowni, widziałem wykres.

"Dół silnika seria tylko panewki mocniejsze firma CER mi zamawiała jak ktoś chce wiedzieć dokładnie to poszukam co to było. Również szpilki głowicy mocniejsze. Wałek wydechowy 7A, kolektor wydechowy wyspawany wg. własnego projektu, koło zamachowe z 3B, sprzęgło raceingowe na czterech spiekach, pusty wydech 3", map sensor 3 albo 3,5 bara już nie pamiętam, regulator ciśnienia paliwa 3 barowy do nowych wtrysków 420tek, pompa paliwa RS-owa, turbo to hybryda K26 , duży ICek, auto odchudzone około 150 Kg, no i program, to tak z grubsza, jeśli czegoś nie zapomniałem na biegu!"

Auto już nie jest jego własnością, krąży chyba gdzieś po PL. ;-)

P.S. My z Kamilem jak tylko się ogarnę/ogarniemy będziemy wzajemnie prześcigać się w modach AAN'a. :-P
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 19:02 przez Paweł Olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 08 wrz 2013, 11:46

sagem pisze:Lipa z tymi kołami, jak jeszcze trochę nic nie będzie to się wkurzę i kupie te Avus'y 18" i trudno, tak zostanie na jakiś czas.
Codziennie przeglądam allegro i nic ciekawego się nie pojawia, to jakaś paranoja. ;-)
Możesz wierzyć czy nie ale jak kupisz felgi to pojawi się pełno innych, które wolałbyś zamiast tych Avus'ów. Gwarantuje. ;-)
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 19:03 przez pawełek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 08 wrz 2013, 11:59

marszall pisze:Co Ty chcesz od tych AVUS'ów? Seria pięknie leży. Kup nawet na jeden sezon bo chcę zobaczyć Twoje auto na nich jak będzie lipa to sprzedaż, na AVUS I 18 cali chętnych nie brakuje.
Nie wiem czy będzie lipa czy nie. Trochę mam mętlik w głowie. Boję się, że jak kupie AVUS będę żałował, wszyscy zawsze zmieniają koła i gwint najpierw, ja przez 3 lata jeździłem na jednych, zmieniłem praktycznie wszystko po za kołami, a auto teoretycznie "jak wyglądało tak wygląda". I może znów będę żałował tego, że zamiast kupić super fajne koło kupiłem przeciętne. Teoretycznie jest na nie popyt, ale ciężko jest zrobić tak żeby nic nie tracić.

Ogólnie nie widzę teraz nic innego po za dwoma opcjami:

Avus + nowe opony + wreszcie ssący kolektor MTM i przeniesienie chłodnicy w bok, za czym idzie zabawa z modyfikacjami silnika.

Lub 3SDM model 0.06 bo tylko ten mi się podoba i nowe opony i na tym na razie koniec.
Paweł Olsztyn pisze:Szukałem i szukałem w wątku Kamila, ale nie mogłem zacytować jego słów, a domyślam się że chodzi mu o ex auto seroC4.
Dokładnie, no i sam program nie był to mtm, lecz jakiś inny czeski czy grom wie jaki. <ok>
pawełek pisze:
sagem pisze:Lipa z tymi kołami, jak jeszcze trochę nic nie będzie to się wkurzę i kupie te Avus'y 18" i trudno, tak zostanie na jakiś czas.
Codziennie przeglądam allegro i nic ciekawego się nie pojawia, to jakaś paranoja. ;-)
Możesz wierzyć czy nie ale jak kupisz felgi to pojawi się pełno innych, które wolałbyś zamiast tych Avus'ów. Gwarantuje. ;-)
Pewnie tak będzie.

Żeby te avus'y miały chociaż 8.5 cala.

Avant z tego wątku wygląda ślicznie na tych kołach.
https://audi80.pl/fajne-audi-vt291,570.htm
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 19:09 przez sagem, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 08 wrz 2013, 12:14

sagem, harry71 ma na handel tylne piasty od S2 Avant 5x112.

P.S. Najpierw zmień piasty, jeśli zrobisz jakąś hybrydę, to pojeździj, potestuj, a później zakładaj jakieś szpanerskie koła, ;-) wszystko się może wydarzyć jak coś się składa z kilku innych elementów. ;-)
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 19:11 przez szuan, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 08 wrz 2013, 12:48

Po co chcesz przekładać chłodnicę na bok?
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 19:12 przez Słonik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 08 wrz 2013, 14:46

szuan pisze:sagem, harry71 ma na handel tylne piasty od S2 Avant 5x112.
Dzięki, dzwoniłem, ugadałem. <piwo>
szuan pisze:P.S. Najpierw zmień piasty, jeśli zrobisz jakąś hybrydę, to pojeździj, potestuj, a później zakładaj jakieś szpanerskie koła, ;-) wszystko się może wydarzyć jak coś się składa z kilku innych elementów. ;-)
Bardzo mądre podejście, tak też zrobię, na koła mam już odłożone ale najpierw przyjmijmy że będzie "test" na Avus'ach, a nóż może będzie na prawdę ładnie. Opony tak już zostaną te same.
Słonik pisze:Po co chcesz przekładać chłodnicę na bok?
Bo ta średnio daje radę przy temperaturach powyżej 30 stopni w cieniu i szybkiej jeździe, po za tym daje sobie dobrze radę. Jednak obawiam się że przy większej mocy było by skromnie. Mógł bym rezać belkę i wkładać chłodnice od 1.8T i cienki IC, ale to za dużo zabawy. Po za tym kiedyś chcę też zmieścić klimatronic.

Mam nadzieje że uda Ci się wyegzekwować któregoś pięknego dnia trochę czasu, żeby wprowadzić małe korekty w układzie dolotowym z racji inaczej umiejscowionej przepustnicy w kolektorze MTM. :?:
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 19:16 przez sagem, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 08 wrz 2013, 16:59

A nie chcesz na zamówienie zrobić sobie rdzenia do chłodnicy i zostawić jak jest? W Bydgoszczy robią i z tego co pamiętam EDD u nich swoją robił - wyjścia i wejścia tak jak sobie życzył - kasa o wiele lepsza niż za OEMową chłodnicę (jestem na czasie z chłodnicami, od piątku :-P).
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 19:18 przez bloku, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 08 wrz 2013, 22:03

bloku pisze:A nie chcesz na zamówienie zrobić sobie rdzenia do chłodnicy i zostawić jak jest? W Bydgoszczy robią i z tego co pamiętam EDD u nich swoją robił - wyjścia i wejścia tak jak sobie życzył - kasa o wiele lepsza niż za OEMową chłodnicę (jestem na czasie z chłodnicami, od piątku :-P).
Absolutnie nic to nie da, a to dlatego, że ani w prawo, ani w lewo, ani w przód, ani w tył, ani w górę, ani w dół nie ma więcej niż 5 mm ruchu, a poszerzanie o 3 mm nie ma żadnego sensu. ;-)

Będzie chłodnica z boku bloku. :-P
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 19:19 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 08 wrz 2013, 23:16

sagem pisze:Żeby te avus'y miały chociaż 8.5 cala.
Panie a jakie Ty chcesz opony na to? S6 PLUS na 17x8" seryjnych miał 255 szerokości i uważam że wiedzieli co robią.
sagem pisze:Będzie chłodnica z boku bloku. :-P
Tą z boku można jeszcze wtedy poszerzyć a ta centralną jak sagem pisał chyba już nie bardzo a i klima by sie kiedyś właśnie przydała.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 19:21 przez marszall, łącznie zmieniany 1 raz.

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl